VW Multivan T3.-marco

Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...

Moderaator: ingmar

Vasta
marco
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 301
Liitunud: L Juul 16, 2011 11:56 am
Asukoht: Tartu

Re: VW Multivan T3.-marco

Postitus Postitas marco »

Brick kirjutas:Kas turbonäidik on elektriga või voolikuga?

ps: mul on samasuguse kopsiku sees zigulli seieritega kell - see on pimedas ikka krdi kena vidin (valges muidugi ka))
Turbo näidik on voolikuga. Ma pole elektrilist näinud..ega mõistagi, kuidas too töötab.

Näidiku järgi puhub turbo välja ainult 0,5 bari. Väidetavalt peaks puhuma 0,6, aga ma tean, et mu turbo labad on kahjustatud. Eks sealt see kadu tuleb.

Kell sai tellitud selle pärast, et see on originaalist 4x odavam.
Terv. Marco
marco
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 301
Liitunud: L Juul 16, 2011 11:56 am
Asukoht: Tartu

Re: VW Multivan T3.-marco

Postitus Postitas marco »

Kas Tartus leidub mõni autoelektrik, kes mu bussi üle vaataks. Bussile on kunagi paigaldatud signalisatsioon, mis eelmine omanik kuskilt lahti ühendas. Tahaks seda jälle tööle saada ja siis õlitulega on probleeme. Hetkel armatuur maas ja kogu juhtmestik ilusti nähtaval.

Teemasse niipelju, et buss saab veits tehnilist hooldus, aga kõigest täpsemalt, kui valmis saab.

Tel: viis kuus 654 kaks 7 neli.
Terv. Marco
marco
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 301
Liitunud: L Juul 16, 2011 11:56 am
Asukoht: Tartu

Re: VW Multivan T3.-marco

Postitus Postitas marco »

Veits pikale veninud kõpitsemine sai täna võidukalt lõpule viidud ja kohe ka ülevaatus kenasti läbitud. Vahetatud sai järgmised osad: geneka laagrid, pooltelje otsad, tagumised piduriklotsid, sarniirid, ülemise õõtsa puksid, reaktiivvarda puks, rooliotsad, esiklaas vahetatud, soendussüsteemi muudetud, õlitule probleem lahendatud ja uue sisuga turbo külge krutitud. Vana turbo lasin võiduka lõpuni ja seda taastada enam ei saanud. Pidin ostma kasutatud turbo, mis oli veits paremas konditsioonis ja lasin siis selle taastada.

Ja ega minagi teistest kehvem saa olla, ehk siis tänasest buss kandiliste tuledega!

"super" kvaliteediga pilt ka lõppu!

Pilt
Terv. Marco
Kasutaja avatar
pikksilm
teadja-inime
teadja-inime
Postitusi: 43
Liitunud: L Sept 22, 2012 4:35 am

Re: VW Multivan T3.-marco

Postitus Postitas pikksilm »

Kandiliste tuledega näeb T3 palju parem välja, nagu telliskivile kombeks :D
marco
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 301
Liitunud: L Juul 16, 2011 11:56 am
Asukoht: Tartu

Re: VW Multivan T3.-marco

Postitus Postitas marco »

pikksilm kirjutas:Kandiliste tuledega näeb T3 palju parem välja, nagu telliskivile kombeks :D
Kandilised tuled meeldivad mulle ka! Mõtlesin, et sellele bussile panen kandilised tuled ainult siis, kui saan terved, täiskomplektsed tuled koos vanatüübi võrega, millel puuduvad tulepesurid. Algul tunudus ulmeline, et sellist komplekti leiab, aga nüüd on nad olemas. Täna sai sild paika ja pisike pesu ka tehtud!!!

