1. leht 2-st

Suur Lõpumüük !

Postitatud: K Apr 27, 2011 11:26 am
Postitas Tarts
Panen müüki kogu oma põrnika kola.
Pakkuda on siis :
1 Paberitega roosa kere(puudu vaid mootor) http://www.dooker.eu/?p=1254
1 Ilma paberiteta kõrgeks tõstetud offroad kere (tehtud uus põhi)
1 Mootor 1200 cc
3 käigukasti
1 Mootor mis pärit T-1 bussi pealt
1 Mootor CV koodiga 2,0
E-bayst tellitud silindrid-kolvid 103 mm , kange nukkvõll 284 kraadi tõusuga ja Porche 914 silindripead koos klappide, nookurite , vedrude ja tihendisarjaga. (kõik on uued ja mõeldud selle 2,0 mootori tuunimiseks millest siis oleks pidanud saama 2450 kuupsentimeetrine ja umbes 150 hobujõuline vabalthingav elukas )
On veel eraldi nii esi kui tagasildasid ja igasugust muud kola .

Õhtuks yritan suuremast osast kolast pildid teha.

Re: Suur Lõpumüük !

Postitatud: K Apr 27, 2011 9:09 pm
Postitas Tarts
Laadisin hunniku pilte sellest kolast Album.ee sse ( ei hakka siia yksikult postitama)
Ülejäänud kolast tulevad pildid hiljem. ;)

http://album.ee/album/263140/50198191

Re: Suur Lõpumüük !

Postitatud: N Apr 28, 2011 8:20 am
Postitas jeff01
Väga huvitavat tavaari omad.
Oleks vaid rulli.....olen selleks aastaks liiga palju omale kahmanud (1200 + 1800se kola + dexteri kola mis siin müüdi jne :lol: ) ja ei usu et saan midagi osta kuid järgmisel kevadel võtaks kogu T4lja kola ära koos bussi kastidega kuna see on mu meelest õigem suund kuhu liikuda. Vähemalt on tööd ja sügiseks on näha mis ja kuidas ma olen suutnud kinni maksta ja lõplikult omastada :D

Lihtsalt huvitab....et kas need on tõesti 914 kaaned või on need sama kaaned mis dexteril: http://static2.album.ee/files/811/42/la ... 9_o4mT.jpg ehk et bussi omad siis. Olen kahjuks selle koode tõlkiva lehe ära kaotanud.

ja huvitavad ka hinnad.....kasvõi suurusjärgud.

Re: Suur Lõpumüük !

Postitatud: N Apr 28, 2011 8:25 am
Postitas Tarts
914 kasutaski wolkari 1,8 mootorit. :)
http://www.chooseyouritem.com/exotics/p ... .914-6.jpg

Re: Suur Lõpumüük !

Postitatud: N Apr 28, 2011 9:25 am
Postitas jeff01
jah ma tean milline 914 on nagu ma tean ka seda, et kaaned olid siiski erinevad :wink:
Ma püüan õhtul leida koodide seletused ja selle mis vahe neil kaantel on.
Samamoodi oleks 924jal justkui LT mootor kuid in real on vahe päris suur.
Ja samamoodi oleks ka 356el justkui põrnika mootor aga tegelikult on sealgi vahed.

Re: Suur Lõpumüük !

Postitatud: N Apr 28, 2011 10:10 am
Postitas bill
jeff01 kirjutas:jah ma tean milline 914 on nagu ma tean ka seda, et kaaned olid siiski erinevad :wink:
Ma püüan õhtul leida koodide seletused ja selle mis vahe neil kaantel on.
Samamoodi oleks 924jal justkui LT mootor kuid in real on vahe päris suur.
Ja samamoodi oleks ka 356el justkui põrnika mootor aga tegelikult on sealgi vahed.
371S kaaned ei ole siiski 914 omad.914 kaaned tunneb selle järgi ära,et sisselaske kollektorid kinnituvad 3 poldiga,mitte 4jaga.Klapi suuruste vahed on ka.Küll kasutati neid jah 1,8L mootoritel ja industriaalmotodel.

Re: Suur Lõpumüük !

Postitatud: N Apr 28, 2011 10:53 am
Postitas Tarts
Nukk tuli siit 179 euri + transa
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/ ... tnr=13045a

Kolvid-silindrid E-bayst (samad aga ilma teflonita ja 200 euri odavamalt)
http://cgi.ebay.de/VW-Typ-4-Porsche-914 ... 5d2c16b2f6

Nukaratas 50 euri + transa
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/ ... ort=0&all=

Päid on ka netis müüa : http://cgi.ebay.de/VW-Typ-4-Tuning-Zyli ... 7904139300

Kui ostad kolvid-silindrid , nuka ja nukaratta ära siis annan sulle pead ja kõik nende juurde kuuluvaga tasuta ning kingituseks saad veel selle 2,0 mootori kuhu kõik see kola pidi kylge minema !

Transpordi saad ka veel hinna sisse kui tallinna mees oled !

Re: Suur Lõpumüük !

Postitatud: N Apr 28, 2011 6:47 pm
Postitas jeff01
Selge, siis ma passin ja annan teistele võimaluse.
Mulle nimelt see nukk väga ei sobi turbokale, vabalthingavale kindlasti super. ...ja need kaaned ja kolvid pole kah need mida selle raha eest sooviks. Rohkem NA teema kuigi tefloniga.
Nukaratta valin igal järgneval mootoril otsehambumusega.

Vale on neid kaasi porsche kaantega samasse patta panna...kui jätame välja ka klapimõõdu mis polegi primaarne siis oluliselt olulisemaks pean seda, et porsche kaantes on sellised klapipesad mis kuumuse toimel kaanest ei eraldu erinevalt bussi kaantest. Nii mõnedki on oma uutesse kallistesse kolbidesse volkari kaantega augud saanud olenemata sellest et kas need on uued või vanad. Õnneks on olenemate kaantest alati võimalik klapipesad vahetada paremate vastu. Kui on jahutus korralik, tavakolb sees jne siis ei ole vast asi üldse probleemne ja ameeriklased pakuvad slelega veidi üle.
When Porsche introduced the 2.0L Type 4 engine in 1973, it featured a unique head design that was only used on 2.0 914/4s and the 1976 912E. This cylinder head features a unique spark plug location, the largest valve combination (42mm intake, 36mm exhaust), and a unique combustion chamber shape. The quickest and easiest way to distinguish a 914/912E 2.0 head is by the three intake manifold studs; all other Type 4 heads had 4 intake studs.
Muidu väga lahe, et kellelgi sellised asjad eestis olemas on.
150 hp NA on kindlasti tore asi aga 250hp originaal sisuga turbokas on rohkem meeltmööda :D (Kuna raha mul pole siis püüan odavamalt jõudu saada ja sel juhul on ainuvõimalik variant ülelaadimine)

Ostke ära, tehke keegi 1 NA kahur kah eestisse.

kui õigesti aru sain siis ~1k euro eest saaks sult kõik selle mootorijama kätte ja see on komplekti eest hea hind. Mõelda vaid, et ma oleks selle eest 1914ne ostnud :node: Kui need 2 asja kõrvuti panna siis liiter töömahu vahet veab asjad õigesse suunda seda enam et kalleim osa ehk kolvid on korralikud.

EDIT: 1800se 914lja mootoril võivad tõesti sellised kaaned olla...seda ma ei tea ja sel teemal ei taha sõna võtta kuna seda ma ei tea. Aga kui jutt käib 914lja kaantest ja suurtest jõududest ja suurest rahast siis käib jutt reeglina neist kolme poldi kaantest mis on tõesti head ja kallid asjad. (Kui huvi on võin anda lingi kus nonde stock kaantega on 400hp 2,2 liitrisest.
Sinu omad koodi järgi 1800se kaaned mis 41 x 34 või 39.3 x 34 klappidega (f.i mudelid olid väiksematega) 914ljal on 42 x 36klapid.

Kuna eestis hulle vähe siis soovitan seda komplekti soome või rootsi poole pakkuda...seal turgu rohkem. Kui aga ei lähe siis järgmisel kevadel on huvi kui maailmalõppu pole tulnud.

Re: Suur Lõpumüük !

Postitatud: N Apr 28, 2011 8:14 pm
Postitas Tarts
1 K euri eest annaks veel kaasa 2 käigukasti mis nende asjadega kokku mõeldud !

Re: Suur Lõpumüük !

Postitatud: L Apr 30, 2011 12:21 pm
Postitas Tarts
Põhimõtteliselt annan kõik oma kola koos 2,5 autoga ära 1500 euro eest !
Sinna hulka kuulub ka 1 tykkideks lõigatud elevandijalg .
Sinna hulka ei lähe vaid T-1 bussi mootor mida myyn eraldi !

KIIRE ! ! !

Re: Suur Lõpumüük !

Postitatud: L Apr 30, 2011 2:41 pm
Postitas jeff01
Uskumatu :?

Võta või laenu....Kuna laenu võtmine käsil siis paned mu veel raskemasse olukorda.

Re: Suur Lõpumüük !

Postitatud: L Apr 30, 2011 2:45 pm
Postitas Tarts
Aga mõtle ruttu siis ma ei hakka seda põrrihunnikut eraldama väiksemateks osadeks. ;)

Re: Suur Lõpumüük !

Postitatud: L Apr 30, 2011 3:21 pm
Postitas jeff01
Eralda ja jupita palju suudad....mina pean pead niikaua külma vee all hoidma, et mõistus koju tagasi tuleks ja ma seda teemat enam ei vaataks.

Lihtsalt huvitab kas sul seal mõni neist ka 091 otsast lülitusega (76-79a) või otsast küljepeale lülitusega (80-83a) kast on?

Re: Suur Lõpumüük !

Postitatud: L Apr 30, 2011 8:23 pm
Postitas Tarts
1 on 2 liitrise telliskivi kast
1 peaks olema mingi põrri kast aga poolassid käivad poltidega kylge nagu tänapäeval
1 on elevandijala küljest 1,2 motoga aastast äkki 73 a

Re: Suur Lõpumüük !

Postitatud: E Mai 02, 2011 9:32 am
Postitas Tarts
T-1 Bussi pealt tulnud mootor on H mootorikoodiga mis teeb tast 1500 cc isendi ja pärit on ta 1960 nendate algusest.
Täiesti töötav isend kuigi jah nyyd on sealt puudu rihmaratas ja genekas.
Klapid said ka tehtud ennem kui tuli teise moto mõte ! :)