VW Multivan T3.-marco
Moderaator: ingmar
VW Multivan T3.-marco
Tere!!!
Kuna linnakodule sai lisaks ka maakodu ostetud, siis tekkis vajadus suurema auto järgi. Alguses sai vaadatud T4-sid, kuid kuna mulle meeldivad vanad autod, siis otsustasin proovida põlvkond vanemat bussi. 2010 aasta sügisel oligi see suur päev, mil tõin Narvast oma esimese bussi. Seisukord oli alguses halb.
Mootor kolises ja tühikäigul läks õlituli põlema. Pidurid kulunud ja osati olematud. Elekteri osa kõvasti vigane. Ka käigukast oli vigane, käigud läksid sisse ikka raginaga. Eesmärk oli talve jooksul buss sõitma panna. Selleks tuli vahetada ära mootor ja käigukast, uuendada pidurid ja parandada elektrisüsteem. Nüüdseks on buss mind pea aasta ilusti teeninud. Maha on vuratud üle 15000 kilomeetri. Eks nipet-näpet ole aja jooksul ikka tehtud, kõik ei tule kohe meelde.
Toodetud siis 1988 aastal.
Värvus must.
Mootor 1,6 vabalthingatav diisel.
Lisasid enam pole(alguses oli rooli võim).
6 istekohta koos juhiga.
Rida pilte ka:
Alguses:
Suvel:
Talvepapudega:
Valgustust parandatud:
Talvemõnusid nautimas:
Kuna linnakodule sai lisaks ka maakodu ostetud, siis tekkis vajadus suurema auto järgi. Alguses sai vaadatud T4-sid, kuid kuna mulle meeldivad vanad autod, siis otsustasin proovida põlvkond vanemat bussi. 2010 aasta sügisel oligi see suur päev, mil tõin Narvast oma esimese bussi. Seisukord oli alguses halb.
Mootor kolises ja tühikäigul läks õlituli põlema. Pidurid kulunud ja osati olematud. Elekteri osa kõvasti vigane. Ka käigukast oli vigane, käigud läksid sisse ikka raginaga. Eesmärk oli talve jooksul buss sõitma panna. Selleks tuli vahetada ära mootor ja käigukast, uuendada pidurid ja parandada elektrisüsteem. Nüüdseks on buss mind pea aasta ilusti teeninud. Maha on vuratud üle 15000 kilomeetri. Eks nipet-näpet ole aja jooksul ikka tehtud, kõik ei tule kohe meelde.
Toodetud siis 1988 aastal.
Värvus must.
Mootor 1,6 vabalthingatav diisel.
Lisasid enam pole(alguses oli rooli võim).
6 istekohta koos juhiga.
Rida pilte ka:
Alguses:
Suvel:
Talvepapudega:
Valgustust parandatud:
Talvemõnusid nautimas:
Viimati muutis marco, R Okt 25, 2013 6:28 pm, muudetud 2 korda kokku.
Terv. Marco
Re: VW Transporter T3.-marco
päris palju tulukesi sul armatuuris, teeb kadedaks kohe:) Mul põlevad ainult kell ja spido ja needki pidin ise sinna lisama...
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: VW Transporter T3.-marco
paistab vinks-vonks - polegi enne tähele pannu, et T3 nii asjalikult suure kliirensiga on. See teeb talverõõmu-pildi täitsa usutavaks kohe
Teet,
talvel plokkis keskdifri ja kahe silla-poolplokiga kulgeb - aga kliirensisentimeetrite osas Sind kadestab
Teet,
talvel plokkis keskdifri ja kahe silla-poolplokiga kulgeb - aga kliirensisentimeetrite osas Sind kadestab
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Re: VW Transporter T3.-marco
Tegelikult ei ole sinna ise ühtegi valgustust juurde aretatud. Soenduse valgustus on lihtsalt asendatud LEDidega. Vasakus nurgas on muidugi tahhomeeter, mille sisse on ka LED pirn topitud.hullmaks kirjutas:päris palju tulukesi sul armatuuris, teeb kadedaks kohe:) Mul põlevad ainult kell ja spido ja needki pidin ise sinna lisama...
