VW Caravelle
Moderaator: ingmar
VW Caravelle
Kuna põrra müügis ja põrnikas suht ammendunud end minu jaoks. Siis lootsin, et saan end nüüd rahulikult 4x4 masina peale pühendada, aga ei....Ikka sunniti mulle peale üks VW mida ehitada, muidugi pean tunnistama, et endal ikka kah huvi asja vastu.
Esimese asjana mis tehtud sai endale koju tood üks toorik: hetkel veel täitsa veerev, pidurdav, käivituv ja sõitev masin.
Kaua see masin mul kodus ei jõudnud seista, vast nädal, ja algas töö...
Esmalt sai korralikult kahju hinnatud, tegemist siis üllatavalt heas korras kerega, küll leidub mõningaid pindmisi rooste plekke aga ei midagi hullu, kõige hullem oli ehk kundepoolne tiiva äär, ukse alumine äär ja kunde jalge alune.
Mis aga hiljem välja tuli oli see, et see masin on olnud vasakpoolse rooliga, mis siis eesti regitrisse kandes arvatavasti ümber tõstetud. Muidugi seda mitte eriti kvaliteetselt...nimelt kere sisse oli lihtsalt avad lõigatud et pedaalid ära mahuks, avad olid aga sellised et kui sõita kiiremini kui 20km/h, siis jalad külmetasid kui põhjamaal.
Lõhe siis:
Ja teiselt poolt:
Mis oli aga hea uudis minu jaoks oli see, et katus ei vaja värvimist, kõik kena ja roosteta, on küll üks pisike mõlk, kuid see mind ei sega...masinast ei tule iluasi, vaid pigem praktilisem masin....
Siin siis elu mis katusel toimus:
Ja pärast väikest pesu ja hoolt:
Siinkohal pean vabandama Her Ingmari ees, nimelt otsustasin, et vean ta bussipargist igasugu häid asju mis tal seal vedeleb t3`le minema endale...Alustatud sai roolivõimust selliselt doonorilt:
Küll selle tõstmise käigus juhtus piske õnnelik õnnetus, nimelt nina kergitades libises tung maa pealt ära kuna seal lume all oli jää, tulemuseks selline disain:
Et siis mul sügavalt kahju, et Ingmari kastika ära lõhkusin
Mainisin küll et kere oli heas korras, et läbivat roostet põhimõtteliselt pole, aga see eest on kerel kohe rohkesti mõlke ja seda nii kere väliskülgedel, kui ka sisekülgedel....Hetkel tegelen nende eemaldamisega...mõni näide:
Hetkel veel palju asju pooleli ja neid asju pole ka mõtet vast kajastada. Eks kui midagi jälle valmis siis kriban juurde...
Esimese asjana mis tehtud sai endale koju tood üks toorik: hetkel veel täitsa veerev, pidurdav, käivituv ja sõitev masin.
Kaua see masin mul kodus ei jõudnud seista, vast nädal, ja algas töö...
Esmalt sai korralikult kahju hinnatud, tegemist siis üllatavalt heas korras kerega, küll leidub mõningaid pindmisi rooste plekke aga ei midagi hullu, kõige hullem oli ehk kundepoolne tiiva äär, ukse alumine äär ja kunde jalge alune.
Mis aga hiljem välja tuli oli see, et see masin on olnud vasakpoolse rooliga, mis siis eesti regitrisse kandes arvatavasti ümber tõstetud. Muidugi seda mitte eriti kvaliteetselt...nimelt kere sisse oli lihtsalt avad lõigatud et pedaalid ära mahuks, avad olid aga sellised et kui sõita kiiremini kui 20km/h, siis jalad külmetasid kui põhjamaal.
Lõhe siis:
Ja teiselt poolt:
Mis oli aga hea uudis minu jaoks oli see, et katus ei vaja värvimist, kõik kena ja roosteta, on küll üks pisike mõlk, kuid see mind ei sega...masinast ei tule iluasi, vaid pigem praktilisem masin....
