4. leht 6-st

Re: VW Transporter T3 aastast 85 saamislugu

Postitatud: L Juun 28, 2014 2:42 pm
Postitas hullmaks
Säherdune näeb probleem välja pildilt vaadatuna
Pilt
see on vana tihendi
Pilt

Re: VW Transporter T3 aastast 85 saamislugu

Postitatud: P Juun 29, 2014 8:57 pm
Postitas uno
Mingi hetk keegi küsis minu käest säärase mõõduga toru koos kummirõngaga.
Kahjuks ma ei salvestanud numbrit ära.
Põhimõtteliselt on toru olemas, puhastatud ja värvitud ja puha :)

Re: VW Transporter T3 aastast 85 saamislugu

Postitatud: K Aug 06, 2014 3:02 pm
Postitas hullmaks
piinlik lugu, aga asi kahjuks lahenes sinu kahjuks, nimelt sobis ..või siis peaaegu sobis see paak mu bensukale ja sinna alla ta ka läks, aga number on olemas ja usutavasti läheb peagi mõnd muud jublakat vaja :)
Aga hakkasin siis usinalt installeerima seda paaki, esimene tagasilöök, kummitihendid ei sobinud, uuel paagil oli aukudes rant , vanal vaevumärgatav. Aitas pisut rellakaga treimine, sai pealmised tihendid paika. siis panin paagi rõõmsalt paika, keerasin kõik torud ja viled kinni ja hakkasin paigaldama sissevalamise toru kui....Pilt jälle kõik maha ja nuputama, kuidas auk suuremaks saada. mitu tundi läks sest aga lõpuks sai asja ikka jonksu. rauasaeleht ja rellakas aitasid. Aga nagu kiuste, hakkasin siis uhkelt sõitma kui paarikümne kilomeetri pärast pill välja suri, uuesti käima läks ja peale 10 km uuesti välja suri. Loogiline oleks ju, et viga paagis sest peale paagivahetust jamad hakkasid, aga mine võta kinni. praegu igastahes saaks paagi täis tankida muretult, aga sõita kuhugile ei saa :( veel mõni pilt Pilt ja Pilt

Re: VW Transporter T3 aastast 85 saamislugu

Postitatud: R Sept 26, 2014 6:59 pm
Postitas hullmaks
Nonii, tänase päeva veetsin Bruno all põhiliselt, ammu juba olin märganud, et parempoolsel zarniiril on kumm katki ja justkui loks sees. Asusin siis zarniiri vahetama, aga kui kõik lahti oli peaaegu siis selgus, et zarniiris loksu pole, hoopis õõtshoob ise loksub. Võtsin siis doonori küljest ülemise õõtsa ja nägin ära, et seda saab reguleerida. Puksid iseenesest imeväikesed. ja lõigi lambike põlema, mitte õõtsapuks ei olnud läbi vaid kinnituspolt oli järgi andnud, keerasin selle tugevamini kinni ja loks kadus. Vaatasin ka mõtlikult zarniiri..aga jäi vana veel alles, sõidan niikunii küllalt vähe ja peab ehk talve veel vastu. Siis asusin tagaratta kallale. Ostuhetkest alates seal vahelduva eduga mingid krõnksd käinud,kolme-neli-viis aastat, tõpselt ei mäetagi kaua juba... no mis see muu on kui veovõlli ots. Poest tellides, forss, oleks saanud 3 nädala pärast uue, Õnneks vedelesid kaks vana võlli autos. Asusin lahti katkuma, ratas alt ära, kastipoolsed poldid loomulikult viskasid kandid üle , õnneks olid teisel võllil poldid korralikd , sai siis vanade pead rellakaga maha võetud. Siis lõi lambikese põlema...kui poldid sees, ei saa ju kastipoolset otsa lahti lasta. tegin südame kõvaks ja lasin võlli enese pooleks. Ja sain saksa insenjööride tarkust kiruda, rattapoolne võlliots muud moodi õõtsast välja ei tule, kui peab ka rattalaagrikorpuse lahtu laskma. Mida alguses tahtsingi vältida ju...nii et ilma asjata võll raisus. Kaalusin kõiki juppe peos ja viimaks jäi uus võll koos välimise kuulliigendiga ja vana võlli küljest läka tagasi sisemine kastipoolne kuulliigend. Igastahes sai asi parem kui ennem. Siis tegelesin ka pisut armatuuri tuledega.Põhimõtteliselt ei põle enam ükski tuluke seal keskel peale suunatulede oma. vaatasin kriitilise pilguga kontaktkilet ja seal oli kaks liini ära ussitanud. jootsin sinna kiu traati peale. aga tulemus minimaalne. Hakkas põlema eelsoojendusküünla lambike, mis sellel isendil pole mitte kunagi põlenud. Endiselt vilgub õlituli, miks , ei tea, süüde sisse pannes õlituli ei põle, kui mootor käivitada, hakkab õlituli vilkuma. Aga peaks ta tõõtama nii, et süüde sisse, siis põleb ja mootor käivitub , siis kustub ära või läheb põlema , kui õlirõhku ei ole. Tõenäoliselt mingi elektrijama aga jälile pole veel saanud ja ega tõsiselt pole veel ka otsinud. Kui kellegil vedeleb diisli kelladepaneel siis oleks sellest huvitatud, saaks äkki tuled armatuuris korralikult tööle ja teisel bussil niikuinii spidokat vaja...

Re: VW Transporter T3 aastast 85 saamislugu

Postitatud: P Sept 28, 2014 7:15 pm
Postitas hullmaks
kui üle saja aasta töölainele saab, siis ei ole mõtet sealt laineharjalt lahkuda kuniks laines veel jõudu on. Nii asusingi järjekordsele paagivahetusele. seekord oli varnast võtta doonori paak, mis pealtnähe veel peaaegu kobe. Töö sujus üsna ladusalt, vanale paagile pimedad ette, sissevalamise toru maha, vitsad maha, ja alla ta kukkuski. Jube roostes ja paksu mullakihi all oli paagi ülemine osa. Uus paak külge , täiesti muretult. valasin kütuse sisse ja sõitu. Väike sabin oli sees (ebausklik, sest teise auto paagi vahetamise järel tekkisid ju mingid elektrijamad teisel autol) Aga ei, sõitsin muretult 100 km ja panin teist korda selle auto ajaloo jooksul paaki kütust rohkem kui pool paaki, ja ei mingit loiku ega leket. Ahjaa, eelmisesse postitusse jäi ka lisamata, et sumps sai päris suure plekitüki külge ja on nüüd ka vaikne nagu auto soetadeski

Re: VW Transporter T3 aastast 85 saamislugu

Postitatud: E Sept 29, 2014 8:57 am
Postitas uno
Õlitule valetpidi töötamine võib ehk põhjustatud olla valest õlirõhu andurist mootori küljes.
Neid seal erinevat värvi ja erinevate rõhkude peale tööatavaid.

Tavaliselt saab veovõlli poldid lahti, kui lüüa kuuskant võtme asemel 12 kant võti poldi pea sisse.

viimasel ajal olen ise paigaldanud just 12 kant peaga poldid veovõllidele. Need tulevad hiljem nagu paremini lahti.

Re: VW Transporter T3 aastast 85 saamislugu

Postitatud: T Sept 30, 2014 7:48 pm
Postitas hullmaks
olidki juba kaksteistkant poldid seal ja need ei tahtnudki liigutada, olen ka igasuguseid variante läbi katsetanud elukese jooksul, aga kui uued normaalsed poldid olemas , siis pole väga mõtet vanadega jännata, seda enam, et tegin tööd õues, ilma kanali ja tõstukita, nii et ruumi oli ka nirult. elu esimene lääne auto oli golf1 ja tol ajal sai isegi nende poltide keeramiseks hullult kallis võti ostetud, vist 80 eeku maksis, palk oli tol ajal 300 eeku...see võti mul siiamaani alles ja mitmel korral ka hea kasutada olnud :) kui pooltelg maas, siis sai need poldijäänukid rahulikult kullinokkadega pisut liigutades välja keerata. Õlirõhu andur jah, teoorias ei tohiks ta ikkagi nii käituda, põhimõtteliselt ta ju nii ehk naa ainult teatud olukorras annab tulele massi või ei anna, ehk siis vahe peaks tulenema sellest, kas tuli kustub madalamal rõhul või kõrgemal. Minu tuli aga konkreetselt vilgub, nagu oleks mingi relee vahel, ja külmast peast hakkab kohe vilkuma ja soojast peast kustub tühipööretel ära. Rõhuandurit ostes pakuti mitut erinevat, võtsin selle, millel suuremal rõhul kustus. Vist oli musta värvi. Valikus oli ka roheline. Aga kui kellegil on mingit infot, mis mind veenaks, et viga siiski anduris, siis katsetan ka teise variandiga

