M: '66 VW Type 1 (aka Põrnikas)
Postitatud: T Aug 03, 2010 1:26 pm
Tervist,
ma juba tükimat aega vaadanud, et nn põhipõrri jaoks pole piisavalt aega ei süüte- ega mutrivõtmetega askeldamiseks. Ehk leiab masin väärilise omaniku, kes tema eest hoolt kannab ning teda "tuulutab". Sobitab temaga enne suve lõppu tiba tutvust, kaitseb talvise külma eest ning peab sel aal ühtlasi plaani edasiseks.
tegemist on '66a masinaga (esmareg 04/04/1966, moto 1300). Teh pass on natuke teisel arvamusel. Tehasest on välja veerenud valgena, aga hetkel on edev roheline (metallik vesivärv). Kerel endal jääb originaalvärvi ning praeguse värvi vahele lisaks ühele krundikihile ka üks värvikiht, mis sai peale vahetult enne praegust värvi, aga mis osutus eelmisele omanikule liig heledaks ning kohe tumedama katte peale sai. Peaks see värvikihtide-värk nii olema - pead igaks petteks pakule ei pista
põhivoorus: masin on ilmselt talvesid näinud vaid minu käes Uunikute Talverallidel, st nii põhi kui tiivad on väga tugevad. Lapitud on esitiibade ja salongi vahet (paigad peal) ning tähelepanu soovivad lisaks kõrvalistujapoolsele A-piilarile (kus uksega on kerele haiget tehtud) tüüpiliselt tagumised poolraamid - et klubisseastumise "stangeproov" edukalt lävida
põhjaalune + tiivaalused on "rebasekarva" st ei ole keegi seal mastiksitega mütanud (soovitan seda ka mitte teha - kere on hea alus mustaks numbriks ja mastiksitega plötserdamine rikuks seda) ning pinnarooste on korrosiooni eest kaitsmisega hästi hakkama saanud.
moto on summuti (mis sai möödunud talvel uus: soendus on 100% vinguvaba) järgi 1200, aga kuna liigub kummaliselt mehiselt, on ilmselt enne mind kellegi osavad näpud temaga tegelenud. Masina on nii kere kui tehnika poolt mu teada üle käinud üks praegune "usarauaga" tegeleja, keda mõni aeg tagasi ka telereklaamis näha võis.
El süsteem on (mitteoriginaalne) 12V ning kõik tuled-viled töötavad. Tuled tahavad releevahetust - sööb liialt voolu. Samuti ei ole funktisionaalne kojameeste lüliti, mille aseaine asub pardatshokis ning ei ole originaalne.
nn mehaanikapoolt ei ole ma end tagasi hoidnud. Hetkel ootavad pidurivoolikud (kummist) uuendamist - vanad evivad vanadusest tulenevaid praokesi. Ka oleks kena sillareguleerimine ära teha.
pildid "otse ahjust":
http://teet.luarvik.org/v/p6rr/2010+kauplemine/
pilte eri aegadest:
http://teet.luarvik.org/v/p6rr/
juttu (peaasjalikult mõne aasta tagune "algusõhin"):
http://www.beetle.ee/foorum/viewtopic.php?f=10&t=760
hinnasooviks 40keek ning jätame kauplemisruumi nii üles- kui allapoole sõltuvalt soovist midagi veel masinaga kaasa saada (lisasoendus, 6V el süsteem, mootorijupid - nt 1966 esimese poole mootoriplokk, mis kulub ära originaaliajamisel) või siis lihtsalt klassikalisel moel hinda allapoole kaubelda
hinda ei ole mahutatud emotsionaalset väärtust - kere on saadaolevate paremikku kuuluv.
järelmaksudest ärme palun räägi - uus omanik peaks omama vahendeid, olemaks hea peremees juba soetamisel.
näha, hellalt katsuda ja "elu uurida" (nt mis ei ole masina küljes originaalne) saab Tallinnas ja Sakus. Kontakteerumiseks on sobiv tel number 533 666 06
Teet
PS! Klubilisi-huvilisi ei plaani ma teps mitte hüljata: '65 jääb alles ning veereb enne talve garaazhi. Kahjuks 2011 kevadel ta sealt veel välja ei veere - veerab siis, kui aeg on küps
ma juba tükimat aega vaadanud, et nn põhipõrri jaoks pole piisavalt aega ei süüte- ega mutrivõtmetega askeldamiseks. Ehk leiab masin väärilise omaniku, kes tema eest hoolt kannab ning teda "tuulutab". Sobitab temaga enne suve lõppu tiba tutvust, kaitseb talvise külma eest ning peab sel aal ühtlasi plaani edasiseks.
tegemist on '66a masinaga (esmareg 04/04/1966, moto 1300). Teh pass on natuke teisel arvamusel. Tehasest on välja veerenud valgena, aga hetkel on edev roheline (metallik vesivärv). Kerel endal jääb originaalvärvi ning praeguse värvi vahele lisaks ühele krundikihile ka üks värvikiht, mis sai peale vahetult enne praegust värvi, aga mis osutus eelmisele omanikule liig heledaks ning kohe tumedama katte peale sai. Peaks see värvikihtide-värk nii olema - pead igaks petteks pakule ei pista
põhivoorus: masin on ilmselt talvesid näinud vaid minu käes Uunikute Talverallidel, st nii põhi kui tiivad on väga tugevad. Lapitud on esitiibade ja salongi vahet (paigad peal) ning tähelepanu soovivad lisaks kõrvalistujapoolsele A-piilarile (kus uksega on kerele haiget tehtud) tüüpiliselt tagumised poolraamid - et klubisseastumise "stangeproov" edukalt lävida
põhjaalune + tiivaalused on "rebasekarva" st ei ole keegi seal mastiksitega mütanud (soovitan seda ka mitte teha - kere on hea alus mustaks numbriks ja mastiksitega plötserdamine rikuks seda) ning pinnarooste on korrosiooni eest kaitsmisega hästi hakkama saanud.
moto on summuti (mis sai möödunud talvel uus: soendus on 100% vinguvaba) järgi 1200, aga kuna liigub kummaliselt mehiselt, on ilmselt enne mind kellegi osavad näpud temaga tegelenud. Masina on nii kere kui tehnika poolt mu teada üle käinud üks praegune "usarauaga" tegeleja, keda mõni aeg tagasi ka telereklaamis näha võis.
El süsteem on (mitteoriginaalne) 12V ning kõik tuled-viled töötavad. Tuled tahavad releevahetust - sööb liialt voolu. Samuti ei ole funktisionaalne kojameeste lüliti, mille aseaine asub pardatshokis ning ei ole originaalne.
nn mehaanikapoolt ei ole ma end tagasi hoidnud. Hetkel ootavad pidurivoolikud (kummist) uuendamist - vanad evivad vanadusest tulenevaid praokesi. Ka oleks kena sillareguleerimine ära teha.
pildid "otse ahjust":
http://teet.luarvik.org/v/p6rr/2010+kauplemine/
pilte eri aegadest:
http://teet.luarvik.org/v/p6rr/
juttu (peaasjalikult mõne aasta tagune "algusõhin"):
http://www.beetle.ee/foorum/viewtopic.php?f=10&t=760
hinnasooviks 40keek ning jätame kauplemisruumi nii üles- kui allapoole sõltuvalt soovist midagi veel masinaga kaasa saada (lisasoendus, 6V el süsteem, mootorijupid - nt 1966 esimese poole mootoriplokk, mis kulub ära originaaliajamisel) või siis lihtsalt klassikalisel moel hinda allapoole kaubelda
hinda ei ole mahutatud emotsionaalset väärtust - kere on saadaolevate paremikku kuuluv.
järelmaksudest ärme palun räägi - uus omanik peaks omama vahendeid, olemaks hea peremees juba soetamisel.
näha, hellalt katsuda ja "elu uurida" (nt mis ei ole masina küljes originaalne) saab Tallinnas ja Sakus. Kontakteerumiseks on sobiv tel number 533 666 06
Teet
PS! Klubilisi-huvilisi ei plaani ma teps mitte hüljata: '65 jääb alles ning veereb enne talve garaazhi. Kahjuks 2011 kevadel ta sealt veel välja ei veere - veerab siis, kui aeg on küps