1. leht 1-st

Kere.

Postitatud: T Nov 16, 2010 3:41 pm
Postitas Margo5
Hakkan taastama üht transporter t2 bussi. Äkki keegi oskab jagada oma kogemusi, millestu tulest alustada ja millega arvestada tuleks.:D

Re: Kere.

Postitatud: T Nov 16, 2010 4:03 pm
Postitas ingmar
no ei saa, pean siia ka mölisema :)

oma viimasest vitsast (kui teed ikka suurt restost) - võta masin pulkadeks (ära unusta sildistada juppe, et pärast parem oleks) ja siis kere pritsi. mõistusega muidugi. aga ilma... pole minu arvates väga mõtet. roosteuss jääb ikka sisse, kõiki kohti ei saa arugi et on läbi sest "sitakihi" alt pole näha. aga põhi + liitekohad tuleb kuidagi puhtaks saada

Re: Kere.

Postitatud: T Nov 16, 2010 4:28 pm
Postitas Margo5
Niipalju kui kuskilt telekast olen näinud siis olen tähele pannud jah et tehakse palju pilte lahtivõtmise käigus. Ja õnneks on prits olemas, et saab sellega üle käia. Aga kas on mõtet tervet autot üle lasta või ainult need kohad kus roostes? :D

Re: Kere.

Postitatud: T Nov 16, 2010 4:33 pm
Postitas ingmar
see nüüd oleneb, kuidas keretöid tehakse ja kuidas eelistatakse. mõni ajab üleni auto haljaks. mõni ainult probleemsed kohad. fakt on see et jupiti tehes võib mõni rooste peitu jääda, mis peale vaadates värvi all viisakas on. samas muidugi sirget plekki lasta pole mõte - lõhub pleki ära, tõmbab lömmi jne. niiet küljed ja katus tuleks vajadusel haljastada teistmoodi (kas just ketastega aga näiteks hapetega)

olen jälle vitsa saanud katuse pritsimisega. enne ilus olnud katus sai pärast kilode kaupa pahtlit, et ta vähegi viisakas oleks

Re: Kere.

Postitatud: T Nov 16, 2010 4:40 pm
Postitas Margo5
Tänan abi eest. Ise ei ole kunagi varem nii suurt tööd ette võtnud, et ei ole just kõige rohkem kogemusi sellel alal. :D

Re: Kere.

Postitatud: T Nov 16, 2010 4:44 pm
Postitas Teet
päris hakatuseks on kena esimese posti juurde minna ja vajutada nuppu "muuda". Panna teemale pealkiri, mis ütleb natuke täpsemalt, millest teemas juttu. Eelmine teema evib sama häda.

kui liivapritsi all mõtled seda käes hoitavat jupstükki, siis sellega ei maksa auto lähedal vehkima hakata - saab väikseid asju puhastada, aga traatkettad (ikka rellaka otsas - mitte trelli otsas) teevad sama töö kiiremini-paremini pluss ei ole hiljem kõik kereõõnsused liiva täis.
liivapritsi tasub kasutada, kui on põhjalik restaureerimine-ehitamine plaanis. Kere paljaks, mastiksid põhja alt minema - ja kere kohta, kus vastavat teenust osutatakse. Sõiduauto tehakse puhtaks nii umbestäpselt kahe tuhande krooni eest. Õige mees (või naine) teeb tegelikult väidetavalt (ma ei ole tervet autot pritsi viinud...) ka suured siledad pinnad neid lainesse laskmata puhtaks.

jätkame aga juttu juba siis, kui esimesed sadakond töötundi auto kallal askeldatud on ning ind veel otsa saanud pole ;)

Re: Kere.

Postitatud: T Nov 16, 2010 5:36 pm
Postitas ingmar
"käes hoitavat jupstükki" kasutab ka mõni värvikoda, kelle töö on väga hea. seega ma nüüd neid jupstükke päri maha ka ei mataks. tõsi - kogu masinat üle lasta sellega pole mõtet (suur vaev ja aja/materjalikulu), aga väiksemaid kohti annab lasta küll. ehk siis just juhul "teen selle nurga korda"

Re: Kere.

Postitatud: T Nov 16, 2010 5:41 pm
Postitas Margo5
Plaanis on ise just teha. Et on võimalus sellist masinat kasutada. :D

Re: Kere.

Postitatud: T Nov 16, 2010 6:07 pm
Postitas jeff01
Alusta selle väikse pritsiga tööd....tööta vähemalt 1 päevgi ja enam ei teki sul küsimust kas lasta terve buss või mitte....see on kindel.