vw bugaru 70a - Speed fighter
Moderaator: ingmar
-
- raja tänava klient
- Postitusi: 176
- Liitunud: L Okt 09, 2010 9:38 am
vw bugaru 70a - Speed fighter
Niisiis on kätte jõudnud minu aeg, saan lõpuks siia teema teha.
eile sai käidud Tartsi juures põrra järel.
Kohe alguses tänuavaldused Dexterile, kes oli nõus rentima mulle konna.
Äratoomine oli paras peavalu. esiteks kadusid kärul lampi tuled, sõbra juures sai viga otsima hakatud.
viga leidus pistikus, sai siis asi korda tehtud ja viis minutit hiljem jälle vaikus. Ulmelisel teel mingi uus viga tekkinud.
Peale pikka testriga ajamist sai tuvastatud kärupistiku kaitse, mis oli katki. läks vahetusse. Suunatuli ühelpool ei töödanud.
Mass oli. ja 12 volti tuli ka peale. pirne sai proovitud pea 5te, aga mida ei olnud, oli suunatuli.
asi sai korda sellega et vihast lõin rusikaga tule ümber oleva metall katte peale. Ohsajutt, asi hakas vilkuma ja tegi seda kuni tartuni. Vahepeal sai ringi tõstetud ka rattad, kuna ühel rehvil oli räige muna küljes. Kodupoole Murastest sain liikuma alles kell 12 õhtul. Sain umbes 2 km sõita kui kustusid käru tuled. Vaatasin kohe kaitsmeblokki ja tõstsin sinna akende pesast uue kaitsme. Sõitsin jälle km , panin järgmise. Viimaks viskas väga sita keema ja tõmbasin ohukad peale ja kimasin kodupoole. Ja nii terve tee. Siinkohal tänan oma kallist naist kes üritas mind terve tee üleval hoida.(mis se loeb , et ta terve tee magada suutis, vähemalt ta üritas esimesed kilomeetrid)
Ühesõnaga piinarikas sõit lõppes hommikutundidel, peale 4ja.
Üks naljakas seik oli kah. Tartsi juurest ära minnes tuli vastu vilkuritega bemm ja jäi mu kõrvale seisma peaaegu, samal ajal viibutas et ma kraavipervele seisma jääks. vandusin juba niiet maa must ja suretasin ka auto välja, ise jäädes ootama kurja poliismenni. Minu üllatuseks oli ta äkki kadunud mu seljatagant. Mis seal ikka, panin auto käima ja ohsajeesus, nagu disko hakas. Pimedast kurvist lendas vastu 9 vilkuriga patrulli kes eskortisid vene saadikuid, ansipi ja persidentot. vot siis ajas küll asi naerma juba.
Aga aitab mulast. paar pilti kah:
Minnes:
kodujuures avastasin juba 2 asfaldi poolt freesitud juhet
Tallinna sain muretult liikuda kiirusega:
Tagasi tulin keskmiselt 70nega.
Vahepeal tulid loomad külla:
Ja käes ta ongi(ärge mu tagaust mondeol vaadake)
Kärupistiku remont
muhk
Rattad tuli ringi visata, panin sõbra Rasmuse tööle, AITÄHH!
Kuna kojujõudes sai kohe magama mindud, siis hommikul oli majaees selline rong:
ohukolmnurga spets kinnitused
kaks sõpra kõrvuti
ehk siis see
VS see
peale väikest pesu
eile sai käidud Tartsi juures põrra järel.
Kohe alguses tänuavaldused Dexterile, kes oli nõus rentima mulle konna.
Äratoomine oli paras peavalu. esiteks kadusid kärul lampi tuled, sõbra juures sai viga otsima hakatud.
viga leidus pistikus, sai siis asi korda tehtud ja viis minutit hiljem jälle vaikus. Ulmelisel teel mingi uus viga tekkinud.
Peale pikka testriga ajamist sai tuvastatud kärupistiku kaitse, mis oli katki. läks vahetusse. Suunatuli ühelpool ei töödanud.