Siin siis elu mis katusel toimus:
Ja pärast väikest pesu ja hoolt:
Siinkohal pean vabandama Her Ingmari ees, nimelt otsustasin, et vean ta bussipargist igasugu häid asju mis tal seal vedeleb t3`le minema endale...Alustatud sai roolivõimust selliselt doonorilt:
Küll selle tõstmise käigus juhtus piske õnnelik õnnetus, nimelt nina kergitades libises tung maa pealt ära kuna seal lume all oli jää, tulemuseks selline disain:
Et siis mul sügavalt kahju, et Ingmari kastika ära lõhkusin
Mainisin küll et kere oli heas korras, et läbivat roostet põhimõtteliselt pole, aga see eest on kerel kohe rohkesti mõlke ja seda nii kere väliskülgedel, kui ka sisekülgedel....Hetkel tegelen nende eemaldamisega...mõni näide:
Hetkel veel palju asju pooleli ja neid asju pole ka mõtet vast kajastada. Eks kui midagi jälle valmis siis kriban juurde...
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
Re: VW Caravelle
niimoodi siis käitutakse minu kalli varaga! aga noh... ega midagi, jään huviga edasist elu ootama... mitte et mul nati siseinfot poleks
Re: VW Caravelle
Täna oli siis mingi aeg põrnika kõrvalt tegeleda ka bussiga ning nii mõndagi ära teha.
Esmalt sai puhastatud kere kõigist lisa videinatest nagu võred tuled jms, et saaks näha mis seisus siis ülejäänud auto on...
Selle käigus tulid välja järgmised vead: Tagumine parempoolne vedru katki, esimese parempoolse õõtsa puksid vahelt täitsa kadunud, tagumine vasakpoolne tiivakaar on auguline ja ees lisaks sellele pornole mis seal juba varasemalt tehtud on, leidsime ka et buss on läbinud esiosa avarii, kus pool nina vahetatud, aga mis kvaliteediga...hermetsi ja keevitusega, muid töövõtteid ega tööriistu pole kasutatud, suht porno igatahes
No mis seal ikka, ikka vaikselt edasi, auk augu ja mõlk mõlgi haaval....
Esmalt sai puhastatud kere kõigist lisa videinatest nagu võred tuled jms, et saaks näha mis seisus siis ülejäänud auto on...
Selle käigus tulid välja järgmised vead: Tagumine parempoolne vedru katki, esimese parempoolse õõtsa puksid vahelt täitsa kadunud, tagumine vasakpoolne tiivakaar on auguline ja ees lisaks sellele pornole mis seal juba varasemalt tehtud on, leidsime ka et buss on läbinud esiosa avarii, kus pool nina vahetatud, aga mis kvaliteediga...hermetsi ja keevitusega, muid töövõtteid ega tööriistu pole kasutatud, suht porno igatahes
No mis seal ikka, ikka vaikselt edasi, auk augu ja mõlk mõlgi haaval....
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: VW Caravelle
Täna taastati hoolega siis esi nina auku mis seal oli:
Taastati ka kere liita triip, mis oli enne lihtsalt täis pahteldatud...
Aga ees ootab nüüd päris suur väljakutse:
Ukse alumine serv:
Taastati ka kere liita triip, mis oli enne lihtsalt täis pahteldatud...
Aga ees ootab nüüd päris suur väljakutse:
Ukse alumine serv:
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: VW Caravelle
piltidelt torkab jah silma "liitekamoflaazh" - selline paradoksaalne asi, sest paneele seal ju enam ei liitu vaid tegu on keevisesse lõigatud esteetikaelemendigadexter kirjutas:Taastati ka kere liita triip, mis oli enne lihtsalt täis pahteldatud...
on's uksed nii defitsitne kraam, et taolise olematu alusega jändamine ainuke tee on? Lävepaku ok metallisisaldus annab ju lootust, et probleemne on isegi antud masina küljes just ja ainult see konkreetne uks?
jõudu,
Teet
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Re: VW Caravelle
Ei see liitejoon nüüdseks jah vaid ilu asi, varem ühel pool oli, teisel pool oli täis pahteldatud, mis nüüd nurka vahetades tõesti täis keevitati ja lihtsalt see joon järgi lõigati.Teet kirjutas:piltidelt torkab jah silma "liitekamoflaazh" - selline paradoksaalne asi, sest paneele seal ju enam ei liitu vaid tegu on keevisesse lõigatud esteetikaelemendigadexter kirjutas:Taastati ka kere liita triip, mis oli enne lihtsalt täis pahteldatud...
on's uksed nii defitsitne kraam, et taolise olematu alusega jändamine ainuke tee on? Lävepaku ok metallisisaldus annab ju lootust, et probleemne on isegi antud masina küljes just ja ainult see konkreetne uks?
jõudu,
Teet
Ehk see uks polegi nii defitsiitne nüüd, kuid harjutuseks hea asi küll. Aga jah õige, selle lävepaku probleemi algatajaks oli jah just see uks, õigemini umbes vee äravool....
