VW Multivan T3.-marco
Moderaator: ingmar
Re: VW Multivan T3.-marco
Tervist!
Vahepeal on buss saanud uue moto. Liist langes 1,9 55Kw peale.Sõita pole veel saanud, aga kohapeal käib hetkel küll nagu kell. Sõta pole sellepärast saanud, et pidurid vajavad korrastamist-uuendamist, aga varuosade ooteaeg on meeletult pikk.
Uus moto on tsipa kõrge, seepärast tuli kapott augustada.
Vahepeal on buss saanud uue moto. Liist langes 1,9 55Kw peale.Sõita pole veel saanud, aga kohapeal käib hetkel küll nagu kell. Sõta pole sellepärast saanud, et pidurid vajavad korrastamist-uuendamist, aga varuosade ooteaeg on meeletult pikk.
Uus moto on tsipa kõrge, seepärast tuli kapott augustada.
Terv. Marco
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
Re: VW Multivan T3.-marco
tellid valest kohast?marco kirjutas:varuosade ooteaeg on meeletult pikk
Re: VW Multivan T3.-marco
Vaatan, et sul on õhupuhasti vana koha peal - kas jätsid 1.6 väljalaskekolle ja turbo?
Re: VW Multivan T3.-marco
Vist jah. E-partsist tellisin piduriketaste taha uued plekid ja ooteaeg seal ju ca. 2 nädalat. Võrreldes Forssiga hind jällegi e-partsis poole soodsam.ingmar kirjutas:tellid valest kohast?
Uuel motol oli jah turbo maha tõmmatud ja otsustasin kogu vana krempli tagasi külge panna. Kuigi mingi võõrkeha oli turbo labade vahelt läbi käinud, töötab ta veel hästi.Brick kirjutas:Vaatan, et sul on õhupuhasti vana koha peal - kas jätsid 1.6 väljalaskekolle ja turbo?
Terv. Marco
Re: VW Multivan T3.-marco
ingmar kirjutas:tellid valest kohast?
marco kirjutas: Vist jah. E-partsist tellisin piduriketaste taha uued plekid ja ooteaeg seal ju ca. 2 nädalat. Võrreldes Forssiga hind jällegi e-partsis poole soodsam.
mina sain plekid Uno käest samal päeval. Ingmaril ka olid, aga ei tahtnud oodata lihtsalt)
Re: VW Multivan T3.-marco
Tänaseks on esimesed pidurid jälle korga seatud. Kuskil oleks siiski nagu õhk vahel, sest esimese vajutusega läheb pedaal suht põhja. Teist korda vajutades jääb pedaal aga tublisti kõrgemale. Kogu see pidulite remont siiski nii roosiline polnud, sest nagu tavaliselt, ei tulnud supportitel õhutusniplid lahti. Siis sain tunda omal nahal, kui raske on bussile leida kodukandis korralikku kasutatud varuosa. Õnneks on raadil Kristo nimeline mees, kellel peaaegu alati on vajalik varuosa olemas.
Väike pilt remonditud piduritest:
Väike pilt remonditud piduritest:
Terv. Marco
Re: VW Multivan T3.-marco
Kristole ei tohi aniult öelda, et sul on õhkjahutusega masin, muidu läheb tal rahulolust üks silm kinni ja jupid on paugust 4 korda kallimad
Re: VW Multivan T3.-marco
Täna saabus saksamaalt pakk mulle, milles olid armatuuri kellade rõngad. Suured tänud vihjete eest kasutajale tmurk. Reede ehk monteerin külge!
Te vist ei kujuta ettegi, kui hea meel mul nende väikeste asjade üle on. Kunagi, kui mul golf 3 oli, siis sai tollele autole need rõngad soetatud. Ma ei oleks ealeski uskunud, et T3-le ka säänseid asju tehakse, kuni nägin tmurk´i postitust.
Nii vähe on tegelt õnneks vaja! Naisuke mul toonakord tembeldas need rõõmu rõngasteks. Ja nüüd jälle uued rõõmukad!
Te vist ei kujuta ettegi, kui hea meel mul nende väikeste asjade üle on. Kunagi, kui mul golf 3 oli, siis sai tollele autole need rõngad soetatud. Ma ei oleks ealeski uskunud, et T3-le ka säänseid asju tehakse, kuni nägin tmurk´i postitust.
Nii vähe on tegelt õnneks vaja! Naisuke mul toonakord tembeldas need rõõmu rõngasteks. Ja nüüd jälle uued rõõmukad!
