VW Caravelle
Moderaator: ingmar
Re: VW Caravelle
tänase seisuga sai tehtud:
mootori juhtmestik korrastatud, uued kingad/otsad pressitud ja juhtmestik korralikult ära isoleeritud ning teibitud
Mootori vaakum ühendatud piduri võimendiga, uued klambrid ja muu
Teise radika avad said kere sisse tehtud, teha jäi veel korrosiooni tõrje lõigatud avadesse
Kütuse torustik kuni paagini sai ühendatud ja uuendatud, vaja veel paak alla panna
Puuduolev õli toru sai tehtud ja paigaldatudki
Õli sai sisse valatud(tänud Jeffile õli ja filtri eest)
kui homme aega ja viitsmist peale tööd, siis plaanis teise aku alus mootoriruumi teha, paisupaak külge monteerida ning hakata vaatama kuhu cooler panna.
Avastasin täna veel ka vana caravelle pealt sellise asja nagu snorkli, ei teagi kas see originaal või mitte?
mootori juhtmestik korrastatud, uued kingad/otsad pressitud ja juhtmestik korralikult ära isoleeritud ning teibitud
Mootori vaakum ühendatud piduri võimendiga, uued klambrid ja muu
Teise radika avad said kere sisse tehtud, teha jäi veel korrosiooni tõrje lõigatud avadesse
Kütuse torustik kuni paagini sai ühendatud ja uuendatud, vaja veel paak alla panna
Puuduolev õli toru sai tehtud ja paigaldatudki
Õli sai sisse valatud(tänud Jeffile õli ja filtri eest)
kui homme aega ja viitsmist peale tööd, siis plaanis teise aku alus mootoriruumi teha, paisupaak külge monteerida ning hakata vaatama kuhu cooler panna.
Avastasin täna veel ka vana caravelle pealt sellise asja nagu snorkli, ei teagi kas see originaal või mitte?
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: VW Caravelle
Jahutussüsteemist õhu kättesaamiseks aetakse buss kallaku peale nii, et nina jääb tagaotsast umbes 0,5m kõrgemale. Siis lased mootoril käia ja aeg-ajalt lased radika aurukorgist õhku välja. Aga see õhu väljaajamine pole tegelikult väga kriitiline - paaripäevase sõitmisega tuleb õhk ka niisama välja, siis tuleb lihtsalt tihti taset jälgida ja juurde valada.
Tõeline auto sõidab ilma veeta!
Re: VW Caravelle
Mart kirjutas:Jahutussüsteemist õhu kättesaamiseks aetakse buss kallaku peale nii, et nina jääb tagaotsast umbes 0,5m kõrgemale. Siis lased mootoril käia ja aeg-ajalt lased radika aurukorgist õhku välja. Aga see õhu väljaajamine pole tegelikult väga kriitiline - paaripäevase sõitmisega tuleb õhk ka niisama välja, siis tuleb lihtsalt tihti taset jälgida ja juurde valada.
Tänud, siis ikka nii nagu tavaliselt...Eks siis peab lähiajal jahutus vedelikku sisse valama hakkama
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: VW Caravelle
Loomulikult! Kaua sa ikka õhkjahutusega sõidad!!dexter kirjutas:siis peab lähiajal jahutus vedelikku sisse valama hakkama
Re: VW Caravelle
Häbi küll tunnistada aga ega enda õhku ei jõudnuki tööle saadaStyle kirjutas:Loomulikult! Kaua sa ikka õhkjahutusega sõidad!!dexter kirjutas:siis peab lähiajal jahutus vedelikku sisse valama hakkama
Aga õige jah, kaua ei saa siin venitada, aeg hakkab vaikselt peale pressima, puhkus on juba ukse taga ja tahaks hakata linnamaasturist võsamaasturit ehitama hakata
Aga autost midagi konkreetsemat kah:
Tänane päev polnud millegi pärast eriti produktiivne, kuid midagi sai õhtul siiski tehtud. Näiteks panin külge viimase osa käigu hoovastikust, küll reguleerida ei suutnud üksinda, kuna see kang liigub seal väga ligadi-logadi, vaja kedagi appi kes kangi neutraali peal kinni hoiaks ,et saaks hoovastiku õiges asendis külge panna. Või on seal mõni nõks mida ma ei tea?
