VW Caravelle
Moderaator: ingmar
Re: VW Caravelle
nii, reedest hakkas puhkus ja selleks ajaks oli eesmärk buss valmis saada. Kahjuks pole ma eesmärki 100% täitnud. Buss on küll legaalne ja sõiduvõimeline. Aga sisu pole kaugeltki mitte valmis. Kogu tagumine osa on välja ehitamata.
Kahjuks on selgunud ka tõsiasi, et bussil on käigukast vigane, nimelt 5 käiks loobib end välja, niipalju kui uurinud olen, siis on see neil tüüpviga, aga remont ehk polegi võimalik :S
Samuti on raskusi ka teise kasti leidmisega. Üks on vedelemas aga pean omanikku veel seepama ehk õnnestub kätte saada
Täna viskasin mootorile ka müra mati peale ja asi läks tunduvalt paremaks, Olgugi et see diisel on nagu vana traktor, aga enam sisse suurt midagi ei kosta, nii kannataks täitsa pikka maad sõita..
Üks pilt kah masinast komplektsena:
Kahjuks on selgunud ka tõsiasi, et bussil on käigukast vigane, nimelt 5 käiks loobib end välja, niipalju kui uurinud olen, siis on see neil tüüpviga, aga remont ehk polegi võimalik :S
Samuti on raskusi ka teise kasti leidmisega. Üks on vedelemas aga pean omanikku veel seepama ehk õnnestub kätte saada
Täna viskasin mootorile ka müra mati peale ja asi läks tunduvalt paremaks, Olgugi et see diisel on nagu vana traktor, aga enam sisse suurt midagi ei kosta, nii kannataks täitsa pikka maad sõita..
Üks pilt kah masinast komplektsena:
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
-
- raja tänava klient
- Postitusi: 176
- Liitunud: L Okt 09, 2010 9:38 am
Re: VW Caravelle
too kast mulle. mul naabrimees on tartu üks asjalikemaid kastiremontijaid(Mati)
olen kindel et ta saab sellegi tehtud. tavalisem remont on alati mingi 2k eek koos kokku ja lahti võtmisega
olen kindel et ta saab sellegi tehtud. tavalisem remont on alati mingi 2k eek koos kokku ja lahti võtmisega
Re: VW Caravelle
2 k eest saab ikka päris mitu korras kasti osta ma arvan !
Kõik nüüd tsikleid hooldama ja remontima !
Minu juurde loomulikult ! +37253427601 Tarts.
Minu juurde loomulikult ! +37253427601 Tarts.
Re: VW Caravelle
Nii nüüd asi suht kindel, kast tuleb niikuinii maha tõsta kuna täna hakkas survelaager häält tegema ja lõpus jäi ka siduri pedaal kangeks, esmalt kahtlustan et lõi survelaagri kahvli tagant ära, Eks näis kas kahtlustel ka tõepõhja all on...
Aga täna oli ka mõnesmõttes hea päev, nimelt paar päeva nokitsesin tööjuures bussi kallal ja üks vanem mees astus töökoja uksest sisse, et tahab rehve vahetada. Sai omad rehvid vahetatud hakkas rääkima, et tal samasugune buss seisab juba kaks aastat. Sai veel jutustatud ja tuli välja, et tal juhi tagumine külje klaas lahtikäiv. Pakkusin suht huumoriga, et vahetame ära, ma annan tavalise klaasi vastu ja ta annaks mulle liugakna. Ja ohh üllatus, härra oligi nõus....Täna käisingi ja tõin enda bussile siis liugakna....
Kui aga akna järel käisin siis uudistasin härra bussi, tegemist oli 83a transporteriga, olevat rootsist toodud, tavaline valge, aga kere see eest supper heas korras, arvestades, et see veel kaks aastat seisnud. Ma ei märganud pea ühtki rooste täppi, kere tundus täitsa hea. Edasi vaatasin sisse, buss nagu buss ikka, 9 kohaline, juhi selja taga sein, ehk siis mitte läbikäidav, aga siis avastasin et selle seina kohal laes on mingi kopsik. Uurisin, et mis see on ja tuli välja, et originaal konditsioneer :O...83 a ja konditsioneer karm.
Edasi vaatasin mootori ruumi, seal peitis end 1.9 bens, 4 käigulise manuaal kastiga.
Ainuke viga mis bussil olevat olnud on see, et üks klapp olevat õrnal klõbistanud ja arvatavasti tänu sellele ei saanud ülevaatuselt läbi kuna heitgaasid olid kõrged.
Minu jutu point...hämmastav mida võib leida eestist kuskilt seismast ja veel mis seisus. Oleks ma ca 2-3 kuud tagasi sellest bussist teadnud, poleks ma üldse enda oma poole vaadanuki....
Ahjaa....täna sai ka Tahhomeeter korda...Siin suured tänud Jeff01, kelle käest ma uue generaatori sain....
Aga täna oli ka mõnesmõttes hea päev, nimelt paar päeva nokitsesin tööjuures bussi kallal ja üks vanem mees astus töökoja uksest sisse, et tahab rehve vahetada. Sai omad rehvid vahetatud hakkas rääkima, et tal samasugune buss seisab juba kaks aastat. Sai veel jutustatud ja tuli välja, et tal juhi tagumine külje klaas lahtikäiv. Pakkusin suht huumoriga, et vahetame ära, ma annan tavalise klaasi vastu ja ta annaks mulle liugakna. Ja ohh üllatus, härra oligi nõus....Täna käisingi ja tõin enda bussile siis liugakna....
Kui aga akna järel käisin siis uudistasin härra bussi, tegemist oli 83a transporteriga, olevat rootsist toodud, tavaline valge, aga kere see eest supper heas korras, arvestades, et see veel kaks aastat seisnud. Ma ei märganud pea ühtki rooste täppi, kere tundus täitsa hea. Edasi vaatasin sisse, buss nagu buss ikka, 9 kohaline, juhi selja taga sein, ehk siis mitte läbikäidav, aga siis avastasin et selle seina kohal laes on mingi kopsik. Uurisin, et mis see on ja tuli välja, et originaal konditsioneer :O...83 a ja konditsioneer karm.
Edasi vaatasin mootori ruumi, seal peitis end 1.9 bens, 4 käigulise manuaal kastiga.
Ainuke viga mis bussil olevat olnud on see, et üks klapp olevat õrnal klõbistanud ja arvatavasti tänu sellele ei saanud ülevaatuselt läbi kuna heitgaasid olid kõrged.
Minu jutu point...hämmastav mida võib leida eestist kuskilt seismast ja veel mis seisus. Oleks ma ca 2-3 kuud tagasi sellest bussist teadnud, poleks ma üldse enda oma poole vaadanuki....
Ahjaa....täna sai ka Tahhomeeter korda...Siin suured tänud Jeff01, kelle käest ma uue generaatori sain....
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
-
- raja tänava klient
- Postitusi: 176
- Liitunud: L Okt 09, 2010 9:38 am
Re: VW Caravelle
Tarts
tihtipeale on remonditud asi kindlam.
samamoodi eelistan mina taastatud sarniiri odavale uuele.
aga härralt konti ei tahtnud ära kaubelda?
tihtipeale on remonditud asi kindlam.
samamoodi eelistan mina taastatud sarniiri odavale uuele.
aga härralt konti ei tahtnud ära kaubelda?
Re: VW Caravelle
Taastatud sharniirid on umbes sama head asjad kui lapitud ja pestud kantossid !
Kõik nüüd tsikleid hooldama ja remontima !
Minu juurde loomulikult ! +37253427601 Tarts.
Minu juurde loomulikult ! +37253427601 Tarts.
Re: VW Caravelle
Tarts, siin võin küll julgelt vastu vaielda, mul Võsamaasturil ei pea mitte üks ostetud uus sharniir metsas vastu, ainukesed mis vastu peavad on taastatud sharniirid. Eks palju olneb kes ja kuidas taastab, paistab, et meil lõuna-eestis on taastajad suht tasemel...Tarts kirjutas:Taastatud sharniirid on umbes sama head asjad kui lapitud ja pestud kantossid !
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
-
- raja tänava klient
- Postitusi: 176
- Liitunud: L Okt 09, 2010 9:38 am
Re: VW Caravelle
tartus ujula tänavas on vägagi pädevad vennad.
kunagi sai ühe opeli peal proovitud. vasakul pool oli odav forsi sarniir. paremal ujulameeste taastatud
üks kestis 3 kuud teine oli ideaalne ka mõni kuu hiljem kui auto ära müüsin.
kunagi sai ühe opeli peal proovitud. vasakul pool oli odav forsi sarniir. paremal ujulameeste taastatud
üks kestis 3 kuud teine oli ideaalne ka mõni kuu hiljem kui auto ära müüsin.
Re: VW Caravelle
Tallinna lähedal on Kuusakoski selliste asjade jaoks aga eks selles on sul muidugi õigus et B-jupp ei kõlba muidugi kuhugi.
Pigem maksta natuke rohkem kui vähe aga väga tihti !
Pigem maksta natuke rohkem kui vähe aga väga tihti !
Kõik nüüd tsikleid hooldama ja remontima !
Minu juurde loomulikult ! +37253427601 Tarts.
Minu juurde loomulikult ! +37253427601 Tarts.
Re: VW Caravelle
Näiteks metsamasinal ei pea ei A-varuosad ega ka B-varuosad, ainuke mis on siiani pikemaks ajaks vastu pidama jäänud on taastatud sharniir, aga ega seegi igavene pole ja juba on väikseid lõtke tunda. Nüüd kui puhkus käes ja buss liikuv, siis kavatsen tollel masinal kõik sharniirid minema visata ja sild ära vahetada. Aga see jutt ei sobi vist eriti siia, nii et las ollaTarts kirjutas:Tallinna lähedal on Kuusakoski selliste asjade jaoks aga eks selles on sul muidugi õigus et B-jupp ei kõlba muidugi kuhugi.
Pigem maksta natuke rohkem kui vähe aga väga tihti !
Bussist, eilse seisuga sai masin jälle liikuma, viga peitus siis nihkunud survelaagris, sain selle tagasi ja asi on toimiv.
Eile panin bussile külge ka uue lahtikäidava akna, nüüd peaks selle veel ära toonima, siis peaks päris ok olema.
Kahjuks pole ikka veel istmeid kätte saanud, seega sisu tegemine seisab...kui nii jätkub siis sisu ei saagi tegema hakata kuna metsaauto on vaja sügiseks/talveks valmis saada ja seal tööd ikka väga väga palju võrreldes bussiga...
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: VW Caravelle
Kuna bussi 5-käik loobib end pidevalt välja, siis olen viimased paar nädalat tegelenud uue kasti otsimisega.Tänase seisuga tänu SOUTH-PARK`i valdajale sai see probleem lahenduse.
Tegu küll bensiinimootori variandiga, kuid kuna sidurikoda on vahetatav ei tohiks see suur probleem olla. Diisli 5 kasti ei leidnud kuskilit kahjuks, küll leidisn aga 4`se kasti.
Ahjaa, tänu Ingmari lahkusele on mu bussil nüüd ka selline lisa nagu intervalliga kojamees Ning mulle tundub, et olen ka ühe sammu lähemale jõudnud laia stange omandamisele...
Igatahes tänane meeleolu on www & VW
Tegu küll bensiinimootori variandiga, kuid kuna sidurikoda on vahetatav ei tohiks see suur probleem olla. Diisli 5 kasti ei leidnud kuskilit kahjuks, küll leidisn aga 4`se kasti.
Ahjaa, tänu Ingmari lahkusele on mu bussil nüüd ka selline lisa nagu intervalliga kojamees Ning mulle tundub, et olen ka ühe sammu lähemale jõudnud laia stange omandamisele...
Igatahes tänane meeleolu on www & VW
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: VW Caravelle
Nii, tänane sissekanne ei ole teps mitte positiivne.
Nimelt hakkasin täna siis pohmas peaga kasti vahetama oma bussil, kuna ma just ju bussi kokku panin, siis kogu asi hakkas kenasti, kõik poldid tulid ilusti lahti jne, ei mingeid tagasilööke.
Edasi hakaksin sidurikoda vahetama, esimene tagasilöök tuli siis kui võtsin siis bensuka kastil sidurikoja maha, õli oli sees väga määrdunud ja metallipuru täis. Enda kastil oli õli sees ilus, nagu oleks hiljuti vahetatud. Ok õli õliks, kui hakkasin bensuka kastile õli sisse valama hoidsin käigukasti püstises asendis, nii et siduri koda oli üleval pool ja alt hakkas õli välja voolama.
Tuli välja et bensuka kasti korpus katki kahest kohas.
Edasi hakkasin siis kasti lammutama, et viskan oma vana korpuse sisse teise sisu. Ja mis välja tuli
Kasti põhjast vaatasid mulle vastu laagri jupid ja muu sodi
Bensuka kastil oli 5 käigu hammaka laager vahelt kadunud ja hammakas oli end korpusesse freesinud, seepärast ka korpus katki.
Igatahes suht nulli läks tuju.....
Midagi, võtsin siis mõlema kasti tagumised osad laiali ja panin siis parimatest juppidest ühe kokku, ei tea kas jääb pidama, kahten sügavalt.
Peale kõige selle jama hakkasin veel üksi seda kasti peale panema....sain kasti alla, kuid mootori otsa ta veel ei läinud, ei tea kas liigutas siduri ketta paigast või lihtsalt ei lähe veel nuuti. Aga lõppkokkuvõttes lõin käega, tuju oli nullis, et lihtsalt polnud motivatsiooni jätkata.....
Nimelt hakkasin täna siis pohmas peaga kasti vahetama oma bussil, kuna ma just ju bussi kokku panin, siis kogu asi hakkas kenasti, kõik poldid tulid ilusti lahti jne, ei mingeid tagasilööke.
Edasi hakaksin sidurikoda vahetama, esimene tagasilöök tuli siis kui võtsin siis bensuka kastil sidurikoja maha, õli oli sees väga määrdunud ja metallipuru täis. Enda kastil oli õli sees ilus, nagu oleks hiljuti vahetatud. Ok õli õliks, kui hakkasin bensuka kastile õli sisse valama hoidsin käigukasti püstises asendis, nii et siduri koda oli üleval pool ja alt hakkas õli välja voolama.
Tuli välja et bensuka kasti korpus katki kahest kohas.
Edasi hakkasin siis kasti lammutama, et viskan oma vana korpuse sisse teise sisu. Ja mis välja tuli
Kasti põhjast vaatasid mulle vastu laagri jupid ja muu sodi
Bensuka kastil oli 5 käigu hammaka laager vahelt kadunud ja hammakas oli end korpusesse freesinud, seepärast ka korpus katki.
Igatahes suht nulli läks tuju.....
Midagi, võtsin siis mõlema kasti tagumised osad laiali ja panin siis parimatest juppidest ühe kokku, ei tea kas jääb pidama, kahten sügavalt.
Peale kõige selle jama hakkasin veel üksi seda kasti peale panema....sain kasti alla, kuid mootori otsa ta veel ei läinud, ei tea kas liigutas siduri ketta paigast või lihtsalt ei lähe veel nuuti. Aga lõppkokkuvõttes lõin käega, tuju oli nullis, et lihtsalt polnud motivatsiooni jätkata.....
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: VW Caravelle
Nii pool nädalat möödas ja buss jälle liikumisvõimeline.
Imetlusväärne oli South-park`i täis teenus: kast+ pealepaneku abi....krt nii võiksid kõik varuosa poed olla
Aga tegelikult äsja soetatud kast ei läinudki alla, tuli alla panna hoopis vana kast tagasi, esmalt küll vaatasin, et vahe on vaid sidurikojas ja nii öeldi mulle ka eelnevalt, seega muule väga tähelepanu ei pööranud. Aga oli ka siduri võll erinev :S Sama oli küll nuutide arv võllil, kuid erinev oli võlli pikkus.
Igatahes Läks vana kast tagasi peale ja algul siis sõitsin ikka edasi 4 käiguga. Eile aga mõtlesin, et kuna kast niikuinii tegelt pekkis, siis prooviks midagi mida ma tegelikult kellegile ei soovitaks (Taavi, koolis me nii ei tee )
Nimelt võtsin käigukangi alt hoovastiku lahti ja tegin seal hoovasstiku koda natuke ümber. Nüüd on nii, et kui paned 5`nda käigu sisse, siis lukustab end kang ära ja enam käik välja ei viska. Kui tahad 5ndat käiku välja võtta, siis pead hooba esmalt lükkama natuke vasakule ja alles siis käik välja lükata. Hetkel vähemalt toimib, täitsa tore oli maanteel sõita ca 90 km/h ja 2100 rpm, mitte ca 3000 nagu vanasti
Täna juhtus ka üks väike insitent bussiga, aga sellest pole mõtet vist rääkida ütleme nii, et ise olin loll ja vedas et asi nii veel läks, eks ikka juhtub nii, et kõik hädad tulevad peale korraga....
Imetlusväärne oli South-park`i täis teenus: kast+ pealepaneku abi....krt nii võiksid kõik varuosa poed olla
Aga tegelikult äsja soetatud kast ei läinudki alla, tuli alla panna hoopis vana kast tagasi, esmalt küll vaatasin, et vahe on vaid sidurikojas ja nii öeldi mulle ka eelnevalt, seega muule väga tähelepanu ei pööranud. Aga oli ka siduri võll erinev :S Sama oli küll nuutide arv võllil, kuid erinev oli võlli pikkus.
Igatahes Läks vana kast tagasi peale ja algul siis sõitsin ikka edasi 4 käiguga. Eile aga mõtlesin, et kuna kast niikuinii tegelt pekkis, siis prooviks midagi mida ma tegelikult kellegile ei soovitaks (Taavi, koolis me nii ei tee )
Nimelt võtsin käigukangi alt hoovastiku lahti ja tegin seal hoovasstiku koda natuke ümber. Nüüd on nii, et kui paned 5`nda käigu sisse, siis lukustab end kang ära ja enam käik välja ei viska. Kui tahad 5ndat käiku välja võtta, siis pead hooba esmalt lükkama natuke vasakule ja alles siis käik välja lükata. Hetkel vähemalt toimib, täitsa tore oli maanteel sõita ca 90 km/h ja 2100 rpm, mitte ca 3000 nagu vanasti
Täna juhtus ka üks väike insitent bussiga, aga sellest pole mõtet vist rääkida ütleme nii, et ise olin loll ja vedas et asi nii veel läks, eks ikka juhtub nii, et kõik hädad tulevad peale korraga....
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
-
- raja tänava klient
- Postitusi: 176
- Liitunud: L Okt 09, 2010 9:38 am
Re: VW Caravelle
Olgu, ma ei maini kellelegile et sa sellise asja tegid!:D