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: VW Caravelle
Niih....see uks siis...
eile õhtune pilt oli siis üleval pool, täna aga sai tulemuseks siis see:
Ning hetke tulemus:
eile õhtune pilt oli siis üleval pool, täna aga sai tulemuseks siis see:
Ning hetke tulemus:
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: VW Caravelle
Täna oli üks töökas päev, Esmalt sai välja lõigatud see kuradi jõletis seal pedaalide alt ning alustatud uue ja korraliku pedaali koja valmistamisega
Ehk saab asja homme lõpetatud, koda kinni punktitud ja hermeetikuga korralikult tihendatud
Keevitatud sai ka viimane rooste auk keres tagumisel tiival ning alustatud maalritöödega.
Suured tänud abilisele, tänu kellele sain siis opeli tagatiivadest eemale ning oma bussi kallal natuke töötada, kuna abiline võttis opeli käsitööna valminud tagatiivad enda pahteldada ja aitas mind pärast ka veel bussi juures.
Igatahes kahekesi jõudsime pea bussi valmis teha, jäid veel paar pisemat kohta mis tahtsid pahtlit juurde, esimesed tiiva kaared ning esimene paneel....
Natuke veel ja bussile krunt selga, siis saaks juba edasi liikuda tehnilise poole peale....
Ehk saab asja homme lõpetatud, koda kinni punktitud ja hermeetikuga korralikult tihendatud
Keevitatud sai ka viimane rooste auk keres tagumisel tiival ning alustatud maalritöödega.
Suured tänud abilisele, tänu kellele sain siis opeli tagatiivadest eemale ning oma bussi kallal natuke töötada, kuna abiline võttis opeli käsitööna valminud tagatiivad enda pahteldada ja aitas mind pärast ka veel bussi juures.
Igatahes kahekesi jõudsime pea bussi valmis teha, jäid veel paar pisemat kohta mis tahtsid pahtlit juurde, esimesed tiiva kaared ning esimene paneel....
Natuke veel ja bussile krunt selga, siis saaks juba edasi liikuda tehnilise poole peale....
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: VW Caravelle
oeh...pikk päev seljataga....Tegelikult töökotta ei jõudnudki, aga nagu kuulsin, siis leiti keres veel üks auk :S see siis üleval akna servas, kus siis varem nina vahetatud....
Palju tähtsam asi oli aga see, millele läksin hommiku kell 9 järgi ja alles ca 3ks jõudisn koju tagasi...
Tegemist siis 1.6 tdi mootoriga(plokikaanega mingi jama, oli omal ajal paisupaagi lõhki löönud)
5 käiguline manuaal kast(väidetavalt, hoob on lahti, proovida ei saanud)
Taga tuulutusega aknad
ees kandilised tuled
8 kohta, hele sisu
katuse luuk, mis ei toimi
poleeritud randiga veljed
Igatahes siit saan endale päris palju vajalikke varuosi, mida enda bussile kasutada
Palju tähtsam asi oli aga see, millele läksin hommiku kell 9 järgi ja alles ca 3ks jõudisn koju tagasi...
Tegemist siis 1.6 tdi mootoriga(plokikaanega mingi jama, oli omal ajal paisupaagi lõhki löönud)
5 käiguline manuaal kast(väidetavalt, hoob on lahti, proovida ei saanud)
Taga tuulutusega aknad
ees kandilised tuled
8 kohta, hele sisu
katuse luuk, mis ei toimi
poleeritud randiga veljed
Igatahes siit saan endale päris palju vajalikke varuosi, mida enda bussile kasutada
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: VW Caravelle
Nii...ikka mega pikk päev seljataga, mis oleks pidanud lõppema kell 15.30 lõppes aga ca tund tagasi....
see siis uus pedaali pesa, mida siis varem polnud....
Edasi juba eeltöö, katmine, pesu, hape, happele täitekas peale....
Nüüd edasi peab mõttetööd tegema, kas ja kuidas
see siis uus pedaali pesa, mida siis varem polnud....
Edasi juba eeltöö, katmine, pesu, hape, happele täitekas peale....
Nüüd edasi peab mõttetööd tegema, kas ja kuidas
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: VW Caravelle
Bussiga see nädal suht vähe tegeleda saanud, ees oli üks Opel, millel oli vaja taha ümarad tiivakaared teha ja üleni ära värvida, aga see selleks...