Terv. Marco
Re: VW Multivan T3.-marco
Probleemid, probleemid!
Kuna suurem osa tehnikast on korras, siis aeg väikeste asjadega tegeleda.
Nimelt ostust alates ei sütti-vilgu süüte sisse keerates õli tuli koguaeg. Vahel toimib normaalselt, vahel ainult korra vilksatab. On ka juhtunud, et korra vilksatab ja siis sekund hiljem läheb uuesti vilkuma, nagu peab.
Proovisin teist süüteluku põhja....ei midagi. Vahetasin mootoril mõlemad andurid....ei midagi. Mootoriruumis olevast mustas karbis kakkusin korra pistikud lahti....ja ikka ei midagi. Kui õlianduril juhe tagant ära võtta ja vastu mootorit panna, siis vigub tuli ilusti.
Oskab keegi öelda, milles probleem võib olla, et vahel toimib see tuli ilusti ja siis jälle mitte?
Ja muidugi on need poleeritud rõngad oma kohale paigaldatud. Ehk saab päeva jooksul ka üks klõps tehtud!
Kuna suurem osa tehnikast on korras, siis aeg väikeste asjadega tegeleda.
Nimelt ostust alates ei sütti-vilgu süüte sisse keerates õli tuli koguaeg. Vahel toimib normaalselt, vahel ainult korra vilksatab. On ka juhtunud, et korra vilksatab ja siis sekund hiljem läheb uuesti vilkuma, nagu peab.
Proovisin teist süüteluku põhja....ei midagi. Vahetasin mootoril mõlemad andurid....ei midagi. Mootoriruumis olevast mustas karbis kakkusin korra pistikud lahti....ja ikka ei midagi. Kui õlianduril juhe tagant ära võtta ja vastu mootorit panna, siis vigub tuli ilusti.
Oskab keegi öelda, milles probleem võib olla, et vahel toimib see tuli ilusti ja siis jälle mitte?
Ja muidugi on need poleeritud rõngad oma kohale paigaldatud. Ehk saab päeva jooksul ka üks klõps tehtud!
Viimati muutis marco, R Dets 20, 2013 9:48 pm, muudetud 1 kord kokku.
Terv. Marco
Re: VW Multivan T3.-marco
marco kirjutas: Ja muidugi on need poleeritud rõngad oma kohale paigaldatud. Ehk saab päeva jooksul ka üks klõps tehtud!
Terv. Marco
Re: VW Multivan T3.-marco
Täna sai väike reis maale tehtud. Kostitan teid ka ühe pildiga, kus mina koos oma suksuga.
Hiinast on tellitud bussile kotitäis pudinaid, aga nendest pikemalt siis, kui asjad kohal ja küljes!
Terv. Marco
Re: VW Multivan T3.-marco
On jäänud mulje, et paljud vihkavad neid rõvedaid telliseid, ehk golfimootoriga kingakarpe. Aga kuna meil pole kuskile mujale minna, siis jätkame ikka oma teemade joru.
Kuna kütusekulu tundus bussil liiga suur, siis otsustasin lasta pihustid üle vaadata. Diisliabis lasti mul ka näpud mustaks teha ja võtta ise puhustid maha. Nüüd ma mõistan ütlust, et pihusti kuseb, sest kaks pihustit seda just tegidki. Vahetusse läksid siiski kõik neli otsa.
Ja postituse lõppu ka üks värske klõps!
Kuna kütusekulu tundus bussil liiga suur, siis otsustasin lasta pihustid üle vaadata. Diisliabis lasti mul ka näpud mustaks teha ja võtta ise puhustid maha. Nüüd ma mõistan ütlust, et pihusti kuseb, sest kaks pihustit seda just tegidki. Vahetusse läksid siiski kõik neli otsa.
Ja postituse lõppu ka üks värske klõps!
Terv. Marco
Re: VW Multivan T3.-marco
Ilus ju!!!
Re: VW Multivan T3.-marco
marco kirjutas: Hiinast on tellitud bussile kotitäis pudinaid, aga nendest pikemalt siis, kui asjad kohal ja küljes!
Hiinast tellitud asjad kohal ja küljes!
Terv. Marco
Re: VW Multivan T3.-marco
Kas turbonäidik on elektriga või voolikuga?
ps: mul on samasuguse kopsiku sees zigulli seieritega kell - see on pimedas ikka krdi kena vidin (valges muidugi ka))
ps: mul on samasuguse kopsiku sees zigulli seieritega kell - see on pimedas ikka krdi kena vidin (valges muidugi ka))