Sel puhul kostitan Teid mõne pildiga:

Pilt

Pilt

Pilt
Terv. Marco
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 749
Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Re: VW Multivan T3.-marco

Postitus Postitas Teet »

teemasse: rohkem tulesid on jah kenam :)

heietuseks:
marco kirjutas:Algul tunudus ulmeline, et sellist komplekti leiab, aga nüüd on nad olemas. Täna sai sild paika ja pisike pesu ka tehtud!!!
ma arvan, et T3 tarbeks on praegu tagumine aeg selliseid vigureid sekondhändina otsida. Need hakkavad vist parasjagu keskmise isendi võtmes otsa saama ja ümber sulama? Teatud hetkest alates on põhiosa masinatest juba ammu taaskasutatud ning mõni aasta pärast seda ka garaazhinurgad esiti "ehk läheb veel vaja" põhimõttel säilitatud plastist puhtaks tehtud... Selle "ehk läheb veel vaja" ja "miks krt ma seda rämpsu kuhjan?" ajapunktide vaheline periood on aeg, mil asju leiab ning need on ostjasõbraliku hinnastamisega ;)
kui T3 elutsükkel mu arvatu on siis point: kui leiate ja teate, et vajate nt 2-3-5-10a pärast tükke (ja naine väga kurjaks ei muutu), siis krabage! Ära jõuab ju alati visata :)

Teet,
kogenud Opel KadettE puhul seda jupitsüklit 5..10a tagasi ning Opel Vectra puhul selle tsükli maha maganud - palju õnne VectraA esilogari või salongiplastide leidmisel pealinnast või lähiümbrusest! :D
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
marco
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 301
Liitunud: L Juul 16, 2011 11:56 am
Asukoht: Tartu

Re: VW Multivan T3.-marco

Postitus Postitas marco »

Kuna esisillas sai vähegi kahtlased liigendid vahetatud ja jätkuvalt teatud aukudes mingi klobin sees, siis täna vahetasin esiamordid ka ära. Alla läksid tuliuued Sachsi toodangud. Sellega sai klobina lugu lõpetatud.
Ma ei jõugnud amortide vahetamisel ennast ära kiita, et eelmine kord kõik sõlmed määret täis lasin, mis tegi töö imelihtsaks.
Veel tegin kogu armatuuri valgustuse ledide peale ringi. Seda põhjusel, et hõõgpirnid tükivad vanale plastikule liiga tegema kuumusega.
Traditsiooniliselt lõppu ka paar kehva pilti, kuna garaazis pole peale vana telefoni ühtegi muud pildistamis vahendit võtta.

Pilt

Pilt
Terv. Marco
marco
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 301
Liitunud: L Juul 16, 2011 11:56 am
Asukoht: Tartu

Re: VW Multivan T3.-marco

Postitus Postitas marco »

Olen kuulnud, et karmimad mehed on turbo rõhu 1,5 bar-i peale keeranud. Ma nii kõva mees pole ja tahtsin piirduda 1 bariga, aga ülerõhu klapp avaneb 0,8 juures. Keera vedru nii tungaks, kui tahad, aga ikka avaneb 0,8 bari juures. Proovitud mitmeid erinevaid klappe.....tulemus sama. Mõned on selle ülerõhu klapi eemaldanud ja ava üldse plaadiga sulgenud. See ei tundu hea mõte mulle. On kellelgi ideid/kogemusi, kuidas ülerõhu klappi tungamaks muuta?
Terv. Marco
Brick
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 212
Liitunud: L Jaan 07, 2012 12:37 pm
Asukoht: Hiidland

Re: VW Multivan T3.-marco

Postitus Postitas Brick »

marco kirjutas:Keera vedru nii tungaks, kui tahad, aga ikka avaneb 0,8 bari juures.
Proovitud mitmeid erinevaid klappe...
Proovi siis jäigema vedruga.
Oled üldse kindel, et just need kollektori klapid avanesid, mitte turbo enda wastegate?