Kliirens on tõesti hea. Siiski on mul õnnestunud ühe korra ka tagavara ratta juures oleva talaga vastu maad sõita, aga see rohkem omast lollusest. Tagumist pütti proovisin ka max kõrgusele viia.Teet kirjutas:paistab vinks-vonks - polegi enne tähele pannu, et T3 nii asjalikult suure kliirensiga on. See teeb talverõõmu-pildi täitsa usutavaks kohe
Teet,
talvel plokkis keskdifri ja kahe silla-poolplokiga kulgeb - aga kliirensisentimeetrite osas Sind kadestab
Üldiselt on ketid ainukesed, mis seda bussi lumes edasi viivad, sest läbivus on äärmiselt kehva.
Mainiks veel ära, et kes pitidest aru pole saanud, siis sellel bussil on ees suzuki alto esituled(põhituled).
Ja diiselmootori otsa on pandud 2,1L boksermootori kast(kasti eest muidugi suured tänud Ingmarile). Originaalkast oli äärmiselt aeglane, uus kast seevastu liiga kiire, et kohati jääb tõsiselt mootori jõudlusest puudu. Aga see-eest on maanteel hea vaikne sõita, kuna pöörded madalad.
Terv. Marco
Re: VW Transporter T3.-marco
Mõned päevad tagasi sai eelsüüte küünlad bussil ära vahetatud, kuna viimasel ajal ei tahtnud külmalt hästi käivituda. Kontrollides selgus, et üks küünal oligi täiesti kutu.
Eile vahetasin ülemised sarniirid ära, tegid teised juba mõne koha peal kolksu.
Tahtsin ära vahetada ka stabika puksid, aga selgus et nii Forss, kui ka Raunex ei olnud võimelised neid tellima. Täna juhuslikult avastasin, et Acar.ee-s täitsa olemas. Tellisin ära.
Eks see teema ole rohkem päeviku eest. Volkaris on ka teema, aga kui vaja, siis nõu pole sealt kellelti küsida(välja arvatud kasutaja Brick). Siin rohkem inimesi, kes vanu volkareid tunnevad.
Eile peale väikest remonti viskasin bussile ka vett selga, seepärast lisan ka paar pilti, kuna minu arust on pildid autoteemas asjakohased.
Eile vahetasin ülemised sarniirid ära, tegid teised juba mõne koha peal kolksu.
Tahtsin ära vahetada ka stabika puksid, aga selgus et nii Forss, kui ka Raunex ei olnud võimelised neid tellima. Täna juhuslikult avastasin, et Acar.ee-s täitsa olemas. Tellisin ära.
Eks see teema ole rohkem päeviku eest. Volkaris on ka teema, aga kui vaja, siis nõu pole sealt kellelti küsida(välja arvatud kasutaja Brick). Siin rohkem inimesi, kes vanu volkareid tunnevad.
Eile peale väikest remonti viskasin bussile ka vett selga, seepärast lisan ka paar pilti, kuna minu arust on pildid autoteemas asjakohased.
Terv. Marco
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
Re: VW Transporter T3.-marco
humal tänatud et keegi viitsib päevikut pidada. ja ka midagi teha
ja piltide kohapealt on mul alati üks ja ainult üks väide:
ja piltide kohapealt on mul alati üks ja ainult üks väide:
Re: VW Transporter T3.-marco
Suzuki Alto on hea vihje. Olen ka vaadanud autosid selle pilguga, et milliste esilaternad võiksid enamvähem sobida. Originaal-neljakandilisi pole enam kusagilt saada.
Tõeline auto sõidab ilma veeta!
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
Re: VW Transporter T3.-marco
meenub, et kunagi Urbaaniga arutasime, et kas mitte scirocco tuled sinna ei passi. tunduvad analoogsed vähemalt. iseasi jah, kas scirocco tulesid on rohkem leida kui tellise omi...
Re: VW Transporter T3.-marco
Scirocco omad ei sobi ja vanema pasati omad ka mitte. Hetkel peast mõõte ei tea, aga olid väga erinevad. Alto omad on sama mõõduga, aga küljed veits kaares.
Terv. Marco
Re: VW Transporter T3.-marco
Paar aastat tagasi (või enamgi?), kui mul ka üks T3 hoolealuseks oli, kaalusin varianti, et ümarad tuled kandiliste vastu välja vahetada. Samuti polnud tulesid kuskilt võtta. Küll aga raalisin mingid mõõtude järgi välja, peaaegu tellisin ära, aga siis selgus, et pole iluvõret ka enam saada. Nii see asi sinna jäigi. Aga parasjagu samal ajal küsis keegi bussifoorumis kandilisi tulesid ja sinna ma info ka edastasin, mis tuled sinna sobivad.
Aga kes see oli ja mis tuled need olid - enam ei mäleta. Aga mitte Suzu omad.
Aga kes see oli ja mis tuled need olid - enam ei mäleta. Aga mitte Suzu omad.
Re: VW Transporter T3.-marco
Sisemised tuled on 1:1 Scirocco MK2 omad. Iseasi, kas selle teadmisega midagi peale hakata on...
Re: VW Transporter T3.-marco
Täna sai tagumistele piduritele uued klotsid pandud. Huvitav, et just ülemine osa kotsidel ära kulub. Tegelikut pidasid klotsid väga vähe vastu, aga eks nii mõnigi kord peale unustatud käsipidur on kulumisele kaasa aidanud.
Lisaks küsimus, et kas esimesele soendusmootorile saab kuidagi nii ligi, et armatuuri maha ei peaks kakkuma? Viimasel ajal tükib soendusmootor vilistama, oleks suts õli vahele vaja lasta.
Lisaks küsimus, et kas esimesele soendusmootorile saab kuidagi nii ligi, et armatuuri maha ei peaks kakkuma? Viimasel ajal tükib soendusmootor vilistama, oleks suts õli vahele vaja lasta.
Terv. Marco
Re: VW Transporter T3.-marco
usun et seda ka tegid, aga igaks juhuks mainin: Jälgi et ka kogu ülejäänud trummelpiduri hoovastik kenasti liiguks ning kuskil kinni ei kiiluks...
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: VW Transporter T3.-marco
teiste kogemus on, et tuleb kõik lahti katkuda, endal seisab see töö samuti kunagi ees.
Re: VW Transporter T3.-marco
Eks klotsid kuluvadki ülevalt kuna laiali surutakse neid ka ülevalt. Lisaks on oma osa trumli liigsel kulumisel - trumli ja klotsi raadiused pole samad, nad ei saagi kogu pinnaga kokku puutuda...
Kriuksuva vent.mootori ühte lahtist laagrit saab hädapärast määrida ilma armatuuri eemaldamata. Selleks tuleb radika võre taha auk või 2 puurida ja siis õigesse koht tilk õli lasta. Pole just võrreldav korraliku lahtivõtmise ja puhastamise-määrimisega, aga võib asja ära ajada... Mul see tehtud ja vähemalt aasta jagu pole kriuksunud. Kui huvitab võin pildi teha kuhu auk lasta. Pärast võib augu sulgeda nt pudelikorgiga - saab ka edaspidi õlitada.
Kriuksuva vent.mootori ühte lahtist laagrit saab hädapärast määrida ilma armatuuri eemaldamata. Selleks tuleb radika võre taha auk või 2 puurida ja siis õigesse koht tilk õli lasta. Pole just võrreldav korraliku lahtivõtmise ja puhastamise-määrimisega, aga võib asja ära ajada... Mul see tehtud ja vähemalt aasta jagu pole kriuksunud. Kui huvitab võin pildi teha kuhu auk lasta. Pärast võib augu sulgeda nt pudelikorgiga - saab ka edaspidi õlitada.