Re: VW Transporter T3 aastast 85 saamislugu

Postitatud: T Sept 30, 2014 8:19 pm
Postitas kaupz
üle keeratud sisekuuskante on teinekord sisse taotud torxiga lahti saanud.
õlituli jamab ilma muude seierite anomaaliateta? 92a passatil oli kelladeblokil mingis ahelas alaldi,
kuskil ahelas kasutati väiksemat volti, ning see murdus lahti jootest (kolme jalaga junn).

siin kirjeldab et on ala ja ülerõhu andur. kokku 2tk, oled teist kontrollinud ?
ning sooja mootoriga mingitel pööretel veel olukord muutub
https://www.youtube.com/watch?v=YF0BqJoTYrM" onclick="window.open(this.href);return false;
Low pressure switch "opens" with pressure, the high pressure switch "closes" with pressure.

Key ON engine OFF, the oil light blinks because the low pressure switch is grounding out... once the engine starts, oil pressure opens the low pressure switch and the oil light goes .

If the high pressure switch does not close / ground by the time the engine reaches 2000rpm, then the oil warning light & buzzer will come on in the dash!

This is the same on Golf, Jetta, Passat, Eurovan, Fox etc... they all can be checked this way.

http://fkh161.ca/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: VW Transporter T3 aastast 85 saamislugu

Postitatud: K Okt 01, 2014 8:40 am
Postitas Brick
Pooltelje poldid tulevad lups-lups lahti kui kasutada lööki - padrunisabale mõistlik pinge peale ja koputa haamriga otsa. (eeldusel muidugi, et eelmisel korral pole polte P-sse keeratud).

Re: VW Transporter T3 aastast 85 saamislugu

Postitatud: K Okt 01, 2014 10:11 am
Postitas hullmaks
erand kinnitab reeglit :) proovisin ka kopsimist,ja meisliga külje pealt matsu andmist, mis kunagi mõnel juhul on mind aidanud. aga nagu juba mainisin, siis tegin tööd ilma kanalita ja pikali asendis nii et ei viitsinud seal kitsikuses väga kopsida ja katsetada. Kuumutamist ka ei proovinud :D, Sügisel õues tööd tehes on kiirus ka oluline kuna iga hetk võib taevast H2O tulema hakata. töö käigus avastasin ka probleemi roolilatis, seal varraste sisemises liigendis loks sees, vaja ka sellega mingi hetk tegeleda enne ülevaatust..

Re: VW Transporter T3 aastast 85 saamislugu

Postitatud: E Nov 17, 2014 11:56 pm
Postitas hullmaks
Niisiis, läheb kuumaks, tuleb isegi relvastuda ;)
Pilt
kui sai püsikiirusliigendit vahetatud...
Pilt
Pilt

