5. leht 5-st

Re: Erki '63 split buss

Postitatud: N Aug 11, 2011 2:28 am
Postitas ingmar
khm, minu jagu :)

Re: Erki '63 split buss

Postitatud: N Aug 11, 2011 9:54 am
Postitas dexter
Ingmaril jah hakkab vaikselt põrnikaid rohkem kogunema kui busse :sign:
Kui vaid mõni neist veel töötaks 8)

Re: Erki '63 split buss

Postitatud: N Aug 11, 2011 10:06 am
Postitas ingmar
oi sellega, et põrre rohkem oleks, kui busse, läheb ikka ***** kaua aega :)

Re: Erki '63 split buss

Postitatud: N Aug 11, 2011 1:14 pm
Postitas dexter
aga sellega et mõni neist tööle hakkaks? vist mitte kuna ei maininud sa midagi :rock:
Seega järgmine nädal olgu üks neist juba sõidukorras :P

Re: Erki '63 split buss

Postitatud: N Aug 11, 2011 2:46 pm
Postitas bill
kaupz kirjutas:
ingmar kirjutas: Pilt
cabrio all paremas nurgas, kelle jagu see on tänase seisuga?
selle saaga lõppes viimati siin: http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... &start=135

Re: Erki '63 split buss

Postitatud: N Aug 11, 2011 3:09 pm
Postitas ingmar
nii ta on jah. eks kui selleni jõuan, teen omaette teema :)

Re: Erki '63 split buss

Postitatud: P Aug 14, 2011 9:10 am
Postitas ingmar
nii. pärast paari arusaamatust ja geneka kokku-lasti lappamist on nüüd olukord, et masin laeb! lõpuks!
eile sai moto peale ja isegi moto tagumine polditav plekk ka paika. ehk ei pea enam ära võtma

nüüd siis - tihendid

Re: Erki '63 split buss

Postitatud: P Aug 14, 2011 6:08 pm
Postitas dexter
tubli poiss, töö vähemalt käib ;)

Re: Erki '63 split buss

Postitatud: N Aug 25, 2011 8:14 am
Postitas ingmar
vaheülevaade või aruanne:

tihendid said peale, mõned isegi ära võetud et uksed kuidagi käima saada. elekter korras. tuli siis Erki järgi ja sõitis minema. helistas jupp maad enne Tallinnat et kehvasti, õli lekib ja jõudu pole. eile tuli ta siis tagasi, kaasas Soomest toodud t2 pealt võetud 1600cc, mis pidi asendama nõrga perfoomansiga 1500cc'd. hoiatati ette ka, et "1 kaan on maas, nati on tööd"... no tegelt oli tööd hulga :) väga plank alumine ots, sealtki üht-teist puudu. seega lappasin eile moto kokku, uued tihendid peale, karpa remont & puhastus ja moto peale. pärast mõningaid viperusi (osa juppe tuli võtta vana 1500cc pealt, bensupump otsustas mitte töötada jne jne) sai kõik korda, isegi soojendus paika (kui oleks lõõtsad ka olemas olnud) ja 12h tööpäeva tulemus: masin astub edasi järsumalt kui minu rallikas, mida ma pean äkiliseks. plärtsust käima, kruusa peal tuleb kurvis gaasist eemale hoida... minu silmis pole paha tulemus päevatööle :)

Pilt
Pilt

Re: Erki '63 split buss

Postitatud: L Aug 27, 2011 12:03 pm
Postitas tmurk
Tere !

Kas vana mootori õli(mootori?)jahutuse probleem sai lahenduse ?
(arutlesime erkiga sel teemal)

Tõnu

Re: Erki '63 split buss

Postitatud: L Aug 27, 2011 6:06 pm
Postitas Hippy
tmurk kirjutas:Tere !

Kas vana mootori õli(mootori?)jahutuse probleem sai lahenduse ?
(arutlesime erkiga sel teemal)

Tõnu
Probleemidega mootor kükitab Ingmari garaazis ja ootab paremaid aegu. Inimene ju loomult laizk ja mugav. Kuna kollase Apollo hipika mootor oli olemas, lâks see peale ja olen rahul. Korralik ja äkiline mootor on peal ja vanamees liigub paris lôbusalt. Vana mootori kuumenemise pohjusi tuleb alles uurima hakata

Re: Erki '63 split buss

Postitatud: P Aug 28, 2011 10:16 am
Postitas jeff01
kui vent puhub nii nagu peab (alt on see kätt lähedal hoides hästi tuvastatav) siis järgmine teema on õlijahutus radiaatorist õli läbi laskmine mida reguleerib vedruklapp viskoossuse-õlisurve järgi. Ehk on seal see kolb kinni jäänud :roll:
Ei viitsi ju keegi oma õhkjahutajates õli vahetada ja nii se mustus seal ringi ujubki.