13. leht 14-st

Re: VW Multivan T3.-marco

Postitatud: N Nov 10, 2016 12:23 am
Postitas marco
Pilt

Re: VW Multivan T3.-marco

Postitatud: N Dets 22, 2016 9:30 am
Postitas marco
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Vanad kondid saavad nüüd soojaks. Oli väikseid probleeme paigaldamisel, aga nüüd asi toimib!

Re: VW Multivan T3.-marco

Postitatud: N Dets 22, 2016 9:13 pm
Postitas MeelisV
mul samasugune sinine ahi pööningul ootab oma aega
kunagi soetasin selle, et panna kärusse aga on jäänud ja vist ka jääb sinna panemata
aga ehk läheb nüüd bussi kuna seal originaal kütet ei hakka olema

kuidas töötab ? müriseb ? mis võimsusega sul see on ?
kui lükkad nüüd +/- 0C välis tempi juures külmas bussis ahju tööle kui ruttu bussi soojaks ajab ilma mootori soojuseta ?

Re: VW Multivan T3.-marco

Postitatud: R Dets 23, 2016 12:51 pm
Postitas marco
Ahi on 1,9 kw. Hetkel pole väga pikalt katsetanud, aga toa saab soojaks kuskil 5 minutiga. Seda siis niipalju, et jope võib seljast võtta!!!
Müra on täpselt nii palju, kui õhu liikumine tekitab. Otseselt padjaks ei sobi, aga istme all ei tohiks und segada.
Veel võin ära mainida, et tegemist on sigatundliku aparaadiga. Kui vajadus ka sõidu ajal kasutada, siis tuleks väljuvad torud tuulekeeriste eest kaitsta.

Re: VW Multivan T3.-marco

Postitatud: R Dets 23, 2016 10:37 pm
Postitas MeelisV
Väljuva toru all mõtlesid siis nn. Summuti ehk heitgaaside toru ?

Re: VW Multivan T3.-marco

Postitatud: L Dets 24, 2016 11:45 am
Postitas marco
MeelisV kirjutas:Väljuva toru all mõtlesid siis nn. Summuti ehk heitgaaside toru ?
Täpselt seda ma mõtlesin!

Re: VW Multivan T3.-marco

Postitatud: P Dets 25, 2016 1:45 am
Postitas PussyWagen
Kas aknaid uduseks ei aja? Propaan sisaldab vett ja sellega kytmine annab ysna palju niiskust välja.

Re: VW Multivan T3.-marco

Postitatud: P Dets 25, 2016 9:54 am
Postitas MeelisV
kunagi kui omale sellist kütet otsisin uurisin asju siit ja sealt ja sain aru et turul pakutakse palju eluohtlikku kräppi
enamus nn. telgisoojendajad jms. on ohtlikud ehk nn. ühesüsteemsed s.t. põlemise jäägid jäävad köetavasse ruumi

vähe leidus selliseid milledel oleks sees soojusvaheti ehk siis eraldatud toa õhk põlemisest
see aparaat on just selline

sellel on kaks ringlust õhk toast(või õuest) ja tuppa tagasi on üks ring ning põlemise teenindamiseks on oma ring õhk õuest ja õue tagasi
nagu õhkkütte "webasto" aga gaasi pealt.

neid õnnetusi on küll olnud kus analoogse asjaga nagu need
http://www.partridgeshadleigh.co.uk/hou ... as-heaters" onclick="window.open(this.href);return false;
köetakse õhutihedat ruumi ja jäädakse viimsele unele
http://www.ohtuleht.ee/418683/lambunud- ... eva-hiljem" onclick="window.open(this.href);return false;
jne. jne.

Re: VW Multivan T3.-marco

Postitatud: P Dets 25, 2016 3:11 pm
Postitas marco
Pole mingit udu klaasidel tähendanud. See aparaat peaks olema natuke pädevam jah, kui hiinakas.

Re: VW Multivan T3.-marco

Postitatud: L Veebr 04, 2017 9:52 am
Postitas marco
Tervist! Mingi aeg kadus bussil jälle see kurjami õlituli ära. Kõik märgid viitasid, et spidro taga olev L-kujuline trükiplaat omadega õhtal. Mõtlesin, et olen kaval ja panen golfi plaadi, aga tundub, et nad päris samad ei ole. Nüüd süüte sisse keerates õlituli ainult vilkatab korra ja kõik. Veel sai parandatud genekal dioodiplaat ära, aga see tundus ajutine remont olevat, sest paari nädala pärast jäi laadimine jälle nõrgemaks. Uus plaat ja uus pingeregulaator taastasid laadimise. Eilsest sai buss omale ka tutikad vedrud. Uute vedrudega kasvas kliirens 2,5 cm. Ja viimaks ka selle talve põhjalikum pesu tehtud. Ah jaa, esituled said endale uued pirnid ja releed sai ka põhituledele vahele pandud.

Pilt

Pilt

Re: VW Multivan T3.-marco

Postitatud: K Veebr 08, 2017 7:50 pm
Postitas marco
Pilt
Kevadel ruulivad triibud!

Re: VW Multivan T3.-marco

Postitatud: P Veebr 12, 2017 9:02 am
Postitas marco
Reede õhtul oli see suur päev, mil garaazist tulles võiks vabalt õlle lahti kruvida. Pikalt otsitud ja palju vaevanähtud õlituli on jälle korras ja töötab nii kuis peab. See L kujuline trükiplaat siiski sobib ka bussile. Erinev originaalkood tuleb ilmselt sellest, et bussi omal vilgutussagedus kiirem.

Kui verdrusid paigaldasin, siis avastasin, et alumised sarniirid veits pehmekesed ja võiks välja vahetada. Huvitav on asjaolu, et osta sa nii kallist juppi, kui tahad, määret ei raatsi keegi sisse panna. Nii, et kui midagi vahetate, siis alati kummid maha ja määret täis.

Pilt

Paar niisama värsket klõpsu ka postituse lõppu!!!

Pilt

Pilt

Re: VW Multivan T3.-marco

Postitatud: K Dets 27, 2017 12:40 am
Postitas marco
Kuna ülevaatuse meestele ei meeldinud kohe üldse mu tumedad tuled, siis otsustasin need vahetada "seaduslikema" vastu. Ka esituled sai maha kakutud ja ära puhastatud. Õnneks oli mul neid mitu komplekti, sest ühel tulel oli reflektor suht pees ja muidugi suutsin ühe klaasi ära lõhkuda. Tegelikult on kõik reflektorid rohkemal või vähemal määral aja jooksul kahjustada saanud. Kas keegi teab, kas see vesikroomimine tuledes ka kestab või on mingi jama tehnoloogia?

Pilt

Pilt

Pilt

Re: VW Multivan T3.-marco

Postitatud: E Jaan 22, 2018 9:49 am
Postitas marco
Väike uuendus tulede näol!
Pilt


Pilt


Pilt

Re: VW Multivan T3.-marco

Postitatud: K Jaan 24, 2018 2:28 am
Postitas PussyWagen
Kas tegu South Africa tuledega ja mis saidilt need on soetatud?