vaakumiprobleem? minut peale käivitamist hakkab puterdama...
Postitatud: N Juul 01, 2010 10:53 pm
terv kiire küss,
buss 2.0 cu mootor (kandilise pealt) 2 solex karpat.
panen bussi käima, töötab ilusti ja ühtlaselt minutijagu kõrgetel pööretel ja siis kui karpade õhuklapid (choke)
avanevad, kukuvad pöörded nii, et sureb välja.
sama on kui kohe peale käivitamist kohalt minema minna siis esimese 150 meetri jooksul e. niikaua kui karpade
õhuklapid veel kinnises asendis - käib ideaalselt, aga peale seda
ei ole kohapeal tühikäigu pöördeid piisavalt ja sõites kui kiirust hoida puterdab ja jõnksutab ( kui gaasi anda või gaas maha võtta
ja käik sees lasta lihtsalt, siis sõidab paremini.)
ühesõnaga tundub, et mõlemad karpad töötavad ilusti ja mootor ka, aga kuskilt saab lisaõhku?!?
vahetasin mootoriruumis kõik vaakumi voolikujupid ja vasaku kolmiku, kus isegi oligi auk! (lootsin, et korras, aga ei miskit) ja klammerdasin kinni.
pritsisin eetrit ka igale poole , ja ei muutust miskit.
ainuke vahetamata voolik on veel see, mis pidurile läheb!
Kas on variant, et näiteks kui kuskilt näiteks sealt põhja alt on see piduri vaakumi voolik auguga, siis ka see mõjutab?
või piirdub lisaõhu probleem mootoriruumi kummijublakatega?
ps. need jubinad, mis karpade küljes juhet tahavad (solenoid) ka nagu plõksivad, kui juhe otsast võtta, et ka nagu töötavad!
ühesõnaga, et sõita saab, aga ebamugav on ja ehk on kellegil mõni hea veaotsimise idee näpunäide?
Päikest
Mart
buss 2.0 cu mootor (kandilise pealt) 2 solex karpat.
panen bussi käima, töötab ilusti ja ühtlaselt minutijagu kõrgetel pööretel ja siis kui karpade õhuklapid (choke)
avanevad, kukuvad pöörded nii, et sureb välja.
sama on kui kohe peale käivitamist kohalt minema minna siis esimese 150 meetri jooksul e. niikaua kui karpade
õhuklapid veel kinnises asendis - käib ideaalselt, aga peale seda
ei ole kohapeal tühikäigu pöördeid piisavalt ja sõites kui kiirust hoida puterdab ja jõnksutab ( kui gaasi anda või gaas maha võtta
ja käik sees lasta lihtsalt, siis sõidab paremini.)
ühesõnaga tundub, et mõlemad karpad töötavad ilusti ja mootor ka, aga kuskilt saab lisaõhku?!?
vahetasin mootoriruumis kõik vaakumi voolikujupid ja vasaku kolmiku, kus isegi oligi auk! (lootsin, et korras, aga ei miskit) ja klammerdasin kinni.
pritsisin eetrit ka igale poole , ja ei muutust miskit.
ainuke vahetamata voolik on veel see, mis pidurile läheb!
Kas on variant, et näiteks kui kuskilt näiteks sealt põhja alt on see piduri vaakumi voolik auguga, siis ka see mõjutab?
või piirdub lisaõhu probleem mootoriruumi kummijublakatega?
ps. need jubinad, mis karpade küljes juhet tahavad (solenoid) ka nagu plõksivad, kui juhe otsast võtta, et ka nagu töötavad!
ühesõnaga, et sõita saab, aga ebamugav on ja ehk on kellegil mõni hea veaotsimise idee näpunäide?
Päikest
Mart