Buss, Typ2 T2, 1978, 1.6 dualport
Moderaator: ingmar
Buss, Typ2 T2, 1978, 1.6 dualport
Niisiis, minu väikseke...
Projekt on parasjagu pooleli...
Eestisse on masin tulnud kunagi 90-ndate alguses, Soomest, 5000 krooni eest, siis oli ta veel päris kobe liikur. Uhke tunne oli kohe, ikkagi välismaa masin(siis ei olnud kuigi palju lääne masinaid veel)
Midagi eriti veel tehtud ei ole. Uus põhi on kunagi alla keevitatud.
Tehasest on ta välja tulnud panelwanina. Enne mind on saanud aknad endale ka tahaossa. Nüüd minu käes siis saab õiged aknad, tänu Ingmarile.
Rooste suhtes on asjad vägagi hästi, nähes taastamata masinaid ümberringi. 2 väikest keevituselappi "tavapärastesse" kohtadesse pluss tagumise rattakoopa tagumised nurgad...
Projekt on parasjagu pooleli...
Eestisse on masin tulnud kunagi 90-ndate alguses, Soomest, 5000 krooni eest, siis oli ta veel päris kobe liikur. Uhke tunne oli kohe, ikkagi välismaa masin(siis ei olnud kuigi palju lääne masinaid veel)
Midagi eriti veel tehtud ei ole. Uus põhi on kunagi alla keevitatud.
Tehasest on ta välja tulnud panelwanina. Enne mind on saanud aknad endale ka tahaossa. Nüüd minu käes siis saab õiged aknad, tänu Ingmarile.
Rooste suhtes on asjad vägagi hästi, nähes taastamata masinaid ümberringi. 2 väikest keevituselappi "tavapärastesse" kohtadesse pluss tagumise rattakoopa tagumised nurgad...
- Manused
-
- mingi idee sellest, milline buss hetkel välja näeb... see oranz seal mootori peal on aken!
- nyyd.jpg (56.7 KiB) Vaadatud 14756 korda
-
- buss nagu ta oli enne remonti
- enne.jpg (43.5 KiB) Vaadatud 14756 korda
vahepeal natuke mootorit näpitud... natuke veel lapiga nühkida, natuke värvida...
igatahes tänud Aivarile kolvirõngaste hangeldamise eest.
eks see kere ole kah kusagil maapeal. sellest teeme juttu siis, kui õige aeg käes on!
igatahes tänud Aivarile kolvirõngaste hangeldamise eest.
eks see kere ole kah kusagil maapeal. sellest teeme juttu siis, kui õige aeg käes on!
- Manused
-
- IMG_1089.jpg (91.46 KiB) Vaadatud 14550 korda
Viimati muutis mart154, N Mär 31, 2005 8:22 pm, muudetud 1 kord kokku.
nii, vahepeal sai leiutatud õlifilter
doonoriks siis 1.7 type 4 mootori filtri jalg, tükk roostes rauda, M16x1.5 vindiga kolmik.
Rauale sai puuritud sobivad augud, et kinnitada jalg. lisaks veel augud läbi, et õli käima saaks. Külge keevitatud torumuhvid. üks on see ülalpool nimetatud kolmiku küljest lõigatu. Teist ei ole veel välja suutnud mõelda, kuna ei tea milline kraan sinna tuleb.
uue õlisüsteemi kõige kitsamad kohad on survetorud. läbimõõt ca 6mm. loodetavasti ei jää kitsaks. Ehk targemad oskavad kommenteerida
Nõrgimaks kohaks osutub arvatavasti õlifilter kuna kõik muu peaks vähemalt 50 atmosfääri kannatama
pikk jutt, s**t jutt. pildid
[/u]
doonoriks siis 1.7 type 4 mootori filtri jalg, tükk roostes rauda, M16x1.5 vindiga kolmik.
Rauale sai puuritud sobivad augud, et kinnitada jalg. lisaks veel augud läbi, et õli käima saaks. Külge keevitatud torumuhvid. üks on see ülalpool nimetatud kolmiku küljest lõigatu. Teist ei ole veel välja suutnud mõelda, kuna ei tea milline kraan sinna tuleb.
uue õlisüsteemi kõige kitsamad kohad on survetorud. läbimõõt ca 6mm. loodetavasti ei jää kitsaks. Ehk targemad oskavad kommenteerida
Nõrgimaks kohaks osutub arvatavasti õlifilter kuna kõik muu peaks vähemalt 50 atmosfääri kannatama
pikk jutt, s**t jutt. pildid
[/u]
- Manused
-
- filter siis ühe kandi pealt
- IMG_1555.jpg (68.8 KiB) Vaadatud 14487 korda
-
- ja teise
- IMG_1557.jpg (68.01 KiB) Vaadatud 14487 korda
-
- ja mootor on peaaegu koos :D
karpa vaja ainult puhtaks saada, andke nõu... - IMG_1558.jpg (68.18 KiB) Vaadatud 14487 korda
- ja mootor on peaaegu koos :D
nüüd on päriskrunt kah seljas...
samas, asi hakkab vist jälle venima, sest vahepeal on soetatud üks kiirestisõitmise masin... seda vaja ehitada...
ja rahakott pole just puuga seljas.
Muide! Kui kellelgi on huvi, siis ka minul(mu bussil) on hind...
aga see hind ei ole teps mitte rondi hind...
Niiet, kui kellelgi tõsisel huvilisel huvi, võib ju märku anda, ehk mõtlebki midagi välja
samas, asi hakkab vist jälle venima, sest vahepeal on soetatud üks kiirestisõitmise masin... seda vaja ehitada...
ja rahakott pole just puuga seljas.
Muide! Kui kellelgi on huvi, siis ka minul(mu bussil) on hind...
aga see hind ei ole teps mitte rondi hind...
Niiet, kui kellelgi tõsisel huvilisel huvi, võib ju märku anda, ehk mõtlebki midagi välja
nii, vahepeal annaks märku, et ma ikka päris ära surnud pole...
Tallinnast lõunasse tööd tegema käia on ikka paras piin
Aga vähemalt on ta krunidi all, ja esimene kiloke pahtlit ka peale määritud...
see pahtlimäärimine oligi viimane suurem sündmus eelmisel nädalavahetusel.
kipub kuidagi nii olema, et bemarisse kulub kõik raha ära... ja siis kui kõik kulunud on, tuleb bussi tegemise tuju peale
Tallinnast lõunasse tööd tegema käia on ikka paras piin
Aga vähemalt on ta krunidi all, ja esimene kiloke pahtlit ka peale määritud...
see pahtlimäärimine oligi viimane suurem sündmus eelmisel nädalavahetusel.
kipub kuidagi nii olema, et bemarisse kulub kõik raha ära... ja siis kui kõik kulunud on, tuleb bussi tegemise tuju peale