Mass oli. ja 12 volti tuli ka peale. pirne sai proovitud pea 5te, aga mida ei olnud, oli suunatuli.
asi sai korda sellega et vihast lõin rusikaga tule ümber oleva metall katte peale. Ohsajutt, asi hakas vilkuma ja tegi seda kuni tartuni. Vahepeal sai ringi tõstetud ka rattad, kuna ühel rehvil oli räige muna küljes. Kodupoole Murastest sain liikuma alles kell 12 õhtul. Sain umbes 2 km sõita kui kustusid käru tuled. Vaatasin kohe kaitsmeblokki ja tõstsin sinna akende pesast uue kaitsme. Sõitsin jälle km , panin järgmise. Viimaks viskas väga sita keema ja tõmbasin ohukad peale ja kimasin kodupoole. Ja nii terve tee. Siinkohal tänan oma kallist naist kes üritas mind terve tee üleval hoida.(mis se loeb , et ta terve tee magada suutis, vähemalt ta üritas esimesed kilomeetrid)
Ühesõnaga piinarikas sõit lõppes hommikutundidel, peale 4ja.
Üks naljakas seik oli kah. Tartsi juurest ära minnes tuli vastu vilkuritega bemm ja jäi mu kõrvale seisma peaaegu, samal ajal viibutas et ma kraavipervele seisma jääks. vandusin juba niiet maa must ja suretasin ka auto välja, ise jäädes ootama kurja poliismenni. Minu üllatuseks oli ta äkki kadunud mu seljatagant. Mis seal ikka, panin auto käima ja ohsajeesus, nagu disko hakas. Pimedast kurvist lendas vastu 9 vilkuriga patrulli kes eskortisid vene saadikuid, ansipi ja persidentot. vot siis ajas küll asi naerma juba.
Aga aitab mulast. paar pilti kah:
Minnes:
kodujuures avastasin juba 2 asfaldi poolt freesitud juhet
Tallinna sain muretult liikuda kiirusega:
Tagasi tulin keskmiselt 70nega.
Vahepeal tulid loomad külla:
Ja käes ta ongi(ärge mu tagaust mondeol vaadake)
Kärupistiku remont
muhk
Rattad tuli ringi visata, panin sõbra Rasmuse tööle, AITÄHH!
Kuna kojujõudes sai kohe magama mindud, siis hommikul oli majaees selline rong:
ohukolmnurga spets kinnitused
kaks sõpra kõrvuti
ehk siis see
VS see
peale väikest pesu
-
- raja tänava klient
- Postitusi: 176
- Liitunud: L Okt 09, 2010 9:38 am
Re: vw bugaru 70a - Speed fighter
Oh kuramus.
Väiksed plaanid ka mis autoga teha.
esiteks läheb ta tervenisti keretöödesse.
Hetkel on küll üks moskvich 402 täielikus restaureerimise, aga selle kõrvalt tegelen ka põrraga.
Värviks tuleb talle Tumehall mustaga
Sisu tuleb oma naisepoolt customina.
Tehnika tuleb kõik üksipulgi üle käia.
Mootorit originaali ei taha.
kennedy käest tuleb käimarile vahetükk ja otsa läheb subaru 2,2 mootor legacy pealt.
Mingit fööniprojekti ei taha, ja originaaliks taastama ei haka.
Eks igasgused pisitööd võtavad kõvasti aega, aga käsi õliseks ei karda ma teha.
kõik mis tehtud saab on enda tehtud, ja tänu sellele on ka motivatsioon olemas.
Täna sai arkis käidud ja uuritud mida tuleb nende siniste vanade dokkidega teha. Muudeti juba ära terve hulga andmeid, ja märgiti ära et väidetavalt olen neile auto ette näidanud(kuigi tuleks seda uuesti teha, sest viimane üv oli pea 10 aastat tagasi.)
Igatahes suhtume asja positiivselt ja pürgime eesmärgi poole. Inimene õpib kogu elu ja justniipalju kui kasutaja Dexter seda mulle koolis õpetab.
Muide Tauris, valmistu meeletuks ristküsitluseks mis sulle kaela võib langeda. Stiilis : mismoodi, kuidas, kas, miks mitte?
Ahjaa, kohe uurige piltidelt mis mul vaja võiks minna ja võite neid juppe pakkuda.(tagatulesi tahaks elevandijalgade vastu tuunida)
Päikest Kõigile!
