Ats ja Auto
Moderaator: ingmar
Ats ja Auto
Hei kõigile! Peab ka oma projekti siia ülesse riputama.
Tegemine on üksjagu päris kaua veninud, kuid juba hakkab äkki lõpule (s.t. siis vahefaasi, mil põrr sõidab) jõudma. Alguse sai kõik millalgi aastal 2003, kui olime Saaremaa üritusel ja võtsime õhtul kusagil teadagi mida.
Siis loomulikult olid unistused ja ootused taevas ja kuna oli ilus ilm, süttis lamp , et peaks ühe cabrio endale soetama, siis hea iluilma korral ilma katuseta sõita. Kuna nõudlus oli olemas, tekkis peale viiendat klaasi ka pakkumine ning üllataval kombel lõime mandrile jõudes mõni päev hiljem ka Eeroga (jaja seesama Eero) käed .
Ma ei mäletagi ausalt öeldes, et kas ostsin ta enne ära ja siis nägin või oli vastupidi.
No eks ta tegelikult üks põrsas kotis oli, üllatusi tuli aegade jooksul nagu siitsamusestki .
Auto on 70 a. 1600 mootoriga originaalkabrio.
Vaatame siis mis ta meil on.
Tegemine on üksjagu päris kaua veninud, kuid juba hakkab äkki lõpule (s.t. siis vahefaasi, mil põrr sõidab) jõudma. Alguse sai kõik millalgi aastal 2003, kui olime Saaremaa üritusel ja võtsime õhtul kusagil teadagi mida.
Siis loomulikult olid unistused ja ootused taevas ja kuna oli ilus ilm, süttis lamp , et peaks ühe cabrio endale soetama, siis hea iluilma korral ilma katuseta sõita. Kuna nõudlus oli olemas, tekkis peale viiendat klaasi ka pakkumine ning üllataval kombel lõime mandrile jõudes mõni päev hiljem ka Eeroga (jaja seesama Eero) käed .
Ma ei mäletagi ausalt öeldes, et kas ostsin ta enne ära ja siis nägin või oli vastupidi.
No eks ta tegelikult üks põrsas kotis oli, üllatusi tuli aegade jooksul nagu siitsamusestki .
Auto on 70 a. 1600 mootoriga originaalkabrio.
Vaatame siis mis ta meil on.
- Manused
Me vähemalt 3-sajaga sõidame - eriti kolonnis...
Ats ja Auto
Palju kirjaaega pole aga lisan paar näidist tänasest päevast
- Manused
-
- IMGP1296_2.JPG (236.14 KiB) Vaadatud 12342 korda
-
- IMGP1298_1.JPG (249.44 KiB) Vaadatud 12342 korda
-
- Selline on siis nüüd lõpuks
- IMGP1295_1.JPG (151.96 KiB) Vaadatud 12342 korda
Me vähemalt 3-sajaga sõidame - eriti kolonnis...
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: Ats ja Auto
vinks-vonks ja seda ka väiksestes detailides! Eks need ju tegelikult terviku moodustavad...
taustalolev masin on muidugi kah huvitav
kas värv on piltidel roosakam, kui tegelikkuses? Punaste masinate häda - lihtsamad pildimasinad (mõjutavad ilmselt nii valgus kui kaamera) annavad väääga erinevaid värve. Oma punaselt masinalt tuttav - kord on pildil porgand, kord peet
taustalolev masin on muidugi kah huvitav
kas värv on piltidel roosakam, kui tegelikkuses? Punaste masinate häda - lihtsamad pildimasinad (mõjutavad ilmselt nii valgus kui kaamera) annavad väääga erinevaid värve. Oma punaselt masinalt tuttav - kord on pildil porgand, kord peet
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Re: Ats ja Auto
assa kui kena! Nähes korda tehtud punast põrnikat innustab see ka mind oma punast põrnikat värskendama.
maru rahulik!
Ats ja Auto
See värv ongi selline muutlik. Päikese käes roosakam, varjus mingi oma varjund aga kõige ilusam on õhtu poolhämaruses. Siis on selline sügavpunane.
Eile tegin lõpuks esimese proovisõidu mööda tänavat - hull tuul on ikka selle kabrio ümber, oli esimene emotsioon.
Aga sobivad riided aitavad hädast.
Mõtlesin, et saan täna ülevaatusel ära käia ja siis üritusele sõita - a'la 600km testisõit
Õhtuks olin saanud veel mõned vidinad üle käidud, number ja ämber külge ning lootsin parimat...
Vihjeks - numbri kronsteiniks sobis väga hästi ehituspoest ostetud sarika kahvelkinnitus - ongi selline kitsam metallplaat, mille teises otsas kaks haru, mis juba sobivasti väänatud. Augud ka sees. Natuke oli vaja veel lisaks väänata ja voila, sobis väga hästi olemasolevate aukudega stange sees!
Tegin 400 m sõitu ja siis hakkasin lõhna järgi kitsaskohti otsima.
Nii-nii, paar trumlit tulised - tähendab rattad alt ja piduriklotse reguleerima!
See staff on kõik uus.
Õli osutus ka veitsa ülearu olevat, nii umbes cm üle varda maksimumi. Loodan muidugi, et uus varras on sama pikk kui vana ja kriipsud õiges kohas. Peab vist natuke välja laskma. Ma küll ei tea, mis see liigne õli põrrile võib teha. Nagu ma siin foorumites mingi katalüsaatorimaniakile tehtud vastustest olen aru saanud, siis selle pekkikeeramise ohtu ei ole
Autos sees ka tegevust veel jätkub.
Originaaltagaiste veel tegemises, mõtlesin, et panen teise põrnika istme aga tümm, ei mahugi. Seega on hetkel kaheistmeline kupee:)
Sõidukogemus näitas, et ka rooliloks on ikka natuke olemas. Lisaks liikus rool ise ka veitsa rohkem kui sooviks - rool maha ja vaatame, mis seal on.
Selle kõige saab hakkama, ainult et aeg on napp ja üritusele seekord selle iludusega ei jõua.
Annan siis jälle teada, kuidas asjad liiguvad.
Ja ilmselt teen teisegi - rohelise '70 mudeli kohta eraldi sissekande. See teine on ka jah päris huvitav eksemplar.
Hoiame ühenduvust!
Eile tegin lõpuks esimese proovisõidu mööda tänavat - hull tuul on ikka selle kabrio ümber, oli esimene emotsioon.
Aga sobivad riided aitavad hädast.
Mõtlesin, et saan täna ülevaatusel ära käia ja siis üritusele sõita - a'la 600km testisõit
Õhtuks olin saanud veel mõned vidinad üle käidud, number ja ämber külge ning lootsin parimat...
Vihjeks - numbri kronsteiniks sobis väga hästi ehituspoest ostetud sarika kahvelkinnitus - ongi selline kitsam metallplaat, mille teises otsas kaks haru, mis juba sobivasti väänatud. Augud ka sees. Natuke oli vaja veel lisaks väänata ja voila, sobis väga hästi olemasolevate aukudega stange sees!
Tegin 400 m sõitu ja siis hakkasin lõhna järgi kitsaskohti otsima.
Nii-nii, paar trumlit tulised - tähendab rattad alt ja piduriklotse reguleerima!
See staff on kõik uus.
Õli osutus ka veitsa ülearu olevat, nii umbes cm üle varda maksimumi. Loodan muidugi, et uus varras on sama pikk kui vana ja kriipsud õiges kohas. Peab vist natuke välja laskma. Ma küll ei tea, mis see liigne õli põrrile võib teha. Nagu ma siin foorumites mingi katalüsaatorimaniakile tehtud vastustest olen aru saanud, siis selle pekkikeeramise ohtu ei ole
Autos sees ka tegevust veel jätkub.
Originaaltagaiste veel tegemises, mõtlesin, et panen teise põrnika istme aga tümm, ei mahugi. Seega on hetkel kaheistmeline kupee:)
Sõidukogemus näitas, et ka rooliloks on ikka natuke olemas. Lisaks liikus rool ise ka veitsa rohkem kui sooviks - rool maha ja vaatame, mis seal on.
Selle kõige saab hakkama, ainult et aeg on napp ja üritusele seekord selle iludusega ei jõua.
Annan siis jälle teada, kuidas asjad liiguvad.
Ja ilmselt teen teisegi - rohelise '70 mudeli kohta eraldi sissekande. See teine on ka jah päris huvitav eksemplar.
Hoiame ühenduvust!
Me vähemalt 3-sajaga sõidame - eriti kolonnis...
Re: Ats ja Auto
Mina sõitsin nii et 3cm oli üle maksimumi sest ma ei teadnud palju filtrisse ja turboringi õli läheb ja oli norm....liigselt välja küll ei peksnud kusagilt. Ära näe vaeva vähemaks laskmisega.
See normi max on selleks, et väntvõll õli vähem lennutaks mootoris mis on HP numbris märgata aga siiski piisavalt väike vahe et seda tagumikuga mitte tunda.
See normi max on selleks, et väntvõll õli vähem lennutaks mootoris mis on HP numbris märgata aga siiski piisavalt väike vahe et seda tagumikuga mitte tunda.
Re: Ats ja Auto
No siis hea, ma ei hakka õlimutrit liigse keeramisega koormama. Olen aru saanud, et iga poldimutri korduv kruttimine toob aina lähemale vältimatu keermehävingu...
Eile leidsin garaazist veel ühe kasti, kust tuli päevavalgele hulk erinevaid tihendeid. Oligi juba mõnda painanud, et justkui sai kunagi rohkem tihendeid tellitud. Nüüd jälle veits sünkroniseerimist kataloogi abil, et mis kuhu käib. Äkki saab niimoodi oma masina isegi veekindlaks kunagi
Eile leidsin garaazist veel ühe kasti, kust tuli päevavalgele hulk erinevaid tihendeid. Oligi juba mõnda painanud, et justkui sai kunagi rohkem tihendeid tellitud. Nüüd jälle veits sünkroniseerimist kataloogi abil, et mis kuhu käib. Äkki saab niimoodi oma masina isegi veekindlaks kunagi
Me vähemalt 3-sajaga sõidame - eriti kolonnis...
- kaupz
- raja tänava klient
- Postitusi: 858
- Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
- Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald
Re: Ats ja Auto
palju ilusale masinale maanteed see aasta on ka näidatud?ats kirjutas:Palju kirjaaega pole aga lisan paar näidist tänasest päevast
kui mulle keegi pakuks sellist tehase beetle cabrio aparaati, koos katusega, taastamiseks.
seni pean tavalise 1302-ga ennast lohutama.
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day