6. leht 6-st

Re: VW Transporter T3 aastast 85 saamislugu

Postitatud: R Mär 06, 2015 9:06 am
Postitas Brick
Mul üks tuttav papi pakkus rihmavahetuseks kavala variandi... Kõigepealt lõikad vana rihma keskelt kaheks (2 kitsast rihma), siis võtad ühe rihmapoole maha, paned uue rihma poolenisti peale, siis lõikad vana rihma teise poole läbi ja lükkad uue rihma lõpuni peale... Ei mingit märkide sättimist - kui töötas enne, siis töötab samamoodi ka nüüd.

Minu bussil vilgub õlituli täpselt senikaua, kuni pidurivõimendi tööle hakkab - kuni pedaal on kõva, tuli vilgub... Kuidas nad omavahel seotud on, pole aimugi - võimendil ega vaakumpumbal andureid pole. Ja kui õlivõtja kuivale jääb (rõhk kaob), siis hakkab armatuuris summer lärmama.

Re: VW Transporter T3 aastast 85 saamislugu

Postitatud: R Mär 06, 2015 12:20 pm
Postitas hullmaks
algul lugesin, et tegemist naljaga :) siis lugesin uuesti ja enam nii naljakas ei olnud, hakkasin aru saama :) üks nüans siin on, kui lasta rihmapinguti lõdvaks, võib mõni ratas hamba üle visata, kindlam on ikka märkide järgi panna.
Eilses postis jäid kolm asja mainimata, et alumist plastikut kätte saada , peaks ära võtma veepumba rihmaratta, aga sain vahetatud ka lihtsalt kinnituspoldid lahti lastes , tuli piisavalt kaugele see plekk.
Kõige olulisem, läbisõit !!!! 291800 km pealt toimus rihmavahetus. kui bussi hankisin, oli spidol ees 224000 või 226000. Ja millal eelmine rihm vahetati, keine anung.. ehk siis läbisõitu tuli vähemalt 65000 km selle rihmaga ja väljanägemisel polnud väga viga vanal rihmal.
Brick tegi juttu vaakumist, sellega ka mul mure, ei toimeta korralikult, peaks uurima, mis viga, aga pole veel välja mõelnud, kust otsast ja kuidas pihta hakata. Jääb justkui väheks, esimene vajutus ok, aga kolmas juba pedaal jäik.susinat ka justkui pole kuulda kusagil. Üldse pidur kuidagi lahjem võrreldes valge bussi Klaraga, on küll õhutatud ja uued klotsid ja uued kettad ja üv jäi ka enamvähem rahule
Ja enesele infoks, et järgmine kord , kui lähen mootori kallale, näiteks vahetamata jäänud nukasimmerit vahetama, tuleks vahetada ka veepump, laager tegi imelikku häält.
Piduripedaali ja õlitule seos võib peidus olla siin, kui pedaal jäik, siis äkki pidurikonn ei rakendu ehk siis pidurituled ei lähe põlema, kui vaakum tööle hakkab, siis läheb pedaal sügavamale ja ka tuled põlema, siin äkki võib olla mingi seos õlitule ja pidurdamise vahel? Õlitaseme summer , see on küll üks luks asi, ma pean ikka vanal moel käima varrast sikutamas,ja olen ka peaaegu kuiva varda mõnel korral kätte saanud ja ei mingit audiohäiret kahjuks.

Re: VW Transporter T3 aastast 85 saamislugu

Postitatud: N Mai 21, 2015 9:31 pm
Postitas hullmaks
le'catastrooooffff, käis mingi nööks mootorist läbi, jõud kadus, kerge klõbin, tühikäik kadunud, võtmest käima ei lähe, ainult tõmmates, sõber arvas, et vända otsakiil andis otsad...ise kahtlustan siiski seaduse-ne meshai mashine rabotat-rikkumist....võibolla oleks pidanud ikka vana rihmaga edasi sõitma... ühel ilusal soojal suvepäeval vaatan, mis kiisul kõhus on, siis ehk järgmine postitus...jalamees ei ole üldse mõnus olla...või siis klaaraga igapäevaseid sõite teha(bensukulu...)

Re: VW Transporter T3 aastast 85 saamislugu

Postitatud: L Okt 10, 2015 1:04 pm
Postitas hullmaks
kiisu kõhuni veel jõudnud ei ole, niipalju vaatasin, et märgid on paigas, ehk siis ei ole vändakiilu või ülevisanud hamba probleem, kuna lihtsam on osta uusi busse kui vanu remontida , siis siin üks fotosüüdistus, kuidas ma Vw nile truudust murdsinPilt valge buss on ikka kuramuse kulukas pidada, 15/ 100...