VW t2 Bay Window de-luxe walk through
Moderaator: ingmar
Re: VW t2 Bay Window de-luxe walk through
OK. Tänud suured.
Kusjuures süsteemi kokku laduma hakates alles sain aru mismoodi need üldse töötavad. Pull on see et sooja õhku ei puhu neist kumbki. Mõlemad võtavad auto esiosast esivõre alt õhku ja siis puhuvad need läbi ümarguste ventavade küljeklaasidele ja kitsaste avade, mis on otse klaasi ees, esiklaasi peale.
Ainukesed sooja puhuvad avad on need mis on armatuuri peal keskel ja selleks et sealt sooja liikuma saada puhutakse seda tagantpoolt mootori ruumi kohal oleva ventikaga !?! Väga veider.
Seega minul veel lisaks vaja seda puhurit mis käib mootoriruumi et saaks kuuma õhu liikuma ettepoole.
Lisaks veel ühte mis käib esikanali sisse.
Kas keegi oskab suunata kelle käest võiks Eestimaal veel neid juppe küsida!
PS! pulli pärast üks pilt ka.
Rehvideks GT Radialid, mõõt 175 R14. Nii veider mõõt ongi.
Tegu pehmemat tüüpi C rehviga, ehk siis LT -light truck. Loodame et ei tee liiga palju lärmi.
Kusjuures süsteemi kokku laduma hakates alles sain aru mismoodi need üldse töötavad. Pull on see et sooja õhku ei puhu neist kumbki. Mõlemad võtavad auto esiosast esivõre alt õhku ja siis puhuvad need läbi ümarguste ventavade küljeklaasidele ja kitsaste avade, mis on otse klaasi ees, esiklaasi peale.
Ainukesed sooja puhuvad avad on need mis on armatuuri peal keskel ja selleks et sealt sooja liikuma saada puhutakse seda tagantpoolt mootori ruumi kohal oleva ventikaga !?! Väga veider.
Seega minul veel lisaks vaja seda puhurit mis käib mootoriruumi et saaks kuuma õhu liikuma ettepoole.
Lisaks veel ühte mis käib esikanali sisse.
Kas keegi oskab suunata kelle käest võiks Eestimaal veel neid juppe küsida!
PS! pulli pärast üks pilt ka.
Rehvideks GT Radialid, mõõt 175 R14. Nii veider mõõt ongi.
Tegu pehmemat tüüpi C rehviga, ehk siis LT -light truck. Loodame et ei tee liiga palju lärmi.
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
Re: VW t2 Bay Window de-luxe walk through
Ees olevad ventikad olid popimatel mudelitel ja neid on suht keeruline leida
Mootoriruumi puhujat on äkki sm. Väge Täis'is (Täiel?), terve hulk neid sai minu käest tema kätte
Mootoriruumi puhujat on äkki sm. Väge Täis'is (Täiel?), terve hulk neid sai minu käest tema kätte
Re: VW t2 Bay Window de-luxe walk through
Mürasummutusega läksin ka lolliks
Kogu esipaneel on kaetud pigimatiga. Ravolarist tarnitud Silentcoat pigimatt, peale panin sound absorber iseliimuva mingi kärg-porolooni. Kõik kamad on väga kergelt paigaldatavad ja superhästi liimuvad. Soovitan!
Kogu esipaneel on kaetud pigimatiga. Ravolarist tarnitud Silentcoat pigimatt, peale panin sound absorber iseliimuva mingi kärg-porolooni. Kõik kamad on väga kergelt paigaldatavad ja superhästi liimuvad. Soovitan!
Re: VW t2 Bay Window de-luxe walk through
Tubli töö
See masin tuleb vaiksem kui Maybach
See masin tuleb vaiksem kui Maybach
Re: VW t2 Bay Window de-luxe walk through
Arvestades pigimati kogust ka mitusada kilo raskem vist
Re: VW t2 Bay Window de-luxe walk through
Selle sõiduki põhiline müra tuleb ikka tagant.
Re: VW t2 Bay Window de-luxe walk through
Meeletul kiirusel mööda maanteed vuhisedes tuleb tuulemüra ka eest
Ma arvan, et omanik on selle mootori müra peale samuti mõelnud.
Enda T3le panin pigimati mootoriruumi peale ja siis ca 100mm matt pakiruumi ja diisel mootori müra väga palju sisse ei tule.
Vähemalt saab rahulikult omavahel rääkida, ei pea karjuma üksteise peale.
100mm poroloonmatt on ka abiks magamisel, kui istme alla lased.
Ma arvan, et omanik on selle mootori müra peale samuti mõelnud.
Enda T3le panin pigimati mootoriruumi peale ja siis ca 100mm matt pakiruumi ja diisel mootori müra väga palju sisse ei tule.
Vähemalt saab rahulikult omavahel rääkida, ei pea karjuma üksteise peale.
100mm poroloonmatt on ka abiks magamisel, kui istme alla lased.
Re: VW t2 Bay Window de-luxe walk through
Mootoriruumis on kõige suurem probleem õhu sissevõtu avadest tulev müra. Mootoriruumi võib täielikult ära isoleerida kuid tagumiste külgakende taga olev seinaosa on keeruline isoleerida. Seal peab miskit välja nuputama.
Re: VW t2 Bay Window de-luxe walk through
Kuna kütuse paak oli suht roostes seest siis sai sellist pulli tehtud et paaki pool ämbrit liiva ja natuke vett lisaks. Paak otsapidi segumasinasse ja vana puhvaikaga paak segumasinasse paigale kiilutatud. Siis pool päeva käis paak üks ots allpool ja teine pool päeva teine ots allpool. Roostest sai lahti. Siis ostsin Rilak`i meatllivärvi mis kannatab ka bensiine ja muid lahused. Selle vedeldasin natuke ära ja kallasin 3 liitrit paaki. Jälle natuke keerutamist ja siis kallasin jäägi paagist välja. Tulemus selline nagu pildi peal.
Mürasummuts ka edeneb. Ulme kepp töö, kes plaanib kunagi ise seda teha siis parem mitte. Kogu bussi tegemiseks kulub terve töönadala jagu tunde kindlasti, kui mitte rohkem.
Mürasummuts ka edeneb. Ulme kepp töö, kes plaanib kunagi ise seda teha siis parem mitte. Kogu bussi tegemiseks kulub terve töönadala jagu tunde kindlasti, kui mitte rohkem.
Re: VW t2 Bay Window de-luxe walk through
Endiselt väga mõnus vaadata kuidas korralikult aga samas vanakooli stiili hoides ka kodumaal mõni buss areneb
Loodan, et siit salongi osas rahamaitselist tilulilu ei tule
Mitu kilo pigimatti juba kulunud on ?
Sillad jäävad originaaliks, kergem madaldus ei teeks paha nii välimusele kui ka sisse ronimisele
Loodan, et siit salongi osas rahamaitselist tilulilu ei tule
Mitu kilo pigimatti juba kulunud on ?
Sillad jäävad originaaliks, kergem madaldus ei teeks paha nii välimusele kui ka sisse ronimisele
Re: VW t2 Bay Window de-luxe walk through
Esisillale paigaldatud madalduskomlekt, kui madalaks päriselt läheb saab siis teada kui kogu sisu sees ja mootor peal. Tagasillas tõstsin torsioovarraste nuute hamba jagu madalamaks.
Salong tuleb beesi nahaga ja tumehalli põranda vaibaga. Bees nahk õmmeldakse tumehalli niidiga läbi. Peaks jääma OK aga mitte väga bling-bling. Peale jaanipäeva võtab polstrimees ette, siis saab jälle pilte jagada.
Pigimattide kaal on ilmselt ca 100 kg ja peale. Natuke läksin vist lolliks nendega
Salongi näide selline:
Salong tuleb beesi nahaga ja tumehalli põranda vaibaga. Bees nahk õmmeldakse tumehalli niidiga läbi. Peaks jääma OK aga mitte väga bling-bling. Peale jaanipäeva võtab polstrimees ette, siis saab jälle pilte jagada.
Pigimattide kaal on ilmselt ca 100 kg ja peale. Natuke läksin vist lolliks nendega
Salongi näide selline:
Re: VW t2 Bay Window de-luxe walk through
Pean piltide pealt üle vaatama, aga ühel Läti T2b'l on samakarva Phaetoni istmed keskmine pööratult ja tagumine rida, buss ise ka rohelise ja valgega.
Esisild madaldatud "hammastega", pildipeal max. kõrgusel ?
Esisild madaldatud "hammastega", pildipeal max. kõrgusel ?
Re: VW t2 Bay Window de-luxe walk through
Esisild selle pildi peal ühe hamba jagu madalamal originaalist, tänaseks juba keerasin kahe hamba jagu madalmaks .
Kui tagasilla torsioon võlle keerasin uhe nuudi jagu madalamaks siis esisillas vaja keertata 2 hammast et oleks enamvähem võrdne tagumisega.
Samas tunbub et ilusti loodi ei saagi bussi sellise lahendusega, kuna tagaosa jäi ikka rohkem vastu maad peale mootori paigaldamist.
Seega, lappan sisu sisse ja teen proovisõidu ära. Arvan et tagasild vaja siiski tagasi tõsta originaali ja kasutada mingit sellist varianti:
http://www.justkampers.com/vw-t2-bay-wi ... -1979.html" onclick="window.open(this.href);return false; Või midagi sellist:
http://www.red9design.com/type2.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Või siis ise aretada midagi sellist mis jääb just ideaalsele kõrgusel võrreldes esiosaga. Kopida ja originaalist kokku keevitada õnnestuks ise ka mõlemat varianti ilmselt.
Esiosas oleks muidugi ideaalvariant sellised asjad:
http://www.wagenswest.com/partstore/ind ... ndles.html" onclick="window.open(this.href);return false; Minu praeguse lahenduse puhul on see häda et silla osad on suht lähedal läbilöögi puksidele ja kui rahvas ka veel peal siis läheb suht jäigaks see sõitmine ilmselt.
Eks tulistan varsti paar pilti siis jutt selgem.
Parandus! Varem ei märkanud et esimesed üütsad asuvad hoopis USAs, ja nõuvad ka sinu vanasid originaale vastu, seega hind koos saatmiste-tollide-käibemaksu äramaksmisega on juba hoopis midagi muud.
Appi tuleb võtta ikkagi vana hea VWHeritage
https://www.vwheritage.com/shop/bay-bus ... p-all-new/" onclick="window.open(this.href);return false;?
Kui tagasilla torsioon võlle keerasin uhe nuudi jagu madalamaks siis esisillas vaja keertata 2 hammast et oleks enamvähem võrdne tagumisega.
Samas tunbub et ilusti loodi ei saagi bussi sellise lahendusega, kuna tagaosa jäi ikka rohkem vastu maad peale mootori paigaldamist.
Seega, lappan sisu sisse ja teen proovisõidu ära. Arvan et tagasild vaja siiski tagasi tõsta originaali ja kasutada mingit sellist varianti:
http://www.justkampers.com/vw-t2-bay-wi ... -1979.html" onclick="window.open(this.href);return false; Või midagi sellist:
http://www.red9design.com/type2.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Või siis ise aretada midagi sellist mis jääb just ideaalsele kõrgusel võrreldes esiosaga. Kopida ja originaalist kokku keevitada õnnestuks ise ka mõlemat varianti ilmselt.
Esiosas oleks muidugi ideaalvariant sellised asjad:
http://www.wagenswest.com/partstore/ind ... ndles.html" onclick="window.open(this.href);return false; Minu praeguse lahenduse puhul on see häda et silla osad on suht lähedal läbilöögi puksidele ja kui rahvas ka veel peal siis läheb suht jäigaks see sõitmine ilmselt.
Eks tulistan varsti paar pilti siis jutt selgem.
Parandus! Varem ei märkanud et esimesed üütsad asuvad hoopis USAs, ja nõuvad ka sinu vanasid originaale vastu, seega hind koos saatmiste-tollide-käibemaksu äramaksmisega on juba hoopis midagi muud.
Appi tuleb võtta ikkagi vana hea VWHeritage
https://www.vwheritage.com/shop/bay-bus ... p-all-new/" onclick="window.open(this.href);return false;?
Re: VW t2 Bay Window de-luxe walk through
Hetkel lappan uksi kokku. Kuna lükandukse sisemised detailid jäävad nähtavale siis oli nendega vaja midagi ette võtta. Need tavaliselt tuhmi tsingitud pinnaga, liikuvaid osi palju,värvida ei kannata.
Sai karukeele kettaga üle käidud ja siis veel mini poleerimismasina ja pastaga jännatud. Tulemus selline:
Eks näis kaua selline püsib.
Sai karukeele kettaga üle käidud ja siis veel mini poleerimismasina ja pastaga jännatud. Tulemus selline:
Eks näis kaua selline püsib.
Viimati muutis canarbic, T Mai 26, 2015 12:04 am, muudetud 1 kord kokku.
Re: VW t2 Bay Window de-luxe walk through
Just eile sain ka samad madaldused vwHeritageist kätte. Homme lähen proovin alla. Esialgu küll tundub ok, aga foorumites räägitakse, et mingite velgedega võib tekkida mahutavuse probleemid.