Ajasime masina välja ja lasime esmalt õhuga kõik üle...
Pärast seda sõitis buss kõrval boksi ja seal lasime talle peale kivikaitse....
Kuna täna olid ju suured pühad, siis ega ma suutnud niisama istuda...hommikul vedasin end välja ja hakkasin valget lammutama
Kella üheks oli mootor ja käigukast masina küljest maas...Kuradi lihtsad on need vanemad masinad ikka...isegi töökotta ei pidanud sisse ajama bussi
Ja pärast seda kui olin mootori ja kasti maha, võtsin ka kasti mootori küljest lahti, tuli välja et bussil on küljes täiesti uus siduri ketas koos korviga. Mootot küll kahjuks ringi ei käi,pool tiiru teeb ja siis nagu kännu taga, ei hakka ka uurima miks arvatavasti, lihtsalt pole vajadust
Järgmise nädala eesmärgiks sean endale bussi üle värvimist, loodetavasti jõuab seda teha nii seest kui väljast...Põhja alla jõuan korrosiooni tõrjega siis kui hakkan tehnikat ümber viskama....
Ajasime masina välja ja lasime esmalt õhuga kõik üle...
Pärast seda sõitis buss kõrval boksi ja seal lasime talle peale kivikaitse....
Kuna täna olid ju suured pühad, siis ega ma suutnud niisama istuda...hommikul vedasin end välja ja hakkasin valget lammutama
Kella üheks oli mootor ja käigukast masina küljest maas...Kuradi lihtsad on need vanemad masinad ikka...isegi töökotta ei pidanud sisse ajama bussi
Ja pärast seda kui olin mootori ja kasti maha, võtsin ka kasti mootori küljest lahti, tuli välja et bussil on küljes täiesti uus siduri ketas koos korviga. Mootot küll kahjuks ringi ei käi,pool tiiru teeb ja siis nagu kännu taga, ei hakka ka uurima miks arvatavasti, lihtsalt pole vajadust
Järgmise nädala eesmärgiks sean endale bussi üle värvimist, loodetavasti jõuab seda teha nii seest kui väljast...Põhja alla jõuan korrosiooni tõrjega siis kui hakkan tehnikat ümber viskama....
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: VW Caravelle
Täna harjutati bussi peal värvimist:
Nüüd jäänud veel kere väljast katta, üle pesta ja ära värvida...siis jääb tehnika peale panek.
Panen siia endale väikse to do list:
roolivõim, manuaal 5 käigukast, tahokaga spidokas, istmed sisse, klaasid külge, mootor peale, armatuur tuleb veel ümber teha, polstrid korda teha, kundele el akna tõstuk leida, laud teha sisse(carat style), põhjale korrosiooni tõrje teha, veermiks üle vaadata, pidurid üle vaadata, teine kütuse paak lisada...krt neid töid oleks vist veelgi :S
Nüüd jäänud veel kere väljast katta, üle pesta ja ära värvida...siis jääb tehnika peale panek.
Panen siia endale väikse to do list:
roolivõim, manuaal 5 käigukast, tahokaga spidokas, istmed sisse, klaasid külge, mootor peale, armatuur tuleb veel ümber teha, polstrid korda teha, kundele el akna tõstuk leida, laud teha sisse(carat style), põhjale korrosiooni tõrje teha, veermiks üle vaadata, pidurid üle vaadata, teine kütuse paak lisada...krt neid töid oleks vist veelgi :S
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: VW Caravelle
mul on üks küsimus tegelikult... loomulikult maitse on erinev... aga kas sa natuke vanemat bussi ei tahtnud ehitama hakata...? A la Type 2 ( minu lemmik )... Ma mõtlen, et kas see buss just nii väga läheb põrnikate alla ( PS! ma pole mingi meeletu asjatundja nende kerede ja asjade koha pealt )?
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: VW Caravelle
ma seni aru saanud, et dexter pole selle masina omanik ja omanik tellib lihtsalt "muusika".
aga tegelikult otsest viidet sellele pole ja dexter räägib hiljem ikka oma masinast. Niiet kas sain valsesti aru ja dexter asub lõpetamise järel ise rooli kruvima?
edit:
lisaküsimus kah: aluspind on ju korralik - miks kivikaitse? Nimi räägib küll kaitsest, aga üldiselt kasutatakse seda ju lihtsalt kehva (ja peagi kolletuma hakkava...) aluse peitmiseks. Analoogselt teada-tuntud karpide mustaksvõõpamisega. Muu praktiline funktsioon nt karpidel on IMHO küsitav - pigem annab skeptikutele (nagu ma) vana auto puhul võimaluse arvata, et on tegu miski "makrofleksikarbiparandusega" (millest jutuksolev masin on kaugel)...
aga tegelikult otsest viidet sellele pole ja dexter räägib hiljem ikka oma masinast. Niiet kas sain valsesti aru ja dexter asub lõpetamise järel ise rooli kruvima?
edit:
lisaküsimus kah: aluspind on ju korralik - miks kivikaitse? Nimi räägib küll kaitsest, aga üldiselt kasutatakse seda ju lihtsalt kehva (ja peagi kolletuma hakkava...) aluse peitmiseks. Analoogselt teada-tuntud karpide mustaksvõõpamisega. Muu praktiline funktsioon nt karpidel on IMHO küsitav - pigem annab skeptikutele (nagu ma) vana auto puhul võimaluse arvata, et on tegu miski "makrofleksikarbiparandusega" (millest jutuksolev masin on kaugel)...
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Re: VW Caravelle
Teet kirjutas:ma seni aru saanud, et dexter pole selle masina omanik ja omanik tellib lihtsalt "muusika".
aga tegelikult otsest viidet sellele pole ja dexter räägib hiljem ikka oma masinast. Niiet kas sain valsesti aru ja dexter asub lõpetamise järel ise rooli kruvima?
edit:
lisaküsimus kah: aluspind on ju korralik - miks kivikaitse? Nimi räägib küll kaitsest, aga üldiselt kasutatakse seda ju lihtsalt kehva (ja peagi kolletuma hakkava...) aluse peitmiseks. Analoogselt teada-tuntud karpide mustaksvõõpamisega. Muu praktiline funktsioon nt karpidel on IMHO küsitav - pigem annab skeptikutele (nagu ma) vana auto puhul võimaluse arvata, et on tegu miski "makrofleksikarbiparandusega" (millest jutuksolev masin on kaugel)...
Tegelikult hakkan ikka peale masina valmimist seda rooli keerama. Sai hakatud T3 poole juba tegelikult ammu vaatama. Selles on süüdi muidugi Ingmar, aga see selleks. Lihtsalt hetkel on nii, et sõiduauto millega igapäevaselt sõidaks on naise käes, ta nii harjunud sellega, et enam sellest loobuda ei taha ja ma ise sõidan oma teise projekti masinaga, millel eelmine aasta valmis esimene etapp, saada masin sõidukorda ja liikluskõlbulikuks. Nüüd see suvi tahaks ette võtta tollel masinal teist etappi, ehk siis teha to auto ka natuke maastiku suutlikumaks. Aga selleks ajaks on mul vaja siis mingit masinat millega igapäevaselt liikuda, miks mitte siis buss. Hea praktiline, sõidumugavus pole kõige hullem ja kui vaja kuskile kaugemale sõita, siis rahvast mahub palju peale ning liikumine pole ka kõige kulukam
Vastus ka siit Hotest1 küsimusele et miks t3, siis see lihtsalt oli kõige kättesaadavam ning mulle lihtsalt meeldib see "lendav tellis"...See kas see masin siia foorumisse sobib on juba arutatud ning luba on kõrgemate jõudude poolt antud....
Nii ja Teedule ka väike seletus siis miks ma kivikaitset kasutasin. Esimene põhjus on muidugi kivide eest, kuna liigun küllaltki palju kruusateedel, siis tegelikult kivikaitse aitab siiski kõvasti. Tõsi paljud jah teevad nii et makrofleks alla ja kivikaitse peale, võin kinnitada, siin nii tehtud pole piltidelt isegi näha....
Kuna tegin nii, et asin kivikaitsme kruni peale ja kivikaitsmele läheb peale omakorda värv, siis ta eriti silma kumama ei jäägi, kõrgemad servad on niikuinii maha lihvitud ja üleminekud sujuvamaks tehtud, näeb nii ehk parem välja....
Kivikaitse muidugi pole auto peal kõige ilusam, aga ega ma mingit show autot ei tee, see siiski oma masin ja minujaoks pigem tarbeese kui iluasi millega linnapeal eputada
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks