terv,
selline küsimus et dual Solex PDSIT 34 karbussid, käinud just põhjalikult laual ja tihendite ja muu puhastusel ning
tehtud ka kõik manualipõhine seadistamine ja
peaks olema nii, et
kui külmalt käivitada, siis tuleb enne käivitamist algul pedaali lüüa, et ülemised klapid, e. choke aktiveeruks ja
nee klapid sulgeks, siis käivitada ja peaks olema nii, et kui klapid on avanenud või ka enne
väikse pedaalivajutusega peaksid kõrged pöörded alla norm tühikäigupöörete juurde minema!
mul probleem selles, et ei lähe nagu eriti vabatahtlikult sinna madalatele pööretele ise, kui seal
taga natuke nokin, siis mingi hetk nagu läevad! ei saanudki aru täpselt mida tegin, aga ons aimu
mis koht või hoob peaks seda seal karbussi juures tegema, et norm pööretele kukuks, et mida kruttida vaadata?
kui karbuss laual oli siis nagu kõik liigub nagu peab ja toimib!
Päikest
bussi karburaatoritel külma käigu pöörded alla?!
Moderaator: ingmar
bussi karburaatoritel külma käigu pöörded alla?!
minu buss:1977, 9 kohta, mootor 79-82, 2L: CU050205, 51KW, 1970cm3, 2 Solex PDSIT32/34
VALVESEADMED GSM koduvalve, maja ehitus, korterite remont, jalgrattad
VALVESEADMED GSM koduvalve, maja ehitus, korterite remont, jalgrattad
Re: bussi karburaatoritel külma käigu pöörded alla?!
Kas gaasitross ise ei jää kinni?..
- ingmar
- Über-Vaataja
- Postitusi: 2380
- Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
- Asukoht: Liikva, Harjumaa
- Kontakt:
Re: bussi karburaatoritel külma käigu pöörded alla?!
ega ta kohe peagi alla minema. pöörded lähevad alla, kui ülemised liblikad ehk klapid ennast avavad, kuna metallvedru soojeneb. kui sa pedaali tallad külmal mootoril aga klapid ikkagi kinni on, ega sellest veel pöörded ei muutu
Re: bussi karburaatoritel külma käigu pöörded alla?!
njah, tross oli korras, paremoopsel karbussil oli 'choke' liblikas natuke raskelt käima jäänud ja ei tulnud päris vabalt lahti. nüüd siis korras.
sain ka lõplikult mõlemad karbussid sünkrooni ja ka ilusti tööle, eks kui nüüd vihmasem ilm on siis kirjutan veidi pikemalt koos piltidega kogu protsessist - üldiselt läks aega 2 nädalavahetust - suurem osa ajast inglise keelse juhendi lugemisele, on ju neid spets sõnu seal omajagu. päris täpselt ei saanudki aru, mis on : Crankcase Breather tube???, see mingi mega oluline asi ehk ei olnud
samas küsimus süüte (timing) seadmise koha pealt, et mu 79-82 CU mootoril on ette nähtud 850-900 RPM juures 5 ATC.
kui ma nüüd stroboga lasen ja jagajat keeran, siis ju muutuvad ka pöörded - ehk jõuan märgiga õigesse kohta ja siis on ju pöörded hoopis teised juba? või mis! või kuidas?
Mart
sain ka lõplikult mõlemad karbussid sünkrooni ja ka ilusti tööle, eks kui nüüd vihmasem ilm on siis kirjutan veidi pikemalt koos piltidega kogu protsessist - üldiselt läks aega 2 nädalavahetust - suurem osa ajast inglise keelse juhendi lugemisele, on ju neid spets sõnu seal omajagu. päris täpselt ei saanudki aru, mis on : Crankcase Breather tube???, see mingi mega oluline asi ehk ei olnud
samas küsimus süüte (timing) seadmise koha pealt, et mu 79-82 CU mootoril on ette nähtud 850-900 RPM juures 5 ATC.
kui ma nüüd stroboga lasen ja jagajat keeran, siis ju muutuvad ka pöörded - ehk jõuan märgiga õigesse kohta ja siis on ju pöörded hoopis teised juba? või mis! või kuidas?
Mart
Viimati muutis martr, P Sept 12, 2010 8:50 pm, muudetud 1 kord kokku.
minu buss:1977, 9 kohta, mootor 79-82, 2L: CU050205, 51KW, 1970cm3, 2 Solex PDSIT32/34
VALVESEADMED GSM koduvalve, maja ehitus, korterite remont, jalgrattad
VALVESEADMED GSM koduvalve, maja ehitus, korterite remont, jalgrattad
Re: bussi karburaatoritel külma käigu pöörded alla?!
Karteri tuulutuse voolikmartr kirjutas:Crankcase Breather tube???,
Re: bussi karburaatoritel külma käigu pöörded alla?!
Väntvõlli korpuse hingamistoru jah