Paar fotopilti veel:
ise sain ka pildile. jee
väike meeleolu pilt põrraga, kohe esimene päev käed õliseks!
aitähh diisel vedurile
Väiksed plaanid ka mis autoga teha.
esiteks läheb ta tervenisti keretöödesse.
Hetkel on küll üks moskvich 402 täielikus restaureerimise, aga selle kõrvalt tegelen ka põrraga.
Värviks tuleb talle Tumehall mustaga
Sisu tuleb oma naisepoolt customina.
Tehnika tuleb kõik üksipulgi üle käia.
Mootorit originaali ei taha.
kennedy käest tuleb käimarile vahetükk ja otsa läheb subaru 2,2 mootor legacy pealt.
Mingit fööniprojekti ei taha, ja originaaliks taastama ei haka.
Eks igasgused pisitööd võtavad kõvasti aega, aga käsi õliseks ei karda ma teha.
kõik mis tehtud saab on enda tehtud, ja tänu sellele on ka motivatsioon olemas.
Täna sai arkis käidud ja uuritud mida tuleb nende siniste vanade dokkidega teha. Muudeti juba ära terve hulga andmeid, ja märgiti ära et väidetavalt olen neile auto ette näidanud(kuigi tuleks seda uuesti teha, sest viimane üv oli pea 10 aastat tagasi.)
Igatahes suhtume asja positiivselt ja pürgime eesmärgi poole. Inimene õpib kogu elu ja justniipalju kui kasutaja Dexter seda mulle koolis õpetab.
Muide Tauris, valmistu meeletuks ristküsitluseks mis sulle kaela võib langeda. Stiilis : mismoodi, kuidas, kas, miks mitte?
Ahjaa, kohe uurige piltidelt mis mul vaja võiks minna ja võite neid juppe pakkuda.(tagatulesi tahaks elevandijalgade vastu tuunida)
Päikest Kõigile!
Paar fotopilti veel:
ise sain ka pildile. jee
väike meeleolu pilt põrraga, kohe esimene päev käed õliseks!
aitähh diisel vedurile
Re: vw bugaru 70a - Speed fighter
mis siin mind ikka tänada, pole nagu suurt midagi teinud. Aga küsimustega võid pöörduda küll minu poole või ka mõne teise poole siin foorumis, siin kogemustega mehi küll ja küll. Kui mingeid varuosi vaja siis võid alati Ingmari jutule minna, saad nii kasutatud või uute näol neid. Samuti pakub varuosi ka Style.
Kusjuures ega treileril on vist paha periood, pärast kui eile enda oma vedasin siis ei läinud see kah päris ilma viperdusteta.
Tee jah üks arbuusi verisoon asjast, siis on kohe know how olemas ja ma saan ühte inimest suunata sama asja tegema, aga vaid bussi peale
Muidugi, ega see GC 5.2 seal väga kole poleks ainult et ise istuksid vist suht seljas sellel mootoril sellisel juhul
Kere muidu suht samas seisus nagu ma teda mäletan, mõned vidinad puudu ja piltidelt rohkem uusi rooste kohti nagu ei märganud. Samas oli see kere juba tol korral kui mina seda nägin paras juust. Aga eks loodetavasti saab sellest ikka asja ja viid asja ka kenasti lõpuni, mitte nagu mina siin
Ja kindlasti anna oma tegemistest mõtetest ja ideedest siin foorumis teada, kus veel
Kusjuures ega treileril on vist paha periood, pärast kui eile enda oma vedasin siis ei läinud see kah päris ilma viperdusteta.
Tee jah üks arbuusi verisoon asjast, siis on kohe know how olemas ja ma saan ühte inimest suunata sama asja tegema, aga vaid bussi peale
Muidugi, ega see GC 5.2 seal väga kole poleks ainult et ise istuksid vist suht seljas sellel mootoril sellisel juhul
Kere muidu suht samas seisus nagu ma teda mäletan, mõned vidinad puudu ja piltidelt rohkem uusi rooste kohti nagu ei märganud. Samas oli see kere juba tol korral kui mina seda nägin paras juust. Aga eks loodetavasti saab sellest ikka asja ja viid asja ka kenasti lõpuni, mitte nagu mina siin
Ja kindlasti anna oma tegemistest mõtetest ja ideedest siin foorumis teada, kus veel
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: vw bugaru 70a - Speed fighter
Oh juudas, mäletan nii hästi seda päeva kui oma põrri koju tõin samas seisus.. Niimoodi pildi pealt raske midagi väita... Aga edu ja jaksu ning paksu tengelpunga . Võivad need väiksed põrrid ju ikka korralikult neelata nagu elu on näidanud... ( minu põrra ehitus läks 60 % kallimaks kui planeerisin , aga samas võib olla , et peaksin tegema uue järelduse - sitasti planeerisin )?
Mis siis muud kui Edu Edu ja Edu...
Mis siis muud kui Edu Edu ja Edu...
-
- raja tänava klient
- Postitusi: 176
- Liitunud: L Okt 09, 2010 9:38 am
Re: vw bugaru 70a - Speed fighter
eelarvet ei tohi planeerida, mitte kunagi!!!!
planeerida tuleb töökäik.
esimese asjana tuleb üles leida poldid millega on kere raamiküljes. siiralt loodan et see poleks keevitatud. pÕHI On ikka nii mäda et ilma kereta oleks tunduvalt parem ülevaade, kuidas mida teha.
kas olen õieti aru saanud et see masin on superbeetle, selle moodsa esisillaga(mcphaerson vms):D
kas see tuleb kasuks või kahjuks?
kohe küsiks ka ära, kas elevandijalgadega koos tuleb ka tiivad ära vahetada. või saab ka kinnitused lihtsalt ringi tuunida?
planeerida tuleb töökäik.
esimese asjana tuleb üles leida poldid millega on kere raamiküljes. siiralt loodan et see poleks keevitatud. pÕHI On ikka nii mäda et ilma kereta oleks tunduvalt parem ülevaade, kuidas mida teha.
kas olen õieti aru saanud et see masin on superbeetle, selle moodsa esisillaga(mcphaerson vms):D
kas see tuleb kasuks või kahjuks?
kohe küsiks ka ära, kas elevandijalgadega koos tuleb ka tiivad ära vahetada. või saab ka kinnitused lihtsalt ringi tuunida?
-
- raja tänava klient
- Postitusi: 176
- Liitunud: L Okt 09, 2010 9:38 am
Re: vw bugaru 70a - Speed fighter
täna sai nautuke põrra kallal tööd tehtud. Käis ka abiline.
keegi oli põrandat möksinud penoplasti ja tõrvaga. mis oli muidugi vett täis.
Kõige väärtuslikum leid autost(peale 2 siduri)
muidugi nagu kiusupärast, peale esimest lööki murdus saba tagant:D
Palaval päeval tuli abiline ka välja, mängis prigadiiri:D
http://img638.imageshack.us/img638/6925/08052011629.jpg
selline oli siis tänane päev.
Nüüd kibekiirelt tuleb liivapritsi viia, ja kui rikkaks saab siis ka põrandatükid ära tellida.
KES KÕIGE PAREMA PAKKUMISE TEEB POSTKASTI, SELLE TÜKID LÄHEVAD KA LOOSI.
kas mul on õigus et sellel pillil on see lihtne vedrustus?
igatahes kõik liigendid tuleb ära taastada ja ilusaks tuunida.
samuti tuleb käimakott üle vaadata, kuna minuarust on võllil päris reaalne loks sees.
Samuti lasen naabrimehel(treial) miskised ägedad rummud aretada. tahaks ta 4x100 valemi peale ära teha.
keegi oli põrandat möksinud penoplasti ja tõrvaga. mis oli muidugi vett täis.
Kõige väärtuslikum leid autost(peale 2 siduri)
muidugi nagu kiusupärast, peale esimest lööki murdus saba tagant:D
Palaval päeval tuli abiline ka välja, mängis prigadiiri:D
http://img638.imageshack.us/img638/6925/08052011629.jpg
selline oli siis tänane päev.
