mis viga võib olla VW TRANSPORTERIL :(
Moderaator: ingmar
mis viga võib olla VW TRANSPORTERIL :(
SÄDE ON OLEMAS AGA KÄIMA EI LÄHE KÜTUS TULEB KA PEALE KORRALIKULT . korralikult täis akuga olen ära proovinud aga ei midagi ei luba ka mitte ainlt puhub bensiini auru buss on aastast 1974 . ühe karburaatoriga ja teine on ka millel on kaks karburaatorit . ja see teine on 1973.aastast ja originaalsem . AGA ÜELGE SEDA MIS TULEKS TEHA SELLE 1974 AASTA bussiga kõik abi on ootatud .
TÄNAN
TÄNAN
-
- teeb vahet tõukurvarda düüsil ja jagajal
- Postitusi: 50
- Liitunud: E Nov 08, 2004 3:31 pm
- Asukoht: Rakvere
Siis on äkki see viimane ja kõige suurem viga!Plokikaane tihend!
kui plokikaane tihend viskab tüki välja(kas siis kahe silindri vahelt või päris väljast)siis ei ole lootustki et käivituks ja teine oht selle juures on selline et koos sellega võib olla ka plokikaas puru või kõver!
kui plokikaane tihend viskab tüki välja(kas siis kahe silindri vahelt või päris väljast)siis ei ole lootustki et käivituks ja teine oht selle juures on selline et koos sellega võib olla ka plokikaas puru või kõver!
alati abivalmis ja valmis tegutsema!
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
plokikaane tihend?
natuke kahtlen selles asjas... võimalik, et mootor saab kuskilt lisaõhku juurde ja segu on liiga lahja. kas karpa on reguleeritud? kas süüdet on keeratud (sellega on ka võimalik saada olukord ju, kus mootor ei luba ka, olen ise seda olukorda kogenud)? eeldan, et küünlad on korras, kui ütled et säde on...
natuke kahtlen selles asjas... võimalik, et mootor saab kuskilt lisaõhku juurde ja segu on liiga lahja. kas karpa on reguleeritud? kas süüdet on keeratud (sellega on ka võimalik saada olukord ju, kus mootor ei luba ka, olen ise seda olukorda kogenud)? eeldan, et küünlad on korras, kui ütled et säde on...
Sellel mootoril paraku puudub plokikaane tihend kui selline. nii et viga ikka vist mujal.
kui ühtegi matsu ei tee, siis peab küll midagi väga valesti olema - üldiselt käivitub ta kergesti ka siis, kui tervis päris korras ei ole.
Maida tasuks kontrollida:
- kas küünlajuhtmed on õiges järjekorras
- kas katkesti kontaktid on puhtad ja kontaktivahe paigas
- kas kondekas on korras
- kas küünlad on korras
- kas sisselaskekollektoril ei ole leket (näiteks pidurivõimendi toru juurest)
- kas peade tikkpoldid on kinni
Mis olukord üldse on - kas on seni sõitnud ja nüüd äkki kooles ära või on mingi aastaid seisnud aparaadi reanimatsioon? Võib ju olla ka lihtsalt nii hõre, et ei teki kompressiooni.
kui ühtegi matsu ei tee, siis peab küll midagi väga valesti olema - üldiselt käivitub ta kergesti ka siis, kui tervis päris korras ei ole.
Maida tasuks kontrollida:
- kas küünlajuhtmed on õiges järjekorras
- kas katkesti kontaktid on puhtad ja kontaktivahe paigas
- kas kondekas on korras
- kas küünlad on korras
- kas sisselaskekollektoril ei ole leket (näiteks pidurivõimendi toru juurest)
- kas peade tikkpoldid on kinni
Mis olukord üldse on - kas on seni sõitnud ja nüüd äkki kooles ära või on mingi aastaid seisnud aparaadi reanimatsioon? Võib ju olla ka lihtsalt nii hõre, et ei teki kompressiooni.
Tõeline auto sõidab ilma veeta!
kui mootor ajab 'hullult õli välja', siis on asi halb ja nõuab kiiret tähelepanu
võibolla on simmerling ja/või otsmine raamlaager õhtal
võibolla tuleb õlipumba kaane vahelt, kuigi ei usu
see, et 'õli jäiüle max õli pulga järgi' näitab vist seda, et bensupumba membraan on ka katki ja õli karteris bensuga pooleks
see kõik ei tohiks takistada käimaminekut, küll aga ütleb üht-teist mootori üldise seisundi kohta
Tööjärjekord on 1-4-3-2, see on ka geneka jala peal kirjas. jagaja korpuse servas on väike täke. kui jagaja rootor näitab täkke poole, siis on 1. silindris süütemoment.
aga üldiselt need 2 karpaga mootorid kestavad paremini nii et äkki tasuks kohe sellega tegelema hakata.
võibolla on simmerling ja/või otsmine raamlaager õhtal
võibolla tuleb õlipumba kaane vahelt, kuigi ei usu
see, et 'õli jäiüle max õli pulga järgi' näitab vist seda, et bensupumba membraan on ka katki ja õli karteris bensuga pooleks
see kõik ei tohiks takistada käimaminekut, küll aga ütleb üht-teist mootori üldise seisundi kohta
Tööjärjekord on 1-4-3-2, see on ka geneka jala peal kirjas. jagaja korpuse servas on väike täke. kui jagaja rootor näitab täkke poole, siis on 1. silindris süütemoment.
aga üldiselt need 2 karpaga mootorid kestavad paremini nii et äkki tasuks kohe sellega tegelema hakata.
Tõeline auto sõidab ilma veeta!
kui oleks põhjaplaadi tihend läbi, siis tilguks ju kogu aeg. kui tuleb ainult mootori töötamise ajal, siis peab olema õlitussüsteemi leke. võibolla pumba juurest, võibolla õliradika juurest, võibolla mõni tõukurivarda toru katki või silindripea tikkpoldid lahti. kui tuleb hooratta juurest, siis ilmselt simmerlig.
ilma mootorit maha võtmata võibolla ei saagi sotti.
ilma mootorit maha võtmata võibolla ei saagi sotti.
Tõeline auto sõidab ilma veeta!
Väntvõlli simmerlingi vahetuseks on siiski mootor vaja maha võtta,samuti sidur ja hooratas.Kui neid busse mitu on, äkki saad mõne jupi ka maha müüa.Mul oleks vaja kahekarpalise gaasihoovastikku(asub kahe kaburaatori vahel) ja täis summuti komplekti(väljalasketorud ja sumpapütt) kui vajab keevitust-pole hullu.Minu tel:5163170
Kui Sa oma telefoni või meiliaadressi saadaks,tuleks nädalalõpul vaatama.Minu tel:5163170 või hannesr@hot.ee