Lugesin ka selle lisa soojenduse kohta ja vaatasin, et voolu tarve on päris suur, seega sai bussile lisatud ka teine aku koht, üks aku jääb kõrvalistuja istme alla, teine aga mootori ruumi.
Panin külge ka kõik jahutusvedeliku lõdvikud, va paisupaak, kuna disla ja bensuka paisubaagid natuke erinevad ning disla originaal paak on mul vigane. Eks võtan kaks paaki tööjuurde kaasa ja vaatan kas tänapäevased plastiparandus vahendid toimivad või jätavad mu hätta, kui nii siis peab jälle varale võitma
Buss sai endale ka plokisoenduse. Tundub juba, et peaks päris soe buss tulema, kas soendus radikat, kero ja veel ka plokisoendus, leidsin kodust ka veel plokisoenduse kolmiku ning lis juhtme et saaks ka vajadusel soendus elemendi salongi panna.
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: VW Caravelle
Mitte et endale reklaami teha, vaid promo mõttes - hiljuti muretsesin naabri-foorumi ühele kasutajale uue paisupaagi 10€ eest... Koos korgiga...dexter kirjutas: disla originaal paak on mul vigane.
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: VW Caravelle
vaatasin "uskmatuna" Su jutu pääle ülalviidatud manuaali - ja väidab tõesti, et voolutarve on töötava mootoriga 15..30A. See on uskumatult palju ja võiks tegelikult järgi proovida: küttes pole ju hõõgküünal töös ning ventilaatorid võtavad küll mõnuga voolu, aga 400W on pääris suur number. Vaat' et sellele jääb generaatori nimivõimsusest (vast 30..40A augus?) väheksdexter kirjutas:Lugesin ka selle lisa soojenduse kohta ja vaatasin, et voolu tarve on päris suur, seega sai bussile lisatud ka teine aku koht, üks aku jääb kõrvalistuja istme alla, teine aga mootori ruumi
mu BN2 tahab muidu töölesaamiseks min ca 2000rpm - siis on laadimist hõõgküünla jaoks piisavalt...
aku salongis: kui ta otstarve on laadimis-tühjenemistsüklid ja tegemist pliiakuga, siis ise hoiaks ta sealt eemal. Põrnikal ta küll sinna pandud on, aga üheltpoolt on ajad olnud teised ja teiseltpoolt on ju põrri aku põhifunktsioon anda starterile aeg-ajalt mõne sekundi jagu max kilovatikest. Ehk siis ei ole võrreldavad mõni sekund ca 60..80A võimsust ja 100W=8A kero pidevat tarbimist mittetöötava motoga.
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Re: VW Caravelle
Tegelikult oli sellel uuel kerel juba originaalis aku salongis, lisasin juurde selle mis läks mootori ruumi. Üks põhjus miks lisasin teise aku oli kero, teine oli see, et mul juba kogemus olemas talvel -30 kraadiga diislit käima saada, kui mootor on ühes auto otsas ja aku teises(Alfa Romeo). Veel, kuna bussil pole ka ruumi eriti et lisada suurem ja võimsam aku, siis lihtsalt läksin seda teed. Muidu istme all olevalt akult tuleb starterile ikka korralik pöidlajämeduse ristlõikega juhe ja nüüd lisasin siis teise aku, mis siis nö pm starteri kõrval.Teet kirjutas:dexter kirjutas: w
aku salongis: kui ta otstarve on laadimis-tühjenemistsüklid ja tegemist pliiakuga, siis ise hoiaks ta sealt eemal. Põrnikal ta küll sinna pandud on, aga üheltpoolt on ajad olnud teised ja teiseltpoolt on ju põrri aku põhifunktsioon anda starterile aeg-ajalt mõne sekundi jagu max kilovatikest. Ehk siis ei ole võrreldavad mõni sekund ca 60..80A võimsust ja 100W=8A kero pidevat tarbimist mittetöötava motoga.