Nüüd kibekiirelt tuleb liivapritsi viia, ja kui rikkaks saab siis ka põrandatükid ära tellida.
KES KÕIGE PAREMA PAKKUMISE TEEB POSTKASTI, SELLE TÜKID LÄHEVAD KA LOOSI.
kas mul on õigus et sellel pillil on see lihtne vedrustus?
igatahes kõik liigendid tuleb ära taastada ja ilusaks tuunida.
samuti tuleb käimakott üle vaadata, kuna minuarust on võllil päris reaalne loks sees.
Samuti lasen naabrimehel(treial) miskised ägedad rummud aretada. tahaks ta 4x100 valemi peale ära teha.
Re: vw bugaru 70a - Speed fighter
sul jah vanakooli vedrustus all, ehk siis torrosioon vedrustus. Vaata et torrosiooni vardad ok oleks.
sharniire pole mõtet taastama hakata, sai neid ka poest suht leiva raha eest. Ma nüüd ei tea mis seis on sul esimeste rooli otsadega, minul oli pre 67 ja saadavus kehva, need lasin taastada. Sul peaks masin uuem olema, seega minu mälu järgi oli ka asju paremini saada. Vb nüüdseks muidugi see saadavuse asi muutunud siia-sinna suunas, kes teab.
Muidu vägeva töö ära teinud, aga kui sa selle asja nüüd liivapritsi viid, siis ega sealt vist palju tagasi ei tule, kui siis kühvli peal?
Soovitan enne pritsi viimist kindlasti igaks juhuks auto põhi ära kaardistada, ehk kui midagi pritsist kaduma läheb, siis saad pärast vaadata kus see täpselt asuma peaks, nii et kere ka pärast kokku sobiks.
sharniire pole mõtet taastama hakata, sai neid ka poest suht leiva raha eest. Ma nüüd ei tea mis seis on sul esimeste rooli otsadega, minul oli pre 67 ja saadavus kehva, need lasin taastada. Sul peaks masin uuem olema, seega minu mälu järgi oli ka asju paremini saada. Vb nüüdseks muidugi see saadavuse asi muutunud siia-sinna suunas, kes teab.
Muidu vägeva töö ära teinud, aga kui sa selle asja nüüd liivapritsi viid, siis ega sealt vist palju tagasi ei tule, kui siis kühvli peal?
Soovitan enne pritsi viimist kindlasti igaks juhuks auto põhi ära kaardistada, ehk kui midagi pritsist kaduma läheb, siis saad pärast vaadata kus see täpselt asuma peaks, nii et kere ka pärast kokku sobiks.
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: vw bugaru 70a - Speed fighter
Ega seal jah pola palju pritsida....sellest jääb vaid keskmine tunnel alles mille külge mõlemad sillad kinnituvad....kogu muu põhi tuleb uus teha aga kõiki tükke selleks peaks saada olema.
Produktiivsus on muidugi hea....meenutab dexteri projekti algust. Loodame et võhm otsa ei saa.
Produktiivsus on muidugi hea....meenutab dexteri projekti algust. Loodame et võhm otsa ei saa.
-
- raja tänava klient
- Postitusi: 176
- Liitunud: L Okt 09, 2010 9:38 am
Re: vw bugaru 70a - Speed fighter
no pm on olemas joonised et kustmaalt võin põranda üldse ära lõigata. muu oli enamvähem.
Liivaprits on ka õnneks otse mu enda garaazi taga:D niiet 50 meetrit lükkamist
Torsiooni kohta on õpetaja üllar meile vähe rääkinud:D
eks tasapisi tuleb teha, niipalju kui naine lubab. aga täietambiga ei saa teha kuna selline pill on vaja enne ära teha, et siit nutsu saada.
ja selle pildi taustal olev passat vajab ka kiirelt stangesi ette.
tegemist on nii palju et tööjaotus peab olema korralikult tehtud.
Liivaprits on ka õnneks otse mu enda garaazi taga:D niiet 50 meetrit lükkamist
Torsiooni kohta on õpetaja üllar meile vähe rääkinud:D
eks tasapisi tuleb teha, niipalju kui naine lubab. aga täietambiga ei saa teha kuna selline pill on vaja enne ära teha, et siit nutsu saada.
ja selle pildi taustal olev passat vajab ka kiirelt stangesi ette.
tegemist on nii palju et tööjaotus peab olema korralikult tehtud.
