meie roheline buss. 1977

Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...

Moderaator: ingmar

Kasutaja avatar
martr
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 188
Liitunud: R Sept 08, 2006 1:51 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: meie roheline buss. 1977

Postitus Postitas martr »

Mul on selline tunne, et kontaktivaba ja elektrooniline mul see asi seal, mootor mul igatahes kandilise õhk CU koodiga. Igatahes ma ostsin kohe kolm kaant poest, ühe panen istme alla, teise koju tuppa ja kolmanda siis peale - siis ei pea ehk mõnda aega teele jääma.
minu buss:1977, 9 kohta, mootor 79-82, 2L: CU050205, 51KW, 1970cm3, 2 Solex PDSIT32/34
VALVESEADMED GSM koduvalve, maja ehitus, korterite remont, jalgrattad
Kasutaja avatar
martr
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 188
Liitunud: R Sept 08, 2006 1:51 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: meie roheline buss. 1977

Postitus Postitas martr »

Laps on vahepeal suuremaks kasvanud ja ei mahu enam taha meie vahele magama, seega sai bussile ostetud: "Child Bunk" või USA keeles "Child Cot"

Sellisest kohast:http://nlavw.com/gb/interior/41-adjusta ... indow.html
Hind koos postikuluga tuli 82€, kohal nädalaga ja sisaldas lisaks korralikule paksule presendisarnasele kangale ka kinnitusi, kruve ja ka poste.
Postid on pikendatavad ja kannatavad kuni 70kg.

Pilt
Viimati muutis martr, P Mai 18, 2014 10:36 pm, muudetud 1 kord kokku.
minu buss:1977, 9 kohta, mootor 79-82, 2L: CU050205, 51KW, 1970cm3, 2 Solex PDSIT32/34
VALVESEADMED GSM koduvalve, maja ehitus, korterite remont, jalgrattad
Kasutaja avatar
martr
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 188
Liitunud: R Sept 08, 2006 1:51 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: meie roheline buss. 1977

Postitus Postitas martr »

kevadine äratus!
Pilt
minu buss:1977, 9 kohta, mootor 79-82, 2L: CU050205, 51KW, 1970cm3, 2 Solex PDSIT32/34
VALVESEADMED GSM koduvalve, maja ehitus, korterite remont, jalgrattad
Kasutaja avatar
martr
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 188
Liitunud: R Sept 08, 2006 1:51 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: meie roheline buss. 1977

Postitus Postitas martr »

Ja kuna hommikud on veel külmad, siis sai instaleeritud termostaat. Selle töövõimes veendusin enne kuumaveepotis.
Tundub peale paari esimest sõitu, et asi on seda vääärt. Muide uus tross on kõige odavam võtta jalgratta poest, sellel on ilusti ka see otsajunn olemas!

Pilt

Pilt

Pilt
minu buss:1977, 9 kohta, mootor 79-82, 2L: CU050205, 51KW, 1970cm3, 2 Solex PDSIT32/34
VALVESEADMED GSM koduvalve, maja ehitus, korterite remont, jalgrattad
Kasutaja avatar
martr
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 188
Liitunud: R Sept 08, 2006 1:51 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: meie roheline buss. 1977

Postitus Postitas martr »

täna jälle, jagaja kaas ei olnudki väga vana, nii eelmise suve keskel pandud
sõidan nüüd teist nädalat oma bussiga ringi, seni ei mingeid probleeme ja
järsku täna hakkas teel Raplasse turtsuma, siis sõitis veel oma kaks kilomeetrit
ja kõik
suri täiesti hingetuks, ei mingit törtsu ega märki elust.
Vaatasin silmaga kõik voolikud ja muud asjad üle, oli nagu korras ja
siis tuli meelde, et ka enne sama probleem juba olnud - jagaja kaanel kontaktid!

Nüüd oli mul kohe istma alt uus võtta ja kohe kui vahetatud, ärkas buss ellu ja sõitis nurrudes edasi.

