3. leht 5-st
Re: Erki '63 split buss
Postitatud: L Sept 11, 2010 3:44 pm
Postitas ingmar
220v jah. ise kunagi elvas pea kiitsid, et nii tubli masin ainult 220v peal
aga jõudu on tal veel palju. eks teine kord katsetan
Re: Erki '63 split buss
Postitatud: E Sept 13, 2010 9:44 am
Postitas ingmar
Re: Erki '63 split buss
Postitatud: K Sept 15, 2010 4:24 pm
Postitas ingmar
jeeei! kaua aega peavalu valmistanud uksehingede mure - ehk et kuidas saada sõrmed hingedest kätte - leidis täna lahenduse. suurimad tänud Dexterile ja tema tublile pneumomeiseldusele. liikuma hakkasid, raiped
Re: Erki '63 split buss
Postitatud: K Sept 15, 2010 6:41 pm
Postitas dexter
ingmar kirjutas:jeeei! kaua aega peavalu valmistanud uksehingede mure - ehk et kuidas saada sõrmed hingedest kätte - leidis täna lahenduse. suurimad tänud Dexterile ja tema tublile pneumomeiseldusele. liikuma hakkasid, raiped
Võta aga heaks
Hea meel, kui saab kaaskannatajaid aidata...
Re: Erki '63 split buss
Postitatud: N Sept 16, 2010 7:29 pm
Postitas ingmar
head - juhi doglegi panekuks on ettevalmistused tehtud. isegi uksele panin hinged tagasi ja ukse auto külge, et vahed paika saada. tibake ikkagi uks loksub aga õnneks on bussil külje peal soon, saab selle järgi paika ajada ajutiselt
halba - leidsin veel roostet. juhiuks on auklik alt. ja ilmselt on sama kõrvalistuja oma
Re: Erki '63 split buss
Postitatud: E Sept 20, 2010 8:01 pm
Postitas ingmar
nagu sai lubatud - panin tunked selga ja edendasin bussi. pole rahul, kuidas vasak dogleg välja tuli. ilmselgelt seespool kui muu kere. st tuleb palju pahtlit. lisaks ei ole rahul, et ei saanud doglegi uksega päris ilusti kokku ajada. ust tuleb ka pahtliga kasvatada. ilmselt. ja värvija/pahteldaja tapab mu ilmselt ära. aga mis seal ikka
igal juhul kuulutasin vasaku poole tehtuks ja liikusin edasi parema poole peale
Re: Erki '63 split buss
Postitatud: T Sept 21, 2010 4:05 pm
Postitas ingmar
kuigi tänane tööpäev jäi väga lühikeseks sai parem pool nii valmis, et uurisin juba, kuidas dogleg paika istub. enamvähem, niiet väga kurta polegi. uksepost sai ka peaaegu valmis koos cargoukse alumise kinnitusega. homme võiks ka teine dogleg paika saada ja masina kabiini osa valmis olla! siis on veel kaubaruumi põrand vaja üle käia
Re: Erki '63 split buss
Postitatud: T Sept 21, 2010 5:07 pm
Postitas jeff01
Et asi ikka eriti hea saaks siis tuleb kuidagi moodi läbi ussim.nni ka miski korrosioonitõrje plekkide sisekülge saada. Seal kus puhta kinnine karp tuleks puurida auk, teha tõrje ja sulgede auk kummikorgiga. Kõige õigem oleks vist buss viia korrosioonitõrje spetsialistide juurde kes sellega igapäevaselt tegelevad.....vajalikud vahendid kõik olemas ja need mõned kulutatud tuhanded on kereremondi juures väike väljaminek.
Re: Erki '63 split buss
Postitatud: T Sept 21, 2010 5:12 pm
Postitas ingmar
õnneks või milleks iganes pole see enam minu teema
küll olen omalt poolt püüdnud niipalju kui saan sisekülgi katta
Re: Erki '63 split buss
Postitatud: T Sept 21, 2010 5:25 pm
Postitas Teet
aga targutaks siis hoopis sisekülgede värvi teemal:
ma karbivahetusel sisekülje kogu täiega happekrundi alla pannud. See jääb õhuke ja keevitamiskuumusega ei hakka "õitsema". Ei häiri ka keevitamist. Ca 1..2cm kaugusele (nii, kuidas püstol võimaldab; teipima pole hakanud) oodatavast keevitusest kandnud ka krundi+värvi: loomkatsetel DeBeer krundi+pinnakaga see nii kaugel keevituskohast olles õitsema ei hakanud.
kui nüüd aga loogiliselt-teoreetiliselt mõelda, siis ehk annaks ka kattevärvi suisa kogu siseküljele (sh keevituskoht) lasta? See kah ju õhuke ning ehk püsib? On kaasvõitlejail kogemust?
Re: Erki '63 split buss
Postitatud: T Sept 21, 2010 8:09 pm
Postitas jeff01
Teet kirjutas:aga targutaks siis hoopis sisekülgede värvi teemal:
ma karbivahetusel sisekülje kogu täiega happekrundi alla pannud. See jääb õhuke ja keevitamiskuumusega ei hakka "õitsema". Ei häiri ka keevitamist. Ca 1..2cm kaugusele (nii, kuidas püstol võimaldab; teipima pole hakanud) oodatavast keevitusest kandnud ka krundi+värvi: loomkatsetel DeBeer krundi+pinnakaga see nii kaugel keevituskohast olles õitsema ei hakanud.
kui nüüd aga loogiliselt-teoreetiliselt mõelda, siis ehk annaks ka kattevärvi suisa kogu siseküljele (sh keevituskoht) lasta? See kah ju õhuke ning ehk püsib? On kaasvõitlejail kogemust?
Oleneb keevituskohast aga tihti (eriti 220ga keevitades) on see poorne ja seda värviga kattes ei ole kindlustatud see, et ta asja õhutihedalt sulgeb kui seal mõningased poorid on. Ise pooldan spetsiaalse asja kasutamist kuna see kereõõnsuste vaha on suht muutumatul kujul kasutatud vist juba enam kui 10a. ja olen seda avariilistel autodel karpe lõigates kohanud. Kes soovib ise teha siis selle paigaldamiseks on kõik vahendid värvipoodides ka saadaval.
happekrunt on hea ajutine lahendus välispindadel mida hakatakse veel tulevikus töötlema
Re: Erki '63 split buss
Postitatud: K Sept 22, 2010 1:04 am
Postitas Teet
einoh - vahad-värgid käivad värvi peale niiehknaa ja see on lihtne "kivikaitsepüstoli ots august sisse ja vaha või mastiksiga "tuld""-teema.
mu teemapüstatus oli sellele eelnevas osas ehk detaili sisepinna värvimises. See on natuke "filosoofilisem" teema, sest asi käib lihtsalt optimaalse lähenemise otsimise ümber. Mitte "ainuõige" radadel...
happekrunt ei ole aga IMHO lahendus asjade konserveerimiseks: sellele tuleb kohe kanda märg-märjale põhimõttel krunt, mida karestada kannatab ning mille lahusti on kattevärviga sama.
Re: Erki '63 split buss
Postitatud: K Sept 22, 2010 3:35 pm
Postitas ingmar
pilte pole, aga eesosa kuulutan valminuks. homme jõuan siis ehk kaubaosas põrandat lappima
Re: Erki '63 split buss
Postitatud: T Sept 28, 2010 10:10 pm
Postitas ingmar
kurat, täna sai väga ootamatult otsa keevitustraat. tuleb homme uus tuua, est kaubaruumi põrandast on veel pool teha. kuigi jah... kohti, mille külge keevitada, on suht piiratud arv
Re: Erki '63 split buss
Postitatud: K Sept 29, 2010 10:07 pm
Postitas ingmar
uus traat olemas ja kohe keevitus edenes. kaubauksest tahapoole jäänud ala... püüdsin lappida, aga siis viskas ikka kopa korralikult ette ja lõikasin kogu soome porno ära. ja panin uue tahvli asemele. ikkagi parem, kui enne. ja trotsisin jupp aega ka kaubaruumi põranda peal tõsiasja, et noh... teistmoodi peaks asi olema või saama
kui hästi läheb, siis võtan homme mootori maha ja saan ka selle ümbert korda teha