Pidurivõimendi

põrnikate ümber käiv elu

Moderaator: ingmar

Vasta
Kasutaja avatar
bill
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 606
Liitunud: N Veebr 05, 2004 6:46 pm
Asukoht: TÜRI
Kontakt:

Pidurivõimendi

Postitus Postitas bill »

On äkki keegi paigaldanud oma masinale sellist vidinat? Või piisab,kui panna korralikud kettad ette.Kuna põrnikal sinna ette suurt alla ei mahu,siis on vist ka nii keeruline midagi aretada.Küsimus tekkis sellest ,et jäi kätte vana mosse(vist408)pidurivõim,mida võid paigaldada kuhu tahes(lisa toru väänamist ainult).See peaks ka trummel piduritele teise efekti andma?...Või mida kolleegium asjast arvab?...
Kasutaja avatar
Hannes
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 270
Liitunud: R Veebr 27, 2004 5:16 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hannes »

On ka tehasepoolt ketaspiduriga Põrnikaid,aga kui piduri voolikud ja torud vastu peavad võib ju ka peapumba välise võimendi aretada.RAF bussidel oli neid mosse võimendeid lausa kaks kõhu all.
Kasutaja avatar
bill
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 606
Liitunud: N Veebr 05, 2004 6:46 pm
Asukoht: TÜRI
Kontakt:

Postitus Postitas bill »

Mosse oma on ainult natuke väiksema mõõduga,aga mõte on sama. :wink:
Kasutaja avatar
Hannes
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 270
Liitunud: R Veebr 27, 2004 5:16 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hannes »

Ei saa väiksem olla sest RAF-il kasutati Mosse võime.Olen ise neil vahetanud nii membraani kui mansette.
Kasutaja avatar
bill
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 606
Liitunud: N Veebr 05, 2004 6:46 pm
Asukoht: TÜRI
Kontakt:

Postitus Postitas bill »

..olen mõlemaid käes hoidnud.Ilmselt on venemaa avarustes erinevaid tehtud.Panen hiljem pildi ,siis saad võrrelda.RAF-i oma oli läbimõõdult suurem.
Kasutaja avatar
Hannes
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 270
Liitunud: R Veebr 27, 2004 5:16 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hannes »

Võibolla oli vahe aastakäikudel.
Vasta