1. leht 1-st
Abi ostul
Postitatud: R Okt 22, 2010 6:40 pm
Postitas eino
Tere.
Olen siin uus ja loodan et postitus õiges kohas.
Nimelt võib juhtuda et saab eestisse tuua ühe lahtise 1968 aasta Põrnika

.
Et siis küsimus millele tuleks tähelepanu pöörata
Eino
56608941
Re: Abi ostul
Postitatud: R Okt 22, 2010 10:27 pm
Postitas Style
Praktika näitab, et kõige kurvemad lood on Eestimaal kere taastamisega - keegi ei viitsi sellega tegeleda. Enne tehakse lukksepatöid.
Nii et, kui on valikuvõimalus, vaata, et kere oleks max korras.
Lisaks, kui tegemist ehtsa kabrioga, mitte DIY tava-põrnikaga mahalõigatud katusega, on selle juppe (mudelikohaseid) tunduvalt raskem saada ja nende hinnad on ka kõrgemad, kui samasugused tavalisel Põrral. Pean silmas just salongi asjandust + plekid.Allpool seelikut on ikka kõik sama

Re: Abi ostul
Postitatud: N Okt 28, 2010 11:48 am
Postitas eino
Sai siis vaatamas käidud aga kahjuks ei tulnud sellist tunnet et ooojee tahan seda. Auto on arvatavalt ise lahtiseks tehtud, kere töö paistis ka minu arust rohkem kirve töö, mootor käis küll ilusti ja oli puhas olevat kaks aastat tagasi remont tehtud. Kui kedagi huvitab siis võin numbri anda. Tahtis 4000euri (minul oleks vahetus kaup olnud).
Minu teise hobi auto tegemisest võite lugeda:
http://www.miniklubi.com/foorum/viewtop ... f=10&t=492
Re: Abi ostul
Postitatud: N Okt 28, 2010 12:14 pm
Postitas Teet
Style kirjutas:Praktika näitab, et kõige kurvemad lood on Eestimaal kere taastamisega - keegi ei viitsi sellega tegeleda. Enne tehakse lukksepatöid.
ei nõustu - tegijaid on ning tegema on nad valmis. Isegi parimate poegade töökojad küsivad hinda alla 200eek/h. Ning muidu asjalikud tegijad teenivad peaasjalikult kindlustusseltse, sest mis ilmselt puudub, on maksevõimelised kunded. Keretööde maht on mõõdetav sadades tundides ning ka tuhandeliste kasutamine numbris pole ulme.
lukksepatöid suudab (tegelikult suisa peab mingil määral suutma) vaene inimene endale lihtsalt lubada - selle mahud on nii pisikesed, et enamus ei pea soovilaenugi võtma

ka ei ole hullu, kui ilmneb, et poltide keere on oodatust pikem ning aega kulub nt 30% rohkem, kui esiti arvatud - kunde saab ikka oma masina juba samal õhtul kätte, tegija garaazhipinna vabaks ning kõik magavad öösel hästi.
teema alguseks olnud masinale on tõesti lähenetud käepäraste vahenditega sealtpoolt, kust parasjagu mugavam olnud on. Kui temale taas läheneda vaja, on see hulka tüütum, kui nn süütu masina keretööd. Isegi kui "tuuningulainel" jätkata. Ei ole IMHO seda raha väärt - isegi kui katus ning põhi head on (milles ma kahtlen).
tõusva (hetkel küll loojuva) päikese kandist tervitades,
Teet
Re: Abi ostul
Postitatud: N Okt 28, 2010 12:18 pm
Postitas ingmar
kurja isegi minu cabrio on ilusamini tehtud... õnneks ka mõnes osas tegemata jäetud. just sain jälle tunda, kui "tore" on kellelegi tehtud üle teha. aga nagu minugi masin, on ka see isetehtud cabrio jah
Re: Abi ostul
Postitatud: N Okt 28, 2010 12:38 pm
Postitas Style
Kisub küll OT-ks jälle, kuid kas tõesti Soomes antakse musti numbreid nii lihtsalt? Siin on asi originaalist vääääga kaugel, ka seisund on ülihalb juba pilte vaadates... Mida siis oma silm veel näeb?..
Re: Abi ostul
Postitatud: N Okt 28, 2010 12:49 pm
Postitas ingmar
OT jätkuks - jah, minu teada küll. vist on nii, et kui masin on mingist vanusest üle, siis saad taodelda musta numbri. niiet erinevalt Eestist, kus must number ütleb et "hei hei, ma olen si*aks originaalne masin" ütleb see number soomes et "nääd ma olen suht vana"
Re: Abi ostul
Postitatud: N Okt 28, 2010 1:10 pm
Postitas pppp
Style kirjutas:Kisub küll OT-ks jälle, kuid kas tõesti Soomes antakse musti numbreid nii lihtsalt
Kuni 1972 aastani anti neid suisa kõigile autodele

Ehk siis mustapõhjaline number ei tähenda kohe, et auto
museotrekisteris on. Päris suvalisele masinale ei tohiks musti numbreid olla võimalik võtta, aga kui sellised on kunagi masinal küljes olnud, siis saab algupärase (vahepeal valge vastu vahetatud) numbrimärgi ennistada.
Re: Abi ostul
Postitatud: N Okt 28, 2010 2:40 pm
Postitas Teet
kui soomlaste mustadest mubritest rääkida, siis
seal pajatab Valdo endale kohaselt üldpildist. Jesper viitab aga artiklile, millest ma saan aru nii, et aastaarv on nn musta numbrimärgi ainuke kriteerium. Peetri jutuga lägeb muidugi tiba konflikti
nn vabavormi õhulisi, mis musta numbrit evivad, leiab kindlasti ka põrnikaklubi üritusejäädvustistelt. Mäletan, et suht oma põrnikaaja alguses olin just seetõttu mingil üritusel suisa mitu head minutit hämmingus ning mõtlesin, mida oma maailmapildiga pihta hakata. Muutsin teda ja hakkas parem

Re: Abi ostul
Postitatud: R Okt 29, 2010 1:34 pm
Postitas jeff01
Olgugi et hinna määrab müüja on minul tunne, et 4k on selle auto eest vähemalt 2x liiga palju maksta. Vaadates mis põrnikas siin lätlaste poolel omanikku vahetas vist sarnase hinnaga. Rellakaga katusesse tuiskamine ei tõsta nii palju hinda ma leian. Enne vana cabrio ostmist otsi selline ja sõida temaga paar päeva, tõenäoliselt läheb isu üle. Nautida saab seda vaid loetud päevad aastas....kõik muu aeg on piin.
Re: Abi ostul
Postitatud: P Okt 31, 2010 11:25 am
Postitas ingmar
http://www.nettiauto.com/volkswagen/kupla/3460013
masin nettiautos müüa ja hind ainult 2250 euroopa raha