Tegin pildi. Mis siis sellist asja põhjustab? või ongi normaalne, et seda kaant tuleb paar korda aastas vahetada?
ei olnud teine pealt tolmusekski jõudnud minna.
Pilt
minu buss:1977, 9 kohta, mootor 79-82, 2L: CU050205, 51KW, 1970cm3, 2 Solex PDSIT32/34
VALVESEADMED GSM koduvalve, maja ehitus, korterite remont, jalgrattad
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: meie roheline buss. 1977

Postitus Postitas jeff01 »

See pole tegelikult normaalne ja nii ilusa kaanega võiks veel 5 aastat sõita :) Ausaltöeldes müstiline. Ehk aitaks multimeetriga kontaktide mõõtmine ja nihkkaliibriga sobivuse mõõtmie vea jälile....
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Re: meie roheline buss. 1977

Postitus Postitas ingmar »

äkki on rootor otsas?
Kasutaja avatar
kaupz
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 858
Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald

Re: meie roheline buss. 1977

Postitus Postitas kaupz »

rootori sees on ka mingi vigur? (takisti?)

äkki on küünlad liiga moodsad mis säristavad kõrgema voldiga ning kultab kaane kontakte.

Kood: Vali kõik

Like platinum, iridium is used to prolong the life of the plug but it also has higher resistance than a traditional copper plug. Higher resistance means higher voltage required to make the spark. The iridiums were designed for modern high-voltage ignition systems that are capable of 100k volts or more.

http://forums.pelicanparts.com/porsche-924-944-968-technical-forum/489543-what-causes-burned-distributor-cap-terminals.html

süütepooli vahetus ?
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Kasutaja avatar
martr
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 188
Liitunud: R Sept 08, 2006 1:51 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: meie roheline buss. 1977

Postitus Postitas martr »

Nii,
vahetasin rootori ja panin ka veelkord täiesti uue kaane.
ja tellisin saksast isegi originaal w8cc Bosch küünlad, mis on siis copper mis iganes asjaga.

Viimane sõit lõpes köie otsas.

ja huvitav, kas see on lihtsalt kokkusattumus, et just esimesel maanteesõidul peale vahetust, ehk siis kõrgetel pööretel?!?
Enne sain nii nädalajagu linnas ilma igasuguste probleemideta ringi vurada ja kohe kui esimese
maanteeotsa ette võtsin ja kusjuures täpselt sama kohapeal kus eelmine kordki nii ~20km linnapiirist,
jäi buss hingetuks. Enne suremist tegi paar turtsatust
ja paar pauku. Seekord siis vaatasin jälle kaant ja oli väike kiht peale tekkinud. Võtsin jällegi uue kaane, panin peale,
läks käima ja sõitis täpselt 3 km, siis oli kõik ja ka sel uhiuuel kaanel juba natuke jäljed kontaktidel peal.
Peale seda ei andnud enam ühtegi lootust käivitumiseks...

Kas siis süütepool? küünaljuhtmed (on veel nii 4 aastat vanad)? mis veel?

ja küsiks veel niipalju, et kui mingi asjaga neid klemme puhtaks kraapida ja ka rootori serva, et kas see on nö mõttetu tegevus, et kui
kärsanud, siis uus?
minu buss:1977, 9 kohta, mootor 79-82, 2L: CU050205, 51KW, 1970cm3, 2 Solex PDSIT32/34
VALVESEADMED GSM koduvalve, maja ehitus, korterite remont, jalgrattad
Kasutaja avatar
Hippy
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 238
Liitunud: P Apr 25, 2010 3:18 pm
Asukoht: Tallinn, Eesti
Kontakt:

Re: meie roheline buss. 1977

Postitus Postitas Hippy »

Akki siisk vale rootor, et hukkab kaane kontaktid nii kiirest. Panid uue peale ja veidi aja parat sama jutt.
prr 1956
T-1 1963
T-3 1990 doka
T-5 2009
Kasutaja avatar
kaupz
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 858
Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald

Re: meie roheline buss. 1977

Postitus Postitas kaupz »

Pane ikka uus süütepool, pole küll kuulnud et s.pool rikki läheks sellisel moel, et hakkab liiga kõrget pinget tootma, aga mine tea.

Kas see kaan vale koha pealt ära ei põle. Rohkem all pool vertikaalse pinna peal ei peaks jälg olema ?
Rootor liiga lühike ja siis taob sinna üles serva ?
Laagrid läbi oleks, siis lõhuks kaane plastikut kui vastu käiks.

Geneka laadimispinge kõrgematel pööretel ? (olen vahetanud ühe mis pööretel liiga kõrget volti tootis, varasem pingeregulaatori vahetus ei aidanud. tea kas siis oli mõni rootori mähis lahti.)
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 749
Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Re: meie roheline buss. 1977

Postitus Postitas Teet »

kaupz kirjutas:Kas see kaan vale koha pealt ära ei põle. Rohkem all pool vertikaalse pinna peal ei peaks jälg olema ?
Rootor liiga lühike ja siis taob sinna üles serva ?
see kostub hea ja loogiline mõte. Esialgu ei saanud ma ülaloleva kaanepildi puhul arugi, mis sel kaanel häda peaks olema - et nn tööpind, mis on jagajaga risti ei oma ju mingeid jälgi. Tähelepanelikumalt uurides saab alles sotti, et oksüdeerumine vaatab vastu vähemasti minu jaoks võõras kohas ehk kaane otsapoolsel tasapinnal.
proovi muid rootoreid. Mul pole kahjuks jagada - kogu jupihunnik sai Ida-Virru viidud...
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Kasutaja avatar
martr
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 188
Liitunud: R Sept 08, 2006 1:51 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: meie roheline buss. 1977

Postitus Postitas martr »

Nii,
panin korraga uue kaane (Bremi, korralike vask kontaktidega) uue rootori, ka kallim pöörete piirajaga ja ka uue süütepooli
ning nädala sõitsin mööda linna ja kõik toimis, siis täna käisin Kuusalu lähedal, sinna sõitis ka ilusti ja 80km/h kiirusega
kuid tagasiteel Tallinna piiril jõnksutas korra, ja suri välja sõidu ajal. Kontaktid kaanel jälle kärssanud ja vasest kontaktidele
jääb siis selline must tahm peale. Kraapisin selle noa otsaga maha ja sai koduni sõita.
küünlad on ka uued Bosch omad ja selle copper sisuga.

Kuid mis jama see selline on?
tundub, et tekib see kärssamine just siis kui maanteel sõita, ja kiirust ei ole mul kunagi üle 80km/h. Kas mingi timingu probleem äkki?
Küünlajuhtmed ei tohiks ju lugeda ja mida seal veel saab vahetada?

Pilt
Pilt
Pilt
minu buss:1977, 9 kohta, mootor 79-82, 2L: CU050205, 51KW, 1970cm3, 2 Solex PDSIT32/34
VALVESEADMED GSM koduvalve, maja ehitus, korterite remont, jalgrattad
Kasutaja avatar
kaupz
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 858
Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald

Re: meie roheline buss. 1977

Postitus Postitas kaupz »

kaupz kirjutas:Laagrid läbi oleks, siis lõhuks kaane plastikut kui vastu käiks ?

Geneka laadimispinge kõrgematel pööretel ?
(olen vahetanud ühe mis pööretel liiga kõrget volti tootis, varasem pingeregulaatori vahetus ei aidanud. tea kas siis oli mõni rootori mähis lahti.)
Konde jagaja küljes ? [või see oli ainult 12v kontakti kustutamiseks?]

Suure takistusega juhtmed koormavad kontakte.
Soovitatakse vanale kaanele augud puurida ja vaadata rootori joondust, et liiga serva peal ei ole süüte hetkel.
http://speedtalk.com/forum/viewtopic.ph ... b0#p108883
If your wires have too much resistance or your plug gaps are too wide, you will put more load on the cap and rotor.
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Kasutaja avatar
martr
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 188
Liitunud: R Sept 08, 2006 1:51 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: meie roheline buss. 1977

Postitus Postitas martr »

Kuna bussil ka õli tilkus siit-sealt, siis sai augusti algul ta tihendite vahetusse viidud.
Vahetati ka kolvirõngad ja kõik tihendid, mis läbi olid.
Lisaks keerati ka siis süüdet paremaks ja kohe peale bussi kättesaamist
sõitsime Lätti Jurmalasse ning kõik toimis muretult.
ehk oli selle kontaktide kärsatamise põhjuseks siis vale süüde.


Väike pilt ka meie hommikusest bussist, kus magamisasemed avatud:
Pilt
minu buss:1977, 9 kohta, mootor 79-82, 2L: CU050205, 51KW, 1970cm3, 2 Solex PDSIT32/34
VALVESEADMED GSM koduvalve, maja ehitus, korterite remont, jalgrattad
Vasta