VW Multivan T3.-marco
Moderaator: ingmar
Re: VW Transporter T3.-marco
mi like it
Re: VW Transporter T3.-marco
Omale märkmiku eest:
Vahetatud õli, õlifilter, õhufilter.
Ja piduritule lüliti(vana töötas vahelduva eduga)
Läbisõit 20100 km.
Veel üks pilt kruiisist:
Vahetatud õli, õlifilter, õhufilter.
Ja piduritule lüliti(vana töötas vahelduva eduga)
Läbisõit 20100 km.
Veel üks pilt kruiisist:
Terv. Marco
Re: VW Transporter T3.-marco
Samunegi et... on sul esirataste kaldenurgad normi piires? Või lihtsalt foto petab?
(mul oli suht sarnane pilt ja ei olnud paigas)
(mul oli suht sarnane pilt ja ei olnud paigas)
Re: VW Transporter T3.-marco
Huvitav, minu bussil oleks nagu esimesed kergelt lääpas. Sinu omal altpoolt nagu koos
Re: VW Transporter T3.-marco
Eks sõltub kui kõrge või koormatud on hetkel vedrustus, või kas on ülemisi õõtsapukse vahetatades seadistus paigast aetud.
Kui inglise keel pole probleem, siis siin on üks lihtne kuid põhjalik DIY õpetus. (ps millegipärast ei näidata praegu kõiki pilte... ehk on ajutine)
Kui inglise keel pole probleem, siis siin on üks lihtne kuid põhjalik DIY õpetus. (ps millegipärast ei näidata praegu kõiki pilte... ehk on ajutine)
Re: VW Transporter T3.-marco
Pole õõtsa pukse vahetanud. Kui viimane kord silla regullis käisin, siis minu mäletamist mööda mainiti ka, et ratta kallet sellel autol reguleerida ei saa.Brick kirjutas:Eks sõltub kui kõrge või koormatud on hetkel vedrustus, või kas on ülemisi õõtsapukse vahetatades seadistus paigast aetud
Terv. Marco
Re: VW Transporter T3.-marco
Vaevalt need puksid seal sünnist saati on. Ja kalle on reguleeritav - ülemiste õõtsapukside ja raami vahel on ekstsentrik seibid... See pikk polt on lamedate külgedega - kui keerad polti, siis keerad ka ekstsentik seibi ja seeläbi muutub ratta kalle. Ehk kui asi on lahti käinud ja pärast pole seibe _täpselt_ samasse asendisse tagasi pandud, siis...marco kirjutas:et ratta kallet sellel autol reguleerida ei saa.
Re: VW Transporter T3.-marco
Ahh,niimoodi käib see reguleerimine. Mäletan, et golf ühel oli sama ekstsentrik seib kalde regullimiseks, aga asus see amordi püstaku all.
Terv. Marco
Re: VW Transporter T3.-marco
Hommikused käivitused on rasked, kuna paagis olevast kütusest pool on toiduõli. See-eest on summutist tulev friikartuli lõhn jälle vägagi meeldiv.
Viimasel tankimisel oli sääne jama, et lõi kuskilt kütuse välja, kui paak täis sai. Siiani polnud seda kordagi juhtunud, kuigi olen kogu aeg täispaagi tankinud. Eks kui nüüd paak tühjemaks saab, siis tuleb asja uurida. Netist sain mingid joonised ka, et kuidas need voolikud seal ümber paagi olema peavad.
Vahelduseks üks pilt ka:
Viimasel tankimisel oli sääne jama, et lõi kuskilt kütuse välja, kui paak täis sai. Siiani polnud seda kordagi juhtunud, kuigi olen kogu aeg täispaagi tankinud. Eks kui nüüd paak tühjemaks saab, siis tuleb asja uurida. Netist sain mingid joonised ka, et kuidas need voolikud seal ümber paagi olema peavad.
Vahelduseks üks pilt ka:
Terv. Marco
Re: VW Transporter T3.-marco
Nüüdseks on toiduõliga sõitmine lõppenud, kuna putka pandi kinni ja õli enam ei saa. Tagantjärgi mõeldes oli see filtreerimine ka päris nõme töö. Ja ega see õli ikkagi päris puhtaks ei saanud, sest ühe korra ummistus filter sõidu ajal lihtsalt ära.
Veel jäin korra tee äärde puruks vajutatud gaasitrossiga. Nüüdseks on gaasitross ilusti ära parandatud ja peaks päris tükk aega vastu pidama.
Täna aga oli juhus, kus mul õnnestus hankida mulle sobiliku hinnaga transporter T4-a küljerauad. Täiesti uskumatu, kui pikad need on, kuigi pärinevad lühikese variandi küljest.
Nüüd peab mõtlema, et kuidas neid külge aretada nii moodi, et tungi kohtadele ette ei jää. Kui keegi on netis T3-e pilti näinud, millel küljerauad küljes, siis võiksite seda mulle lahkesti jagada.
Lõpetuseks panen mõned päevad tagasi tehtud pildid:
Terv. Marco
Veel jäin korra tee äärde puruks vajutatud gaasitrossiga. Nüüdseks on gaasitross ilusti ära parandatud ja peaks päris tükk aega vastu pidama.
Täna aga oli juhus, kus mul õnnestus hankida mulle sobiliku hinnaga transporter T4-a küljerauad. Täiesti uskumatu, kui pikad need on, kuigi pärinevad lühikese variandi küljest.
Nüüd peab mõtlema, et kuidas neid külge aretada nii moodi, et tungi kohtadele ette ei jää. Kui keegi on netis T3-e pilti näinud, millel küljerauad küljes, siis võiksite seda mulle lahkesti jagada.
Lõpetuseks panen mõned päevad tagasi tehtud pildid:
Terv. Marco
Terv. Marco
Re: VW Transporter T3.-marco
Vahepeal on buss omale uue värvkatte saanud. Uus esiklaas sai ka pandud, kuna vana läks ära võtmisel katki.
Terv. Marco
Re: VW Transporter T3.-marco
Matt must?Kena näeb välja küll uues kuues