1. leht 2-st
type4 soojavaheti
Postitatud: R Jaan 21, 2005 11:15 am
Postitas ingmar
tahaks teada, et kas type4 soojavahetisse läheb "soe salongi" õhk kahest kohast? st 1 siis oleks auk soojavaheti peal, kuhu idee poolest puhub õhku see elektriline puhur kuskil mootorikoja nurgas. ja mingi kandiline sahtel on tal vist all? vaatan praegu Jopexi kataloogi ja seal on kõigil selline kandiline sisendsahtel. olen oma mootorit alt vaadanud ja soojavaheti kõrvalt plokist tulevad sellised sahtlid ka välja (võiks siis eeldada et ilmselt ploki otsas olev turbiin rebib õhus sisse ja puhub sealt sahtlist välja?). mitte et minu soojavahetitel selline auk olemas oleks... aga et kas keegi teab, on ideeliselt see ka "soojendatav õhu" mis mõeldud salongi minema?
edasi minnes... 79-85 on ka kandiline väljalaske ots, soojavaheti pealt on kadudnu ovaalne auk ja kandiline sahtel on asendunud lihtsalt suure ümada sisendiga (sinna siis lähevad torud el.puhurist vist?)
Postitatud: R Jaan 21, 2005 11:31 am
Postitas Hannes
Praktikas võin öelda, et kui elektriline ventikas oli välja lülitatud, siis sooja õhku ikkagi veidi salongi tuli.Palju selles kataloogis detaili hind oli?
Postitatud: R Jaan 21, 2005 11:51 am
Postitas ingmar
vot ei tea, pole hinnakirja
võin öelda koodid ja siis võid forsist ise järele uurida (ja loomulikult siia ka teada anda :p)...
ümara otsaga väljalase:
vasak 21.121
parem 21.122
kandiline väljalase koos sahtliga:
vasak 21.141
parem 21.142
vasak 22.181
parem 22.182
viimases ma ei saagi aru, miks on neid eri koodidega... st mõlemal on juurest et auto: T.2, mootor 2.0 ja aasta 8/79 kuni 7-85.
Postitatud: R Jaan 21, 2005 11:58 am
Postitas bill
kui kellegil selliseid piltidel olevaid väljalaskeid juhtub üle olema ,andke teada.Sest need saab ka põrnikale alla aretada.Tuleb vähe lühemaks teha.
Postitatud: R Jaan 21, 2005 12:07 pm
Postitas ingmar
kas seal pole mitte tööd rohkem kui asi väärt? ehk et väljalaske torud maha saagida, sisselaske koht ümber teha et läheks põrra plokki... ?
+ veel see pikkuse häda? võta parem tavaline põrra väljalaske toru, keevita plekk ümber, tee augus õhu sisse-välja mineku tarvis ja asi vask?

Postitatud: R Jaan 21, 2005 12:30 pm
Postitas bill
Ei kujuta hästi ette ,et põrnika omast lihtsam teha.Esiteks on ju väljalaske kohad juba erinevad kaantes,ja teiseks ei sobi põrnika väljalaske kinnitus pildil olevatega kokku.Ja torud on ka peenemad.Kõige õigem oleks muidugi osta valmis tükk tuntud tootjalt,sest seal on mõõdud kõik paigas ja võib kindel olla ,et mootor saab hingata nii nagu vaja.Aga näed ise mis hinnad välja pakutakse.

Postitatud: R Jaan 21, 2005 12:32 pm
Postitas ingmar
hm... ma sain aru et sa tahad selle bussi oma võtta ja põrrale alla panna? või sain valesti aru?
Postitatud: R Jaan 21, 2005 12:48 pm
Postitas bill
...oli selline mõte jah.Sakslased isegi müüvad selliseid lühemaks tehtud variante,mis põrnikale sobivad.
Postitatud: R Jaan 21, 2005 12:50 pm
Postitas bill
Roosi !Kes sulle need sumpsid kõik valmis on teinud?
Postitatud: R Jaan 21, 2005 12:55 pm
Postitas ingmar
aga mida paremat see bussi soojakast annab põrri omaga võrreldes, et sa seda tahad just panna ja mitte kohedada mingit vana põrri oma, mille mõõdud ja otsikud on kõik õiges mõõdus ja sobivad?

Postitatud: R Jaan 21, 2005 12:56 pm
Postitas bill
Roosi !Kes sulle need sumpsid kõik valmis on teinud?
Postitatud: R Jaan 21, 2005 12:57 pm
Postitas emsy
vähemalt väle tuul soojenes küll ainult selle abil. s.t. mida suuremad pöörded, seda rohkem õhku salongi tuli ja sõidu ajal oli elektriline puhur täiesti mõtetu. minu bussil on seal "kandiliste aukude" juures klapikesed, mille mootor ventilaatori jõul lahti lükkab ja mootori seiskumisel klapid sulguvad ning ei lase kuuma õhku tagasi mootori ümber.
Postitatud: R Jaan 21, 2005 1:02 pm
Postitas ingmar
vaheteemana - ega kellelgi pole neid väljalaskeid kus kandiline sahtel küljes, üle? olukord pole tähtis, st tahan ainult seda sahtliosa ja asukohta, ise saab jah ka need teha... aga lihtsam oleks kui oleks mingi "toorik" ees

Postitatud: R Jaan 21, 2005 1:05 pm
Postitas bill
kui ma panen bussi mootori põrnikale ,siis on ju lihtsam ka bussi väljalase asjaga kokku sobitada.Peaks olema loogilisem

Postitatud: R Jaan 21, 2005 1:15 pm
Postitas ingmar
ha, sellest oleks võinud alustadagi, et tegu on bussi mootoriga
sel juhul on kõik selge, ma miskipärast eeldasin et peale läheb tavaline type1
