Mootorid ei olnud küll kõrvuti,sellepärast püüan mälujärgi meenutada.1.Karpade alused jalad on lühemad. 2.Õhupuhasti teine. 3.Gaasitross hoova külge kinnitub paremalt. 4.Kontaktivaba jagaja. 5.Karterituulutus teine(ei ole seda plekist karpi vaid on valatud analoogne koht). 6.Geneka otsas ventilaator(sealt tulenevalt einevad ümris plekid) 7.Erinevad soojusvahetid. 8.Loomulikult ka teine kandetala ja mootoriümbert plekid.
ha... kummal kumb asi oli?
minu mootor sai mingi hetk kokku lapitud kahest Aivari mootorist... tulemus - plokk ühest ajajärgust (nende kandiliste õhusahtlitega, ehk siis '71-'78 vist), plokikaaned ja väljalase hilisem. karpad on lühikeste jaldage peal. tänu sellele ei mahu õhufiltri kopsik sinna ära, st kopsiku alumine pool ei mahu, praegu on filter seal ainult ülemise poole küljes...
Ingmar.Mul seisavad mõlemad sisselaskekollektorid(nii lühiksed ,kui ka pikad)niisama.Kui vajad anna teada.Enda mootorile vaja leida-osta WEBERitele sobivad.
otseselt väga tulist häda polegi nende pikkade sisselasete tarvis.... terve eelmise poolsuve sõitsin ringi, õhufilter traadiga kinni pandud, et ära ei kukuks. see aasta enne suve tulekut tahan eraldi (sport)filtrid peale panna, kas siis osta päris uued kopsikud või ise teha... aga mõtlen selle pääle, kui aega napib või raha/viitsimist puudu tuleb tegemise tarvis, annan teada