Muidugi ei jää ka 65A originaal generaator alles, hetkel on küljes 90A, kuid sellel pole tahhoka jaok pööretse lugejat. Kui veab saan üldse ühe sõbra käest 120A Diisli geneka.
Kindlasti tuleb teha ka salongis olevale akule korraliku tuulutus
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: VW Caravelle
täna tegin töölt ruttu sääred, et saaks bussil taga silla ära vahetada.
Jõudisn koju ja hakkasin caravellelt siis tagasilda maha kruttima, ei saanud sealt midagi kätte, välimised õõtsa puksid on poltide külge nii kinni roostetanud, et suht lootusetu sealt neid tervena kätte saada.
Ega siis midagi peab pidurid,amordid, veovõllid ja muu selline ükshaaval ümber tõstma. Veovõllid suutsin juba maha võtta, aga muuni ei jõudnud kuna tuju läks lihtsalt üle.
See eest kolisin siis töökotta sisse ja panin Transporterile külge paisupaagi ja panin külge kütuse paagi, küll jäi veel külge panna paagi õhutused. Siis tuli kuri mõte, et krt juba võiks ju käima proovida, mõeldud tehtud, kütus paaki, genekas külge, rihm peale ja aku külge. Aga enne kui käivitada sain, siis leidisn ka kaks jahutusvedeliku leket, üks oli termostaadi korpuse juurest, juu olin termostaati vahetades korpuse kehvasti pannud ja teine oli tagumise soendus radika reguleerimise klapi vahelt. Termostaadi korpuse sain pidama, aga soenduse juurest pole veel kindel, hetkel ei viitsinud lihtsalt sellega nii tegeleda, isu käivitada oli rohkem.
Midagi, ronisin bussi sisse ja andsin võtit, algul ei midagi, klõpsus vaid pendiks, siis avastasin, et aku oli nõrk. MIdagi, kobisin bussist välja nissani juurde. Kruttisin nissanilt 100ah aku maha ja lohistasin selle bussi, tegin uued ajutised juhtmed ja proovisin võtiti keerata. Algul pidin mootorit ketrama ca 4-5 tiiru, aga starter vedas kuidagi uimaselt. Liigutasin korra massi juhet ja hops, starter hakkas korraga korralikult vedama ja kohe ka mootor käis. Ise veel mõtlesin, et kes teab mitu akut jõuan tühjaks kedrata enne kui kütuse üles saan, aga ei, läks lihtsalt.
Lasin mootoril ca 10-15 minti käia, temp tõusi kenasti veerandini, tagumisest radikast hakkas ca 5 minutiga juba sooja puhkuma, esimesest veel mitte, tühikäik oli kenasti 975 rpm ja stabiilne, gaasi hooba liigutades reageeris mootor ilusti ja teravalt, ei tossand ega tekkinud mingeid anomaaliaid, igatahes tundub, et toimib...
Nüüd jälle isu asja edasi teha...
Jõudisn koju ja hakkasin caravellelt siis tagasilda maha kruttima, ei saanud sealt midagi kätte, välimised õõtsa puksid on poltide külge nii kinni roostetanud, et suht lootusetu sealt neid tervena kätte saada.
Ega siis midagi peab pidurid,amordid, veovõllid ja muu selline ükshaaval ümber tõstma. Veovõllid suutsin juba maha võtta, aga muuni ei jõudnud kuna tuju läks lihtsalt üle.
See eest kolisin siis töökotta sisse ja panin Transporterile külge paisupaagi ja panin külge kütuse paagi, küll jäi veel külge panna paagi õhutused. Siis tuli kuri mõte, et krt juba võiks ju käima proovida, mõeldud tehtud, kütus paaki, genekas külge, rihm peale ja aku külge. Aga enne kui käivitada sain, siis leidisn ka kaks jahutusvedeliku leket, üks oli termostaadi korpuse juurest, juu olin termostaati vahetades korpuse kehvasti pannud ja teine oli tagumise soendus radika reguleerimise klapi vahelt. Termostaadi korpuse sain pidama, aga soenduse juurest pole veel kindel, hetkel ei viitsinud lihtsalt sellega nii tegeleda, isu käivitada oli rohkem.
