type4 soojavaheti
Moderaator: ingmar
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
type4 soojavaheti
tahaks teada, et kas type4 soojavahetisse läheb "soe salongi" õhk kahest kohast? st 1 siis oleks auk soojavaheti peal, kuhu idee poolest puhub õhku see elektriline puhur kuskil mootorikoja nurgas. ja mingi kandiline sahtel on tal vist all? vaatan praegu Jopexi kataloogi ja seal on kõigil selline kandiline sisendsahtel. olen oma mootorit alt vaadanud ja soojavaheti kõrvalt plokist tulevad sellised sahtlid ka välja (võiks siis eeldada et ilmselt ploki otsas olev turbiin rebib õhus sisse ja puhub sealt sahtlist välja?). mitte et minu soojavahetitel selline auk olemas oleks... aga et kas keegi teab, on ideeliselt see ka "soojendatav õhu" mis mõeldud salongi minema?
edasi minnes... 79-85 on ka kandiline väljalaske ots, soojavaheti pealt on kadudnu ovaalne auk ja kandiline sahtel on asendunud lihtsalt suure ümada sisendiga (sinna siis lähevad torud el.puhurist vist?)
edasi minnes... 79-85 on ka kandiline väljalaske ots, soojavaheti pealt on kadudnu ovaalne auk ja kandiline sahtel on asendunud lihtsalt suure ümada sisendiga (sinna siis lähevad torud el.puhurist vist?)
- Manused
-
- selline nägi soojavahti välja Jopexi kataloogis, küsimus käib siis punases ringis oleva olluse kohta
- jopexi soojavahetid.jpg (42.98 KiB) Vaadatud 20881 korda
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
vot ei tea, pole hinnakirja
võin öelda koodid ja siis võid forsist ise järele uurida (ja loomulikult siia ka teada anda :p)...
ümara otsaga väljalase:
vasak 21.121
parem 21.122
kandiline väljalase koos sahtliga:
vasak 21.141
parem 21.142
vasak 22.181
parem 22.182
viimases ma ei saagi aru, miks on neid eri koodidega... st mõlemal on juurest et auto: T.2, mootor 2.0 ja aasta 8/79 kuni 7-85.
võin öelda koodid ja siis võid forsist ise järele uurida (ja loomulikult siia ka teada anda :p)...
ümara otsaga väljalase:
vasak 21.121
parem 21.122
kandiline väljalase koos sahtliga:
vasak 21.141
parem 21.142
vasak 22.181
parem 22.182
viimases ma ei saagi aru, miks on neid eri koodidega... st mõlemal on juurest et auto: T.2, mootor 2.0 ja aasta 8/79 kuni 7-85.
Ei kujuta hästi ette ,et põrnika omast lihtsam teha.Esiteks on ju väljalaske kohad juba erinevad kaantes,ja teiseks ei sobi põrnika väljalaske kinnitus pildil olevatega kokku.Ja torud on ka peenemad.Kõige õigem oleks muidugi osta valmis tükk tuntud tootjalt,sest seal on mõõdud kõik paigas ja võib kindel olla ,et mootor saab hingata nii nagu vaja.Aga näed ise mis hinnad välja pakutakse.
-
- teeb vahet tõukurvarda düüsil ja jagajal
- Postitusi: 55
- Liitunud: K Veebr 25, 2004 10:55 pm
- Asukoht: Tartu
vähemalt väle tuul soojenes küll ainult selle abil. s.t. mida suuremad pöörded, seda rohkem õhku salongi tuli ja sõidu ajal oli elektriline puhur täiesti mõtetu. minu bussil on seal "kandiliste aukude" juures klapikesed, mille mootor ventilaatori jõul lahti lükkab ja mootori seiskumisel klapid sulguvad ning ei lase kuuma õhku tagasi mootori ümber.
endine Väle Tuul