-
- raja tänava klient
- Postitusi: 176
- Liitunud: L Okt 09, 2010 9:38 am
Re: vw bugaru 70a - Speed fighter
oo mis ma leidsin:D
http://www.auto24.ee/used/827119
http://www.auto24.ee/used/827119
-
- raja tänava klient
- Postitusi: 176
- Liitunud: L Okt 09, 2010 9:38 am
Re: vw bugaru 70a - Speed fighter
päris äge näeb välja nii aga krt mis keevitus sind ees ootab, peaaegu et hakkab kahju sinust
aga vaata et sa sildasid nii tunnelist propellerisse ei keera, muidu pärast annab asja sirgu ajada. Eriti arvestades kui mäda see kõik seal on.
aga tempo on hea, loodame, et asi ikka jätkub samas vaimus...
aga vaata et sa sildasid nii tunnelist propellerisse ei keera, muidu pärast annab asja sirgu ajada. Eriti arvestades kui mäda see kõik seal on.
aga tempo on hea, loodame, et asi ikka jätkub samas vaimus...
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: vw bugaru 70a - Speed fighter
mille järgmisena eemaldad?
ajad mul kah käpad sügelema. Pane õige plekke kauplema asudes kirja kah, mida tellid. Paistab, et mu teise ja Su omaga sarnaselt nutuses seisus põrrile pean ikka kusagil 2012 aega leidma - oleks hea, kui oleks plaan, mida "taaskasutada". Kui mingi "hulgi on soodsam" idee tekib, siis mul hoiuriiulid olemas - võin kolatellimisel liituda.
ajad mul kah käpad sügelema. Pane õige plekke kauplema asudes kirja kah, mida tellid. Paistab, et mu teise ja Su omaga sarnaselt nutuses seisus põrrile pean ikka kusagil 2012 aega leidma - oleks hea, kui oleks plaan, mida "taaskasutada". Kui mingi "hulgi on soodsam" idee tekib, siis mul hoiuriiulid olemas - võin kolatellimisel liituda.
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
-
- raja tänava klient
- Postitusi: 176
- Liitunud: L Okt 09, 2010 9:38 am
Re: vw bugaru 70a - Speed fighter
no mis siin ikka kirja panna:D
et midagi edasi väga teha on põhjaplekke vaja.
tartsil veel teine kere müüa, mis pidi ilus olema, aga tal niipalju tegemist, et ei tee pilti.
mis tuletab meelde et osa põrnika juppe on mul veel saamata.
to do list:
sebida elevandijala tuled taha.
renoveerida kõik sillaosad ja terve alusraam.
tellida tuleb põhjaplekid ja soendus kanalid.
arvatavasti esisild ka kuskilt uus vaadata, kuna see natuke pehme.
sisu tuleb kõik custom kahe poolkorvistmed.
piduritorustik kõik uus.
kõik pidurid on plaanis vento pealt swappida. põhjuseks hind ja kättesaadavus.
pidurivõim
plaanis peale ehitada abs.
et midagi edasi väga teha on põhjaplekke vaja.
tartsil veel teine kere müüa, mis pidi ilus olema, aga tal niipalju tegemist, et ei tee pilti.
mis tuletab meelde et osa põrnika juppe on mul veel saamata.
to do list:
sebida elevandijala tuled taha.
renoveerida kõik sillaosad ja terve alusraam.
tellida tuleb põhjaplekid ja soendus kanalid.
arvatavasti esisild ka kuskilt uus vaadata, kuna see natuke pehme.
sisu tuleb kõik custom kahe poolkorvistmed.
piduritorustik kõik uus.
kõik pidurid on plaanis vento pealt swappida. põhjuseks hind ja kättesaadavus.
pidurivõim
plaanis peale ehitada abs.
Re: vw bugaru 70a - Speed fighter
mis sa nende soojendus torudega teed, kui tahad arbuusi peale panna? Kui paned vesijahutusega masina siis saad ju normaalse soenduse peale ehitada.
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks