noh. jälle midagi tehtud. progress on vaevarikas, kuna igal pool on mittekasutuskõlblik metall ja juppide ise tootmine võtag ikka korraliku aja. tean-tean, et neid juppe saaks osta ka... aga shipping võtab korraliku aja ja kellelgi vist pole neid "riiulist võtta"
jeeei! kaua aega peavalu valmistanud uksehingede mure - ehk et kuidas saada sõrmed hingedest kätte - leidis täna lahenduse. suurimad tänud Dexterile ja tema tublile pneumomeiseldusele. liikuma hakkasid, raiped
ingmar kirjutas:jeeei! kaua aega peavalu valmistanud uksehingede mure - ehk et kuidas saada sõrmed hingedest kätte - leidis täna lahenduse. suurimad tänud Dexterile ja tema tublile pneumomeiseldusele. liikuma hakkasid, raiped
Võta aga heaks Hea meel, kui saab kaaskannatajaid aidata...
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
head - juhi doglegi panekuks on ettevalmistused tehtud. isegi uksele panin hinged tagasi ja ukse auto külge, et vahed paika saada. tibake ikkagi uks loksub aga õnneks on bussil külje peal soon, saab selle järgi paika ajada ajutiselt
halba - leidsin veel roostet. juhiuks on auklik alt. ja ilmselt on sama kõrvalistuja oma
nagu sai lubatud - panin tunked selga ja edendasin bussi. pole rahul, kuidas vasak dogleg välja tuli. ilmselgelt seespool kui muu kere. st tuleb palju pahtlit. lisaks ei ole rahul, et ei saanud doglegi uksega päris ilusti kokku ajada. ust tuleb ka pahtliga kasvatada. ilmselt. ja värvija/pahteldaja tapab mu ilmselt ära. aga mis seal ikka
igal juhul kuulutasin vasaku poole tehtuks ja liikusin edasi parema poole peale
kuigi tänane tööpäev jäi väga lühikeseks sai parem pool nii valmis, et uurisin juba, kuidas dogleg paika istub. enamvähem, niiet väga kurta polegi. uksepost sai ka peaaegu valmis koos cargoukse alumise kinnitusega. homme võiks ka teine dogleg paika saada ja masina kabiini osa valmis olla! siis on veel kaubaruumi põrand vaja üle käia
Et asi ikka eriti hea saaks siis tuleb kuidagi moodi läbi ussim.nni ka miski korrosioonitõrje plekkide sisekülge saada. Seal kus puhta kinnine karp tuleks puurida auk, teha tõrje ja sulgede auk kummikorgiga. Kõige õigem oleks vist buss viia korrosioonitõrje spetsialistide juurde kes sellega igapäevaselt tegelevad.....vajalikud vahendid kõik olemas ja need mõned kulutatud tuhanded on kereremondi juures väike väljaminek.
aga targutaks siis hoopis sisekülgede värvi teemal:
ma karbivahetusel sisekülje kogu täiega happekrundi alla pannud. See jääb õhuke ja keevitamiskuumusega ei hakka "õitsema". Ei häiri ka keevitamist. Ca 1..2cm kaugusele (nii, kuidas püstol võimaldab; teipima pole hakanud) oodatavast keevitusest kandnud ka krundi+värvi: loomkatsetel DeBeer krundi+pinnakaga see nii kaugel keevituskohast olles õitsema ei hakanud.
kui nüüd aga loogiliselt-teoreetiliselt mõelda, siis ehk annaks ka kattevärvi suisa kogu siseküljele (sh keevituskoht) lasta? See kah ju õhuke ning ehk püsib? On kaasvõitlejail kogemust?
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Teet kirjutas:aga targutaks siis hoopis sisekülgede värvi teemal:
ma karbivahetusel sisekülje kogu täiega happekrundi alla pannud. See jääb õhuke ja keevitamiskuumusega ei hakka "õitsema". Ei häiri ka keevitamist. Ca 1..2cm kaugusele (nii, kuidas püstol võimaldab; teipima pole hakanud) oodatavast keevitusest kandnud ka krundi+värvi: loomkatsetel DeBeer krundi+pinnakaga see nii kaugel keevituskohast olles õitsema ei hakanud.
kui nüüd aga loogiliselt-teoreetiliselt mõelda, siis ehk annaks ka kattevärvi suisa kogu siseküljele (sh keevituskoht) lasta? See kah ju õhuke ning ehk püsib? On kaasvõitlejail kogemust?
Oleneb keevituskohast aga tihti (eriti 220ga keevitades) on see poorne ja seda värviga kattes ei ole kindlustatud see, et ta asja õhutihedalt sulgeb kui seal mõningased poorid on. Ise pooldan spetsiaalse asja kasutamist kuna see kereõõnsuste vaha on suht muutumatul kujul kasutatud vist juba enam kui 10a. ja olen seda avariilistel autodel karpe lõigates kohanud. Kes soovib ise teha siis selle paigaldamiseks on kõik vahendid värvipoodides ka saadaval.
happekrunt on hea ajutine lahendus välispindadel mida hakatakse veel tulevikus töötlema
einoh - vahad-värgid käivad värvi peale niiehknaa ja see on lihtne "kivikaitsepüstoli ots august sisse ja vaha või mastiksiga "tuld""-teema.
mu teemapüstatus oli sellele eelnevas osas ehk detaili sisepinna värvimises. See on natuke "filosoofilisem" teema, sest asi käib lihtsalt optimaalse lähenemise otsimise ümber. Mitte "ainuõige" radadel...
happekrunt ei ole aga IMHO lahendus asjade konserveerimiseks: sellele tuleb kohe kanda märg-märjale põhimõttel krunt, mida karestada kannatab ning mille lahusti on kattevärviga sama.
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
kurat, täna sai väga ootamatult otsa keevitustraat. tuleb homme uus tuua, est kaubaruumi põrandast on veel pool teha. kuigi jah... kohti, mille külge keevitada, on suht piiratud arv
uus traat olemas ja kohe keevitus edenes. kaubauksest tahapoole jäänud ala... püüdsin lappida, aga siis viskas ikka kopa korralikult ette ja lõikasin kogu soome porno ära. ja panin uue tahvli asemele. ikkagi parem, kui enne. ja trotsisin jupp aega ka kaubaruumi põranda peal tõsiasja, et noh... teistmoodi peaks asi olema või saama
kui hästi läheb, siis võtan homme mootori maha ja saan ka selle ümbert korda teha