1. leht 1-st
M:Typ1 sisselaskekollektorid Weber ja Del.DRLA
Postitatud: E Veebr 07, 2011 7:18 pm
Postitas bill
on siis pakkuda sellised
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/fr ... ort=0&all=
Kasutatud,porditud ei ole,sobivad 36-48mm Weberitele või Dellorto DRLA-dele.Annan uued tihendid ka kaasa.
Hind 50 eerot

Re: M:Typ1 sisselaskekollektorid Weber ja Del.DRLA
Postitatud: E Okt 17, 2011 4:32 pm
Postitas bill
Re: M:Typ1 sisselaskekollektorid Weber ja Del.DRLA
Postitatud: T Dets 06, 2011 5:39 pm
Postitas bill
Re: M:Typ1 sisselaskekollektorid Weber ja Del.DRLA
Postitatud: T Jaan 31, 2012 2:29 am
Postitas bill
Re: M:Typ1 sisselaskekollektorid Weber ja Del.DRLA
Postitatud: P Jaan 19, 2014 1:31 am
Postitas bill
broneeritud!
Re: M:Typ1 sisselaskekollektorid Weber ja Del.DRLA
Postitatud: K Jaan 22, 2014 1:14 am
Postitas bill
Ostsin kunagi Suure lombi tagant $uure hinnaga,siin pakkunud mitu aastat poole hinnaga,nüüd müüsin jällegi vennasvabariiki Soome.

Re: M:Typ1 sisselaskekollektorid Weber ja Del.DRLA
Postitatud: K Jaan 22, 2014 9:53 am
Postitas jeff01
Siinsed inimesed seostavad oma õhkjahutajaid erilise dünaamikata kulgejatena, ega oska arvatagi, et see on tuunitavuselt ja aftermarket varuosaturu poolelt chevy BB ja SB järel kolmas mootor maailmas. Kuulsin hiljuti kuidas keegi tahtis mosu kolvirõngaid sobitama hakata....kohutav. Siin foorumiski otsitakse õliradika tihendeid...kust neid küll saab ma ei kujuta ette.
Re: M:Typ1 sisselaskekollektorid Weber ja Del.DRLA
Postitatud: N Jaan 23, 2014 6:33 pm
Postitas Teet
jeff01 kirjutas:ega oska arvatagi, et see on tuunitavuselt ja aftermarket varuosaturu poolelt chevy BB ja SB järel kolmas mootor maailmas.
oskavad ikka arvata. Aga kõike, mida saab, ei pea ju tegema - leiab ka muid väljundeid, kui torsioonvedrude otsa hobusekarja toppimine. Või veel haardkoorimas variandis torsioonvedrude spiraalseks mõtlemine eemärgiga sinna kohale samad hobused riputada. Kui on vaja naelu seina lüüa, võib haamri rahus haamriks jätta - ühe otsa teravakskäiamisega saaks temast küll "kirvelaadse toote", aga kui haamrit on soov siiski haamrina kasutada, pole sel ju suurt pointi
Teet,
omab kaht kulgurit Opeli C20XE ning üht saabi B235R mootoriga - mõlemad on samuti populaarsed tuunimismaterjalid, aga kah puhta tuunimata. Kui neid kirvestega võrrelda, siis on nende "teritamine" isegi mugavam ja paremat tulemust andev tegevus, kui põrnikast "kirve" voolimine...
Re: M:Typ1 sisselaskekollektorid Weber ja Del.DRLA
Postitatud: N Jaan 23, 2014 6:52 pm
Postitas jeff01
Kirve ja haamri vahel on ka miskit kolmandat mis kaasaegse liikluse mõistes on dünaamiline.

Sõitsin suvel ~60-70kw põrnikaga mis oli väga tore elamus, ei mingit haitekki ega midagi aga auto sai väga lahedalt aru kui kellestki oli vaja mööduda või oht kollasega ristmikule sõita. Kõike seda vastupidavuse osas pmt järeleandmisi tegemata. Vb olen viimasel ajal liiga palju 1200ga liigelnud ja sellest mu probleemid ka alguse saavad.
Re: M:Typ1 sisselaskekollektorid Weber ja Del.DRLA
Postitatud: N Jaan 23, 2014 11:52 pm
Postitas Teet
jah - kui pehmemat järeleaitamist silmas pead, siis ma ei vaidle. 60a tagune 25kW mikromootor ei ole algsel kujul ilmselgelt parim igapäevasõiduk. Eeldasin, et Sa pead sellist radikaalsemat sorti lähenemist silmas - nagu ise viljeled