Midagi, ronisin bussi sisse ja andsin võtit, algul ei midagi, klõpsus vaid pendiks, siis avastasin, et aku oli nõrk. MIdagi, kobisin bussist välja nissani juurde. Kruttisin nissanilt 100ah aku maha ja lohistasin selle bussi, tegin uued ajutised juhtmed ja proovisin võtiti keerata. Algul pidin mootorit ketrama ca 4-5 tiiru, aga starter vedas kuidagi uimaselt. Liigutasin korra massi juhet ja hops, starter hakkas korraga korralikult vedama ja kohe ka mootor käis. Ise veel mõtlesin, et kes teab mitu akut jõuan tühjaks kedrata enne kui kütuse üles saan, aga ei, läks lihtsalt.
Lasin mootoril ca 10-15 minti käia, temp tõusi kenasti veerandini, tagumisest radikast hakkas ca 5 minutiga juba sooja puhkuma, esimesest veel mitte, tühikäik oli kenasti 975 rpm ja stabiilne, gaasi hooba liigutades reageeris mootor ilusti ja teravalt, ei tossand ega tekkinud mingeid anomaaliaid, igatahes tundub, et toimib...
Nüüd jälle isu asja edasi teha...
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
-
- raja tänava klient
- Postitusi: 176
- Liitunud: L Okt 09, 2010 9:38 am
Re: VW Caravelle
Ojaaa, ma tean mida sellised motivatsioonipaugud annavad
Täna ilmutas minu motivatsioon kah.
Täna ilmutas minu motivatsioon kah.
Re: VW Caravelle
Nii, tänase päeva logi:
Esimese asjana hakkasin jamama käigukasti hoovastiku reguleerimisega. Sellest üksi, et olin käigukangi juurest oovastiku koda lühemaks teinud ei aidanud, nüüd tänu sellele jäi käigukangi hoob, mis liigub eest taha kasti külge, liiga pikaks. Pidin selle ca 2cm lühemaks tegema. Igatahes sellest oli kasu, käigud on salongist lülitatavad.
Teise asjana lõpetasin kütuse paagi allapaneku, külge said õhutused kenasti ja kinnitus vitsad said üle pingutatud.
Kolmandana hakaksin siduri torustikku ja töösilindrit ühendama, kui see tehtud, valasin uue piduriõli sisse ja õhutasin siduri ära, hakkas isegi toimima.
Pärast panin lõpuks alla masinale veovõllid, enne allapanekut said vanad püsikiirus liigendid ära pestud ja uuesti määritud uue määrdega.
Peale seda panin bussi käima ja sai ka ära proovitud, sidur lahutas ja tundus et käigud lülitasid, tundub, et see peatükk on läbi
Ja viimaseks: suutsin ära vahetada ühe tagumise piduri süsteemi, ehk siis piduri silinder, klotsid, käsipiduri tross, trummel ehk kogu kupatus. Samuti läks taha ka teine amort.
Ahjaa, vahepeal sai ka külge pandud siis kaks akut, toimivad kenasti, autol on särtsu kõvasti...
Ehk lubatakse homme jätkata ja pidurite osa samuti ära lõpetada, siis peaks veel summuti ära tegema ning mõtlema ka õhuvõtu ja sisselaske süsteemi peale. Kui need peaks kah mingi aeg valmis saama siis tuled külge, ja sisu ja mugavussüsteemide kallale...
Esimese asjana hakkasin jamama käigukasti hoovastiku reguleerimisega. Sellest üksi, et olin käigukangi juurest oovastiku koda lühemaks teinud ei aidanud, nüüd tänu sellele jäi käigukangi hoob, mis liigub eest taha kasti külge, liiga pikaks. Pidin selle ca 2cm lühemaks tegema. Igatahes sellest oli kasu, käigud on salongist lülitatavad.
Teise asjana lõpetasin kütuse paagi allapaneku, külge said õhutused kenasti ja kinnitus vitsad said üle pingutatud.
Kolmandana hakaksin siduri torustikku ja töösilindrit ühendama, kui see tehtud, valasin uue piduriõli sisse ja õhutasin siduri ära, hakkas isegi toimima.
Pärast panin lõpuks alla masinale veovõllid, enne allapanekut said vanad püsikiirus liigendid ära pestud ja uuesti määritud uue määrdega.
Peale seda panin bussi käima ja sai ka ära proovitud, sidur lahutas ja tundus et käigud lülitasid, tundub, et see peatükk on läbi
Ja viimaseks: suutsin ära vahetada ühe tagumise piduri süsteemi, ehk siis piduri silinder, klotsid, käsipiduri tross, trummel ehk kogu kupatus. Samuti läks taha ka teine amort.
Ahjaa, vahepeal sai ka külge pandud siis kaks akut, toimivad kenasti, autol on särtsu kõvasti...
Ehk lubatakse homme jätkata ja pidurite osa samuti ära lõpetada, siis peaks veel summuti ära tegema ning mõtlema ka õhuvõtu ja sisselaske süsteemi peale. Kui need peaks kah mingi aeg valmis saama siis tuled külge, ja sisu ja mugavussüsteemide kallale...
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: VW Caravelle
täna nimelt kehva tervist kisute ronisin siiski töökotta...
Sain Puhastatud, remonditud ja välja vahetatud kogu piduri süsteem. Kõik niplid sain kenasti keerama, kõik alla tagasi, naine lenksu ja pidureid õhutama. Kuna aga töökojas tekkis sääskede meri, siis ajasin masina töökojast välja otse vihma kätte ja jätkasime pidurite õhutust.
Lõpptulemuseks oli see, et sain bussiga juba väikse tiiru sõita, st toimivate piduritega siis:P
Nüüd vaja summutit tegema hakata ning siis õhuvõtt teha ning cooler kuhugi mahutada
Sain Puhastatud, remonditud ja välja vahetatud kogu piduri süsteem. Kõik niplid sain kenasti keerama, kõik alla tagasi, naine lenksu ja pidureid õhutama. Kuna aga töökojas tekkis sääskede meri, siis ajasin masina töökojast välja otse vihma kätte ja jätkasime pidurite õhutust.
Lõpptulemuseks oli see, et sain bussiga juba väikse tiiru sõita, st toimivate piduritega siis:P
Nüüd vaja summutit tegema hakata ning siis õhuvõtt teha ning cooler kuhugi mahutada
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
-
- raja tänava klient
- Postitusi: 176
- Liitunud: L Okt 09, 2010 9:38 am
Re: VW Caravelle
vägev värk siis ju:D mul ka asi edeneb:D
Re: VW Caravelle
kusjuures enam kahjuks ei edenegi väga
Eile pidin käima väiksel operatsioonil ja nüüd ei lubata vähemalt nädal aega jalale toetada. Kui täna naine tööle oli läinud ja mul diivanil passimisest siiber sai, siis ikka lonkisn välja ja paigaldasin vähemalt tagumised tuled külge ära rohkem ei jõudnud
aga progress seegi
ahjaa, paar päeva tagasi sai buss ka uued õõtsa puksid esisillale, pean otsima ka stabika puksid ja kondid veel kunagi, need kah kahtlased ja mõrased seal...
Eile pidin käima väiksel operatsioonil ja nüüd ei lubata vähemalt nädal aega jalale toetada. Kui täna naine tööle oli läinud ja mul diivanil passimisest siiber sai, siis ikka lonkisn välja ja paigaldasin vähemalt tagumised tuled külge ära rohkem ei jõudnud
aga progress seegi
ahjaa, paar päeva tagasi sai buss ka uued õõtsa puksid esisillale, pean otsima ka stabika puksid ja kondid veel kunagi, need kah kahtlased ja mõrased seal...
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: VW Caravelle
tegin täna pattu ja läksin siiski tööle:P kuna seal aga suurt midagi teha polnud siis tegelesin natuke kõrvaliste asjadega
Parempoolne happekrunt ja vasak juba täiteka all.
Ja lõpptulemus siis selline:
Ehk sobivad autole alla
Parempoolne happekrunt ja vasak juba täiteka all.
Ja lõpptulemus siis selline:
Ehk sobivad autole alla
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks