meie roheline buss. 1977
Moderaator: ingmar
meie roheline buss. 1977
Tere kõigile,
mõtlesin, et kirjutan ka siis siia uue teema.
juba kolm aastat möödas, kui sai siitsamast Hanneselt ostetud buss...
Mis siis nüüd meie pere suvekoduna (seni vaid Eesti piires) ringi vurab!
üritame peagi ka kuskile klubi üritusele jõuda, aga seni on buss veel keeldunud (turtsub vastu ja keeldub
enne üritust paigalt liikumast)
väheke infot siis:
1977, 51KW, 1970cm3, mootor 79-82, 2L: CU050205, 2 Solex PDSIT32/34 karpat
kütueskulu linnas 15-17, maanteel 10-12
istekohti 9
läbisõit seni aastas nii umbes 4000km (kevadest-sügiseni)
vahetatud/uuendatud
õli ja filtri vahetus igakevadiselt (seni Motul, Penzoil, Comma; 20W50)
2007
eemaldatud aknapesu voolikud rooli alt - need said saatuslikuks ja olid esimese teelejäämise põhjuseks, nimelt äsjasoetatud bussile valasin paaki vedelikku ja surusin autopumbaga rõhu sisse ja siis seal rooli alla jooksis omajagu vedelikku ning otse sealolevate klemmide peale - buss oli surnud.
uus juhiukse lukk koos sangaga http://busdepot.com/details.jsp?partnumber=211898205N
ette uus embleem kleepsuna, kuna vana plastmassist varastati, ja see kleeps on isegi päris ilus, sõbra firmast Raplas printis minutiga välja ja pani ka külge http://www.adograaf.ee/
esipiduriklotside kinnitused uuendatud http://busdepot.com/details.jsp?partnumber=13020
Põhjus oli ee, et juhipoolne ratas hakkas ühel hetkel hirmsasti vilistama ja ratas läks kuumaks - keerasin ratta lat ja üks kinnituspult oli sootuks puudu,
sai siis uued külge:
käigukasti õli vahetatud - siin: http://www.ratwell.com/technical/GearOil.html, on pikalt juttu, et peab olema GL-4, et ei sööks kastisiseseid vaskosasid, GL-5 õli sisse pannes pidi kasti eluiga kuni poole võrra vähenema.
Ma leidsin GL4/GL5, mis kirjelduse järgi peaks ka sobima. Vana õli oli seal sees vist algusest peale olnud!
uus LADA aknapesupaak originaali asemele, mis on nüüd paagisisese pumbaga ja elektriga, Volga poest Virmalise tänavalt. Mahtus isegi ilusti originaali asemele!
uus õhufilter, ostetud Forsist
paigaltatud signalisatsioon
soetatud targad raamatud,
uued küünlad ja juhtmed ja jagajakaas, Forsist
keevitatud küljekarbid, tugevdatud esiturvavööde kinnitused ja lapitud muud kohad põhja alt
roostesurmaga kogu põhi pritsitud ja kaitsekiht peale lastud
2008
keskmine istmerida tõstetud väikeloomade tuppa hoiule
lisatud taha suur ettetõmmatav vineertahvel, et tekiks magamistasapind ja soetatud pehmenduseks 200X140cm vatimadrats
uus summuti tagapütt, Style käest
ainult AM sagedusega orig. Raadiole 3,5 pulkpistik sisend lisatud, siin teemas ka natuke täpsemalt: http://www.beetle.ee/foorum/viewtopic.php?f=6&t=1077
ees stabilisaatori varras vahetatud
lisatud esilaternatele 'kulmud'
vahetatud tagumised rehvid
karburaatorite puhastamine
installeeritud ka uuema cd/autoraadio ühendamisevõimalus, et kui pikemaks väljasõiduks läheb, siis ei peaks ainult telefonist või mp3 mängija muusikaga piirduma
2009
vahetatud katkenud siduritross ja tagavaraks ka uus ostetud, Laki Auto
eest põhja alt siis selline asi lahti kruvida:
uus kaabliots kinni:
kaabel ajada väljatulnud teekonda tahaotsa tagasi - taga enne väljatulekut peab veel mutrikese lahti keerama - lõpus on liiga järsk kurv muidu,et keermeosa läbi suruda. Seejärel liblikaga keerata niipalju,et paras, ja eks sõidad ja kui on vähe siis keerad aga peale või maha, ja paari nädala pärast tuleb paar keerdu veel peale keerata, kuna kaabel on suts veninud.
ostetud thule katuseraamid purjelaua vedamiseks, katusekaare kõrgus on siis 20 cm.
kütusefiltrid vahetatud, uued on suured ja plekist, kohe peale paaki, ja enne mõlemat karpat, kokku 3!
tagaistmele turvavööd lisatud
kõik kütusevoolikud, ka õhutus voolikujupid vahetatud http://www.ratwell.com/technical/FuelHoses.html
uued tihendid esiustele
starteri remont
käsipiduri tross ja vidinad vahetatud ning seatud
uued tagaklotsid koos uute vedrudega ja paremp. uus trummel
lisatud eismesed porilapakad
2010
vahetatud esilaterna iluvõre
uued esipiduriklotsid ja esisuportite tihendid, http://www.pbpood.ee
piduriõli vahetatud, seda sai nüüd oma 7 korda läbi lastud, nmelt peale esimest paari korda võis arvata, et sai sodist lahti aga sõitma hakates jäid esimesed pidurid peale ja st, et mingi sodi oli ees ja ei lasknud vedelikku tagasi, siis sai juba peasilinder ka maha võetud ja veel kõik torud ja kohad läbi aetud - niikaua kui enam puru ei olnud - ja seni on korras, kui nüüd muidugi jälle mingi sodi ringi hakkab hõljuma sisi tuleb vist ette võtta kogu torude ja voolikute vahetamine.
klpikambrikaane tihendid
uus õhufilter
tõukuritorude tihendid vahetatud
14.06- parem esipidur jäi peale, uuesti pidurisüsteemi läbipesusse, kuskile oli ikka miski puru sisse jäänud
tegemist/vahetamist/soetamist vajavad
seada klapivahed, kuigi on hüdrotõukurid,aga http://www.ratwell.com/technical/HydraulicLifters.html väitel tuleb ka need nö vahest seada, et nad suudaks paremini end hiljem ise regullida, hea link veel: http://benplace.com/1700valves.htm
karburaatorite sünkrooni seadmine, vaja sünkronisaatorit ja sellist STE BK ja STE_45 adapter: Need soetasin 2012 ja kui ikka kõik vidinad endal olemas siis hästi mugav ka seada.
termostaat (eemaldasin, vaja uut trossi ja kontrollida kas üldse toimib)
tuuleklaasi tihend (hetkel peab, aga kui lahti võtta siis juba ka servad vaja tohterdada)
mootoriluugi tihend
tagaluugi tihend
korda vaja teha vana katuseraam, see on installeeritud nüüd 2013 seisuga.
La cucaracha tooniga pasun osta ja installeerida, midagi sellist: http://www.youtube.com/watch?v=9qzlhAtAai0
salongi vaja paigaldada uuemat sorti Ebersp. Soojendi osta ja installida
mootoriruum salongi poolt isoleerida müraisolatsiooniga
vaja esimeste piduriklotside taguseid plaate (Retaining plate) http://germansupply.com/xcart/customer/ ... ctid=16867 Seal on, aga natuke palju selliste plekkide ees t küsivad!!! Need nüüd sain ka, pandi ka paika.
kindalaeka kaas, sooviks osta, kui kellegil soodsalt vedeleb! Sellega on nüüd ok tänu Ingmarile.
pruuni värvi juhiukse polster, sooviks soodsalt osta või vahetada, mul hetkel musta värvi ja kõik ülejäänud on pruun, et ühtlustaks!
mõtlesin, et kirjutan ka siis siia uue teema.
juba kolm aastat möödas, kui sai siitsamast Hanneselt ostetud buss...
Mis siis nüüd meie pere suvekoduna (seni vaid Eesti piires) ringi vurab!
üritame peagi ka kuskile klubi üritusele jõuda, aga seni on buss veel keeldunud (turtsub vastu ja keeldub
enne üritust paigalt liikumast)
väheke infot siis:
1977, 51KW, 1970cm3, mootor 79-82, 2L: CU050205, 2 Solex PDSIT32/34 karpat
kütueskulu linnas 15-17, maanteel 10-12
istekohti 9
läbisõit seni aastas nii umbes 4000km (kevadest-sügiseni)
vahetatud/uuendatud
õli ja filtri vahetus igakevadiselt (seni Motul, Penzoil, Comma; 20W50)
2007
eemaldatud aknapesu voolikud rooli alt - need said saatuslikuks ja olid esimese teelejäämise põhjuseks, nimelt äsjasoetatud bussile valasin paaki vedelikku ja surusin autopumbaga rõhu sisse ja siis seal rooli alla jooksis omajagu vedelikku ning otse sealolevate klemmide peale - buss oli surnud.
uus juhiukse lukk koos sangaga http://busdepot.com/details.jsp?partnumber=211898205N
ette uus embleem kleepsuna, kuna vana plastmassist varastati, ja see kleeps on isegi päris ilus, sõbra firmast Raplas printis minutiga välja ja pani ka külge http://www.adograaf.ee/
esipiduriklotside kinnitused uuendatud http://busdepot.com/details.jsp?partnumber=13020
Põhjus oli ee, et juhipoolne ratas hakkas ühel hetkel hirmsasti vilistama ja ratas läks kuumaks - keerasin ratta lat ja üks kinnituspult oli sootuks puudu,
sai siis uued külge:
käigukasti õli vahetatud - siin: http://www.ratwell.com/technical/GearOil.html, on pikalt juttu, et peab olema GL-4, et ei sööks kastisiseseid vaskosasid, GL-5 õli sisse pannes pidi kasti eluiga kuni poole võrra vähenema.
Ma leidsin GL4/GL5, mis kirjelduse järgi peaks ka sobima. Vana õli oli seal sees vist algusest peale olnud!
uus LADA aknapesupaak originaali asemele, mis on nüüd paagisisese pumbaga ja elektriga, Volga poest Virmalise tänavalt. Mahtus isegi ilusti originaali asemele!
uus õhufilter, ostetud Forsist
paigaltatud signalisatsioon
soetatud targad raamatud,
uued küünlad ja juhtmed ja jagajakaas, Forsist
keevitatud küljekarbid, tugevdatud esiturvavööde kinnitused ja lapitud muud kohad põhja alt
roostesurmaga kogu põhi pritsitud ja kaitsekiht peale lastud
2008
keskmine istmerida tõstetud väikeloomade tuppa hoiule
lisatud taha suur ettetõmmatav vineertahvel, et tekiks magamistasapind ja soetatud pehmenduseks 200X140cm vatimadrats
uus summuti tagapütt, Style käest
ainult AM sagedusega orig. Raadiole 3,5 pulkpistik sisend lisatud, siin teemas ka natuke täpsemalt: http://www.beetle.ee/foorum/viewtopic.php?f=6&t=1077
ees stabilisaatori varras vahetatud
lisatud esilaternatele 'kulmud'
vahetatud tagumised rehvid
karburaatorite puhastamine
installeeritud ka uuema cd/autoraadio ühendamisevõimalus, et kui pikemaks väljasõiduks läheb, siis ei peaks ainult telefonist või mp3 mängija muusikaga piirduma
2009
vahetatud katkenud siduritross ja tagavaraks ka uus ostetud, Laki Auto
eest põhja alt siis selline asi lahti kruvida:
uus kaabliots kinni:
kaabel ajada väljatulnud teekonda tahaotsa tagasi - taga enne väljatulekut peab veel mutrikese lahti keerama - lõpus on liiga järsk kurv muidu,et keermeosa läbi suruda. Seejärel liblikaga keerata niipalju,et paras, ja eks sõidad ja kui on vähe siis keerad aga peale või maha, ja paari nädala pärast tuleb paar keerdu veel peale keerata, kuna kaabel on suts veninud.
ostetud thule katuseraamid purjelaua vedamiseks, katusekaare kõrgus on siis 20 cm.
kütusefiltrid vahetatud, uued on suured ja plekist, kohe peale paaki, ja enne mõlemat karpat, kokku 3!
tagaistmele turvavööd lisatud
kõik kütusevoolikud, ka õhutus voolikujupid vahetatud http://www.ratwell.com/technical/FuelHoses.html
uued tihendid esiustele
starteri remont
käsipiduri tross ja vidinad vahetatud ning seatud
uued tagaklotsid koos uute vedrudega ja paremp. uus trummel
lisatud eismesed porilapakad
2010
vahetatud esilaterna iluvõre
uued esipiduriklotsid ja esisuportite tihendid, http://www.pbpood.ee
piduriõli vahetatud, seda sai nüüd oma 7 korda läbi lastud, nmelt peale esimest paari korda võis arvata, et sai sodist lahti aga sõitma hakates jäid esimesed pidurid peale ja st, et mingi sodi oli ees ja ei lasknud vedelikku tagasi, siis sai juba peasilinder ka maha võetud ja veel kõik torud ja kohad läbi aetud - niikaua kui enam puru ei olnud - ja seni on korras, kui nüüd muidugi jälle mingi sodi ringi hakkab hõljuma sisi tuleb vist ette võtta kogu torude ja voolikute vahetamine.
klpikambrikaane tihendid
uus õhufilter
tõukuritorude tihendid vahetatud
14.06- parem esipidur jäi peale, uuesti pidurisüsteemi läbipesusse, kuskile oli ikka miski puru sisse jäänud
tegemist/vahetamist/soetamist vajavad
seada klapivahed, kuigi on hüdrotõukurid,aga http://www.ratwell.com/technical/HydraulicLifters.html väitel tuleb ka need nö vahest seada, et nad suudaks paremini end hiljem ise regullida, hea link veel: http://benplace.com/1700valves.htm
karburaatorite sünkrooni seadmine, vaja sünkronisaatorit ja sellist STE BK ja STE_45 adapter: Need soetasin 2012 ja kui ikka kõik vidinad endal olemas siis hästi mugav ka seada.
termostaat (eemaldasin, vaja uut trossi ja kontrollida kas üldse toimib)
tuuleklaasi tihend (hetkel peab, aga kui lahti võtta siis juba ka servad vaja tohterdada)
mootoriluugi tihend
tagaluugi tihend
korda vaja teha vana katuseraam, see on installeeritud nüüd 2013 seisuga.
La cucaracha tooniga pasun osta ja installeerida, midagi sellist: http://www.youtube.com/watch?v=9qzlhAtAai0
salongi vaja paigaldada uuemat sorti Ebersp. Soojendi osta ja installida
mootoriruum salongi poolt isoleerida müraisolatsiooniga
vaja esimeste piduriklotside taguseid plaate (Retaining plate) http://germansupply.com/xcart/customer/ ... ctid=16867 Seal on, aga natuke palju selliste plekkide ees t küsivad!!! Need nüüd sain ka, pandi ka paika.
kindalaeka kaas, sooviks osta, kui kellegil soodsalt vedeleb! Sellega on nüüd ok tänu Ingmarile.
pruuni värvi juhiukse polster, sooviks soodsalt osta või vahetada, mul hetkel musta värvi ja kõik ülejäänud on pruun, et ühtlustaks!
- Manused
-
- eest.jpg (283.74 KiB) Vaadatud 34284 korda
Viimati muutis martr, T Mai 07, 2013 10:39 pm, muudetud 17 korda kokku.
minu buss:1977, 9 kohta, mootor 79-82, 2L: CU050205, 51KW, 1970cm3, 2 Solex PDSIT32/34
VALVESEADMED GSM koduvalve, maja ehitus, korterite remont, jalgrattad
VALVESEADMED GSM koduvalve, maja ehitus, korterite remont, jalgrattad
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: meie roheline buss. 1977
hommikut,
kena näha järjekindlat hea omaniku kätt.
õlivahetus on aga mõistlik teha sügisel - töötades seob õli endaga põlemisprodukte (tahma) jms. Need on aga abrasiivsed ning toetavad moto sisemist korrosiooni. Uus õli on neist prii ja kui talvega peakski ta kondentsi korjama, siis see pisike veetilgake aurustub masina kevadisel äratamisel päris nobedasti.
jõudu,
Teet
kena näha järjekindlat hea omaniku kätt.
õlivahetus on aga mõistlik teha sügisel - töötades seob õli endaga põlemisprodukte (tahma) jms. Need on aga abrasiivsed ning toetavad moto sisemist korrosiooni. Uus õli on neist prii ja kui talvega peakski ta kondentsi korjama, siis see pisike veetilgake aurustub masina kevadisel äratamisel päris nobedasti.
jõudu,
Teet
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Re: meie roheline buss. 1977
üks asi mida keegi läheduses ei paku on esipiduriklotside tagused plekist plaadid! (ingl. k Retaining plate ja ATE versioon)
Minul on ka need ära korjatud ja arvan, et sama siin paljudel.
need ei ole küll hädavajalikud asjad, aga hoiavad ära vilistamise!
tavaliselt pakutavad komplektid neid plaate ei sisalda
Kui kellegil hakkab silma! või äkki kellegil vedelevad, ma oleks huvitatud!
Minul on ka need ära korjatud ja arvan, et sama siin paljudel.
need ei ole küll hädavajalikud asjad, aga hoiavad ära vilistamise!
tavaliselt pakutavad komplektid neid plaate ei sisalda
Kui kellegil hakkab silma! või äkki kellegil vedelevad, ma oleks huvitatud!
- Manused
-
- remondikomplekt koos plaatidega
- esipiduri_rem_komplekt.jpg (63.85 KiB) Vaadatud 34177 korda
minu buss:1977, 9 kohta, mootor 79-82, 2L: CU050205, 51KW, 1970cm3, 2 Solex PDSIT32/34
VALVESEADMED GSM koduvalve, maja ehitus, korterite remont, jalgrattad
VALVESEADMED GSM koduvalve, maja ehitus, korterite remont, jalgrattad
Re: meie roheline buss. 1977
Noh, siit saad endale tellida: http://www.ersatzteile-info.de/index.ph ... 460-0157.2
Või siis vastu võtta minu pakkumise Lucas'e paig.komplektile 200 krooniga Minu arvates peaksid need plekid küll sama(väärse)d olema.
Või siis vastu võtta minu pakkumise Lucas'e paig.komplektile 200 krooniga Minu arvates peaksid need plekid küll sama(väärse)d olema.
Re: meie roheline buss. 1977
nuvot, igaltpoolt lugedes on pildi järgi need Girling piduritele, mul on ATE!
võibolla lähevad peale isegi, aga..
näiteks see plekk, mis klotse laiali lükkab on mul just selline nagu minu postitatud pildil.
nüüd sinu pakutaval pildil on ka see plekk teistsugune.
Kas keegi oskab kinnitada nende suure auguga plekkide sobivust?!
võibolla lähevad peale isegi, aga..
näiteks see plekk, mis klotse laiali lükkab on mul just selline nagu minu postitatud pildil.
nüüd sinu pakutaval pildil on ka see plekk teistsugune.
Kas keegi oskab kinnitada nende suure auguga plekkide sobivust?!
minu buss:1977, 9 kohta, mootor 79-82, 2L: CU050205, 51KW, 1970cm3, 2 Solex PDSIT32/34
VALVESEADMED GSM koduvalve, maja ehitus, korterite remont, jalgrattad
VALVESEADMED GSM koduvalve, maja ehitus, korterite remont, jalgrattad
Re: meie roheline buss. 1977
Klotsitagune plekk on kindlasti üks ja sama, sest klotsi ennast on vaid üks variant. Suporti vahe on Lucasel ja ATEl - siit ka erinevad "vahe"plekid
Re: meie roheline buss. 1977
Sakslased ütlesid nii:
Hallo,
eine Lieferung nach Estland ist leider nicht möglich.
muidu hind oleks olnud isegi väga hea!
Hallo,
eine Lieferung nach Estland ist leider nicht möglich.
muidu hind oleks olnud isegi väga hea!
minu buss:1977, 9 kohta, mootor 79-82, 2L: CU050205, 51KW, 1970cm3, 2 Solex PDSIT32/34
VALVESEADMED GSM koduvalve, maja ehitus, korterite remont, jalgrattad
VALVESEADMED GSM koduvalve, maja ehitus, korterite remont, jalgrattad
- kaupz
- raja tänava klient
- Postitusi: 858
- Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
- Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald
Re: meie roheline buss. 1977
oskad sa selgitada, kuidas need vilina ära hoiavad?martr kirjutas:üks asi mida keegi läheduses ei paku on esipiduriklotside tagused plekist plaadid! (ingl. k Retaining plate ja ATE versioon)
Minul on ka need ära korjatud ja arvan, et sama siin paljudel.
need ei ole küll hädavajalikud asjad,
aga hoiavad ära vilistamise!
need pressitud sakid on seal sees hädavajalikud vilina ärahoidmiseks?
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Re: meie roheline buss. 1977
vilinaid hoiavad jah need plekid ära just tänu sakkidele, igatahes selle kevade investeering mul bussil olid pidurid, puhuti siit sealt torud läbi, mõni vahetati ja paigaldati siis need plekid ja nüüd sõidab ja veereb kohe paremini - ei vilista ja ei kiilu miskit kinni.
möödunud nädalavahetusel mereääres sai vastu puud tagurdatud, aga tegime kohe ka asja korda, nii enam-vähem
möödunud nädalavahetusel mereääres sai vastu puud tagurdatud, aga tegime kohe ka asja korda, nii enam-vähem
- Manused
-
- P7130132.JPG (153.42 KiB) Vaadatud 32872 korda
minu buss:1977, 9 kohta, mootor 79-82, 2L: CU050205, 51KW, 1970cm3, 2 Solex PDSIT32/34
VALVESEADMED GSM koduvalve, maja ehitus, korterite remont, jalgrattad
VALVESEADMED GSM koduvalve, maja ehitus, korterite remont, jalgrattad
Re: meie roheline buss. 1977
buss on jälle tänaval, sõidab ja vaja veel ülevaatus ära teha. Ei teagi kus see Tallinnas hea koht oleks...
üks välismaises keeles rääkiv inimene on meie tänaval käinud Pelgulinnas ja oma blogisse pilte teinud
http://enfranskbaguette.blogspot.com/20 ... parla.html
ja minu buss on ka pildile jäänud
Vill-ha-varning på den fina bussen. Tänk att luffa runt Baltikum i denna där.
üks välismaises keeles rääkiv inimene on meie tänaval käinud Pelgulinnas ja oma blogisse pilte teinud
http://enfranskbaguette.blogspot.com/20 ... parla.html
ja minu buss on ka pildile jäänud
Vill-ha-varning på den fina bussen. Tänk att luffa runt Baltikum i denna där.
minu buss:1977, 9 kohta, mootor 79-82, 2L: CU050205, 51KW, 1970cm3, 2 Solex PDSIT32/34
VALVESEADMED GSM koduvalve, maja ehitus, korterite remont, jalgrattad
VALVESEADMED GSM koduvalve, maja ehitus, korterite remont, jalgrattad
Re: meie roheline buss. 1977
minu buss:1977, 9 kohta, mootor 79-82, 2L: CU050205, 51KW, 1970cm3, 2 Solex PDSIT32/34
VALVESEADMED GSM koduvalve, maja ehitus, korterite remont, jalgrattad
VALVESEADMED GSM koduvalve, maja ehitus, korterite remont, jalgrattad
Re: meie roheline buss. 1977
täna maalt linna sõites oli huvitav olukord, ühel hetkel suri välja, hoog oli veel sees ja lasin teise käiguga siduri üles ja ei midagi oli täitsa surnud. Jäin seisma, lasin starterit, ei midagi starter käis ringi aga mingit törtsu ei olnud lootagi. Vaatasin ja uurisin tagant mootorit, kõik oli nagu korras ja omal kohal.
Mingi 5 minutit hiljem proovisin ja läks ilusti käima, sõitsin oma 5 km ja siis järsku jälle sama asi, olin veel Sossi mäel allatulekul ja ei aidanud ka mäehoog hinge sisse puhuda, keerasin Luha tänavale ja ootasin lihtsalt jälle mingi 10 min ja siis nigu naksti jälle paugust käis. Jõudsin õnnelikult koju, aga mis sellist asja nagu siis korraldada võis? Ülekuumenemine?
Mingi 5 minutit hiljem proovisin ja läks ilusti käima, sõitsin oma 5 km ja siis järsku jälle sama asi, olin veel Sossi mäel allatulekul ja ei aidanud ka mäehoog hinge sisse puhuda, keerasin Luha tänavale ja ootasin lihtsalt jälle mingi 10 min ja siis nigu naksti jälle paugust käis. Jõudsin õnnelikult koju, aga mis sellist asja nagu siis korraldada võis? Ülekuumenemine?
minu buss:1977, 9 kohta, mootor 79-82, 2L: CU050205, 51KW, 1970cm3, 2 Solex PDSIT32/34
VALVESEADMED GSM koduvalve, maja ehitus, korterite remont, jalgrattad
VALVESEADMED GSM koduvalve, maja ehitus, korterite remont, jalgrattad
- kaupz
- raja tänava klient
- Postitusi: 858
- Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
- Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald
Re: meie roheline buss. 1977
olen isegi mõelnud, mis koha pealt bussil või põrnikal käega katsuda (ventilaatori korpust näiteks) ja hinnata mootori temperatuuri olukorda.
bensiini ahelas ei teki mustusega "vaakumit" või setet ?
[ei ole ju Eestis nii kuumad ilmad olnud ka ]
bensiini ahelas ei teki mustusega "vaakumit" või setet ?
[ei ole ju Eestis nii kuumad ilmad olnud ka ]
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Re: meie roheline buss. 1977
Tundub nii, et kütusesüsteem on ehk ikka puhas. Kuigi olen tähele pannud, et Neste kütusega (eriti Soo tänava tanklast) minu kahe karburaatoriga buss ikka eriti ei sõida - jõudu ei ole ja käib ebaühtleselt ning kui on veel külm, siis kipub end ka foori taga päris kinni köhima.
Aga eelnevalt kirjeldatud päris väljasuremine - nüüd eile oli jälle Pirite teel täiesti surnud, käis enen veel sumpsist väike pauk ja kõik. Veeresin tee äärde ja enam käima ei lähe. See pauk lõi peas lambi põlema, et ikka süütes probleem. Võtsin jagaja kaane maha ja klemmid olid omajagu oksüdeerunud, või kuidas seda täpselt öeldakse, selline must purukiht oli kõigil neljal kontaktil peal. Kraapsin selle maha, panin kaane tagasi ja läks kohe paugust käima ja käib jälle.
Siit küsimus, et kas see, et need klemmid seal "oksüdeeruvad" st et see must purukiht sinn apeale tekib on normaalne või viitab millegile?
Mul tundub, et vähemalt kord aastas olen neid jagaja kaasi pidanud seni vahetama või siis vähemalt puhastama.
Aga eelnevalt kirjeldatud päris väljasuremine - nüüd eile oli jälle Pirite teel täiesti surnud, käis enen veel sumpsist väike pauk ja kõik. Veeresin tee äärde ja enam käima ei lähe. See pauk lõi peas lambi põlema, et ikka süütes probleem. Võtsin jagaja kaane maha ja klemmid olid omajagu oksüdeerunud, või kuidas seda täpselt öeldakse, selline must purukiht oli kõigil neljal kontaktil peal. Kraapsin selle maha, panin kaane tagasi ja läks kohe paugust käima ja käib jälle.
Siit küsimus, et kas see, et need klemmid seal "oksüdeeruvad" st et see must purukiht sinn apeale tekib on normaalne või viitab millegile?
Mul tundub, et vähemalt kord aastas olen neid jagaja kaasi pidanud seni vahetama või siis vähemalt puhastama.
minu buss:1977, 9 kohta, mootor 79-82, 2L: CU050205, 51KW, 1970cm3, 2 Solex PDSIT32/34
VALVESEADMED GSM koduvalve, maja ehitus, korterite remont, jalgrattad
VALVESEADMED GSM koduvalve, maja ehitus, korterite remont, jalgrattad
- kaupz
- raja tänava klient
- Postitusi: 858
- Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
- Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald
Re: meie roheline buss. 1977
mina oma teadmatusest küsisin kellegi käest, et milleks see kondekas on jagaja küljes.
öeldi et "kontaktid ära ei põleks" !
kui palju see mõjutab ainult jagaja kontakti või ka kaane kontakte?
rohkem ma ei tea, vahetasin oma bussil ka kontakti koos kondekaga (mõlemad paar euri forsis, vana näidise järgi).
sest jäi ka seisma ja enam ei käivitunud.
kuidas kondet kontrollida..
oleks ka huvitav teada, kuigi uus maksab vähe.
öeldi et "kontaktid ära ei põleks" !
kui palju see mõjutab ainult jagaja kontakti või ka kaane kontakte?
rohkem ma ei tea, vahetasin oma bussil ka kontakti koos kondekaga (mõlemad paar euri forsis, vana näidise järgi).
sest jäi ka seisma ja enam ei käivitunud.
kuidas kondet kontrollida..
oleks ka huvitav teada, kuigi uus maksab vähe.
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day