G
marco
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 301
Liitunud: L Juul 16, 2011 11:56 am
Asukoht: Tartu

Re: VW Multivan T3.-marco

Postitus Postitas marco »

Need ülerõhu klapid on nii kinni ehitatud, et lahti lõhkudes vaevalt tast enam elulooma saab.
Mul pole küll nii palju kogemust, aga kas wastegate klappi on kuulda, kui avaneb? Mul on kuulda, kui üleliigne õhk väljub.
Terv. Marco
marco
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 301
Liitunud: L Juul 16, 2011 11:56 am
Asukoht: Tartu

Re: VW Multivan T3.-marco

Postitus Postitas marco »

Buss väljus tehasest 5-e käigulisena. Vahepeal pani keegi neljase kasti alla. Alates tänasest buss jälle viiekäiguline ABN kasti näol.
Terv. Marco
marco
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 301
Liitunud: L Juul 16, 2011 11:56 am
Asukoht: Tartu

Re: VW Multivan T3.-marco

Postitus Postitas marco »

Täna veel nipet-näpet reguleeritud ja põhja kate ka tagasi pandud.
Udune pilt ka asja juurde.

Pilt

Aga tegelt tahan küsida, kas kellelgi on vedelema jäänud turbodiisli viiese kasti kinnituskronsteini ja oleks mulle selle nõus loovutama? Kronsa kood on 251399241M. Sel juhul kiri postkasi.

Välja näeb selline:

Pilt
Terv. Marco
hullmaks
haige
haige
Postitusi: 102
Liitunud: N Juun 10, 2010 10:15 am

Re: VW Multivan T3.-marco

Postitus Postitas hullmaks »

Kirjutd äkki lähemalt õlitule probleemist? Kui just ärisaladuse alla see ei käi :) Mul ka mure selle tulega, kustus täitsa ära, vahetasin anduri, natuke aega korras, siis jälle kutu, vahetasin uuesti, nüüd käitub väga imelikult, süüde sees, ei põle, mootori käivitad, hakkab vilkuma, ja kui mootor soe, siis tühikäigul kustunud, aga pööretega vilgub. Ometi ei tohiks seal ju olla muud, kui lambike, mis saab peale + ja miinuse läbi anduri, kui tekib õlirõhk, lahutab andur kontaktid ja lamp kustub sest miinust ei ole. või olen jälle kogu tõest valesti aru saanud???
marco
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 301
Liitunud: L Juul 16, 2011 11:56 am
Asukoht: Tartu

Re: VW Multivan T3.-marco

Postitus Postitas marco »

Mingit ärisaladust pole. Minul oli üks katkine andur ja teine vale andur, ning juhtmed omavahel vahetuses. Oligi kogu müsteerium.
Siin on üks hea juhend, kuidas oma autol õlituld kontrollida ja viga tuvastada. Kui keelt ei mõista siis kasuta google tõlget.https://translate.google.ee/
http://vincewaldon.com/index.php?option ... &Itemid=28

Ja veel võid vaadata kataloogi, seal on täpselt kirjas, milline andur millisele autole läheb. Ainult ära pead regama, et pilte näha.
http://www.vagcat.com/

Kataloogis näitab, et tavadiisli andur on turbokaga erinev:
068919081
oil pressure switch
1,4BAR M10X1 1 pin black / DIESEL

068919081A
oil pressure switch
0,9BAR M10X1 1 pin grey / T-DIESEL

Veel mainin ära, et kui poodi minna ja küsida andurit margi järgi, siis 90%-se tõenäosusega saad vale anduri. Küsi originaalkoodi järgi, mille saad vagcat kataloogist.
Terv. Marco
hullmaks
haige
haige
Postitusi: 102
Liitunud: N Juun 10, 2010 10:15 am

Re: VW Multivan T3.-marco

Postitus Postitas hullmaks »

poes ikka küsiti, pakuti kahe eri rõhuga andurit, ma igaks juhuks võtsin madalama rõhuga :)
Vasta