Re: VW Transporter T3 aastast 85 saamislugu

Postitatud: T Nov 18, 2014 12:32 am
Postitas hullmaks
Nüüd aga on nii, et buss, mille sain odavalt ja mis mind truult nii umbes 50000km on juba teeninud on hakanud lõpuks lõivu nõudma ja kapriisitsema. Võibolla selle pärast, et mitu kuud sõidan ringi, pidurikettad salongis, mitte rataste küljes ;)Aga jah, õhel ilusal õhtul, kui olin kammitud/pestud/puhtad riided seljas, sotsiaalsele üritusele minemas,istusin bussi, vajutasin alla siduri, et starterit anda, kui pedaal lihtsalt vajus vastu põrandat. Kuna teisel bussil puudus kindlustus, ja järgmine hommik oli vaja kindlasti liikuda, siis vahetusidki peoriided tagasi tunkede vastu, paistis, et sidurisilinder oli ööpäeva jooksul süsteemi õlist tühjks tilgutanud. Õhtul kell üheksa pole just palju kohti, kust saada töötav sidurisilinder. Eriti veel, kui doonori käigukast on hulga kilomeetrite kaugusel. Eks siis tuli võtta silinder mittedoonori küljest :( Sai kiruda kõvasti saksa insenere, sest üks kinnituspolt tegi eriti peavalu, sidurisilindri kinnituskronsteinile tuleb siis tulevikus üks auk puurida kust 13 padrun läbi mahuks...
Mittedoonoril murdsin toru küljest kuna olemasolevates tingimustes ma teda valge inimese kombel küljest ei saanud. Jälle.Õnneks sain õhutusnipli vähemalt liikuma. katkise auto kallale minnes otsisin välja spets õlitorude võtme, paraku minu suureks imestuseks oli siduritoruks plasttoru millele see spetsvõti lihtalt peale ei läinud. Seekord oli siiski allah minu poolel ja see toru õnnestus tervelt kätte saada.Silinder külge, Õhutasin veel, niipalju kui üksi sai , ja läksin magama lootuses, et asi sai korda. Hommikul siiski asi nii roosiline ei olnud, pedaal küll millegile rõhus, aga paigalt pidin siiski võtma siduri ja starteriga ja käiku vahetades tuli mängida vahesiduri, vahegaasi ja meelitamisega, mõned koorrrad ka hirmsa ragina saatel... Sain hädapärased sõidud tehtud, paraku järgmine hommik oli ka sellest silindrist õli välja voolanud, nüüd siis panen täiesti uue silindri ja loodan, et see lõpuks jääb pidama....ja mittedoonorile tuleb ka uus muretseda...

Re: VW Transporter T3 aastast 85 saamislugu

Postitatud: K Nov 19, 2014 5:45 pm
Postitas hullmaks
müstika, asusin täna siis uut sidurisilindrit paigaldama, sellegä läks kõik ladusalt, Algul küll peale üksi õhutamit jäi selline poolpidune, peale mõningast seismist aga hakkas ilusti tööle.aga vähemladusalt läks kütusetorudega,nimelt oli ühele imepisike auk sisse roostetanud??igastahes teise püti kütusetorust selline vaevumärgatav juga välja käis, Pidin siis uuesti mittedoonori kallale minema, sellel aga teistsugused torud...võtsin siis esimese püti toru ja väntutasin seda, kuniks ta hakkas pisut meenutama lekkivat toru, Ega hea tunne ei olnud, need torud tunduvad küllalt jäigad ja tõenäoliselt murduvad küllalt kergelt. Käisin üle ka pidurid, õhutasin , põhiliselt selleks, et kontrollida, kas niplid töötavad, ja käsipidurit tuli ka peale keerata, pääle 30 km kergelt peal oleva kässariga sõitmist ;)igastahes hea tunne on olla back in road :D

Re: VW Transporter T3 aastast 85 saamislugu

Postitatud: K Nov 19, 2014 7:31 pm
Postitas Brick
1.6 diisli pihustitorud on tuntud lekkima hakkamise poolest. Minu omad olid kõik paigatud. Vii suva keevitaja kätte, kes gaasipitsiga vaske joota oskab... Paari minuti töö.

Re: VW Transporter T3 aastast 85 saamislugu

Postitatud: N Nov 20, 2014 11:10 am
Postitas hullmaks
Mh , esimese ehmatusega tekkis muidugi plaan proovida traatkeevitusega,aga vasega jootmine tundub hulka huvitavam mõte. keevituspitsi asemel peaks kõlbama ka gaasipõleti ,tuleb vaid hankida ollust, mis metalli ja vase omavahel nakkuma paneb. tuttavaid keevitajaid napib, kõik pean ise selgeks õppima :)