Kuna see haakub pigem ülekandega mitte kerega siis teen teema siia.
Kui palju on kellelgi kokkupuuteid 4x trummelpiduritega? just esimese otsa õhutamisega...
Ei saa kuidagi nimelt asja tööle.... pump käis maas, kontrollisin visuaalselt ja puhastasin. Paigaldasin uued klotsid ja töösilindrid aga esiotsas klotsideni jõud ei jõua....
Õhutades õli tuleb aga survet kui sellist mitte :S suht võimatu vms? justkui olekspansetid totaalselt läbi? aga nad pole kehvemas korras kui tagumise otsa mansetid.
Veel jäi kummitama see, et õhutamine polegi ju võimalik õhutusnipli kaudu sest see on hulga madalamal kui kolb seal töösilindris????
Mis teha?
Kellelgi korralikku pumpa üle?
Ja üleüldse paikneb pump madalamal kui rattad
Piduritest.....
Moderaator: ingmar
Re: Piduritest.....
Kindlasti aitaks pid.torustiku välja vahetamine (ise arvan, et mustus/oksiid torustikus). See ei tohiks ka kallis olla - toru meeter mingi 30-50 eeq.jeff01 kirjutas:Kuna see haakub pigem ülekandega mitte kerega siis teen teema siia.
Kui palju on kellelgi kokkupuuteid 4x trummelpiduritega? just esimese otsa õhutamisega...
Ei saa kuidagi nimelt asja tööle.... pump käis maas, kontrollisin visuaalselt ja puhastasin. Paigaldasin uued klotsid ja töösilindrid aga esiotsas klotsideni jõud ei jõua....
Õhutades õli tuleb aga survet kui sellist mitte :S suht võimatu vms? justkui olekspansetid totaalselt läbi? aga nad pole kehvemas korras kui tagumise otsa mansetid.
Veel jäi kummitama see, et õhutamine polegi ju võimalik õhutusnipli kaudu sest see on hulga madalamal kui kolb seal töösilindris????
Mis teha?
Kellelgi korralikku pumpa üle?
Ja üleüldse paikneb pump madalamal kui rattad
Re: Piduritest.....
Kindlati ei lahenda see hetkel probleemi Toru võib ju must olla aga mitte umbes ja mitte 40a vana.
vast mingi 5-10a vanad näevad välja sest otsad on kõik keeratavad ja vase värvi veel ilusti.
Torustik on tal tõesti primitiivne ja selle valmistamine odav ja vähe aeganõudev aga kuna ta ei leki ja pole oksüdeerunud siis otsin viga mujalt....
Äkki on mansetid kuidagi valesti sees? Ei suuda kahjuks pilte netist leida selle kohta.....esipiduritele on seal 3 mansetti ja tagumistele 2tk.....sees olid nad nii, et 1 esimene äratas minus kahtlusi kuna oli teisipidi aga ümber keerata kah ei julgenud.
vast mingi 5-10a vanad näevad välja sest otsad on kõik keeratavad ja vase värvi veel ilusti.
Torustik on tal tõesti primitiivne ja selle valmistamine odav ja vähe aeganõudev aga kuna ta ei leki ja pole oksüdeerunud siis otsin viga mujalt....
Äkki on mansetid kuidagi valesti sees? Ei suuda kahjuks pilte netist leida selle kohta.....esipiduritele on seal 3 mansetti ja tagumistele 2tk.....sees olid nad nii, et 1 esimene äratas minus kahtlusi kuna oli teisipidi aga ümber keerata kah ei julgenud.
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
Re: Piduritest.....
mul oli kevadel jama ühe trumli klotside pealejäämisega. Avastasin küll, et klotsi tagasitõmbav vedru oli valesse auku saanud ja ei teinud oma tööd, aga enne seda jõudsin telefonis mõnd kaasvõitlejat "tüüdata". Aivaril oli selles osas praktiline kogemus seestpoolt "õitsema" hakanud pidurivooliku näol olemas - tõsi, siis jäi pidur peale... Ehk Sul aga siiski sarnane teema?
madalal asuvaid nipleid olen minagi mingil masinal kummastusega vaadanud - aga kuidagi õhutuvad
pealegi töösilindri-õhu peaks pumbates igal kümnel juhul survestatud saama...
madalal asuvaid nipleid olen minagi mingil masinal kummastusega vaadanud - aga kuidagi õhutuvad
pealegi töösilindri-õhu peaks pumbates igal kümnel juhul survestatud saama...
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Re: Piduritest.....
"õitsema" hakanud pidurivoolikuid olen näinud kuna autoremont on mu igapäevatöö. (Rikub põrnika hobi entusiasmi)
Olen veendunud torude ja voolikute heakorras kuna need on mõlemas suunas läbi puhutavad nii 0,1 bariga (Mida suuga suudan tekitada) kui ka 8bariga kompressori taga. Tean et pidurdades on seal hulga suuremad jõud (Kui ei eksi siis 50 bari) aga paistab nii, et õli liigutab aga rõhku ei tekita nii, et kahtlustan kõige enam siiski peapumpa ennast. Mu põrnikal on kogu pidurimöll.....koos voolikutega..... vahetatud ajal mil teda värviti. Pole voolikutes ühtegi mõra ja pole otsad kah mitte roostes.
Küsimus on pigem selles, kas põrnika õhutamisel on miski konks (Mida ma enam ei usu) või on siiski peapumbal miskit viga. Ehk on pump siiski valesti kokku pandud selle "remondi" käigus mida enne mind tehti.
Eks proovin edasi googeldada
Olen veendunud torude ja voolikute heakorras kuna need on mõlemas suunas läbi puhutavad nii 0,1 bariga (Mida suuga suudan tekitada) kui ka 8bariga kompressori taga. Tean et pidurdades on seal hulga suuremad jõud (Kui ei eksi siis 50 bari) aga paistab nii, et õli liigutab aga rõhku ei tekita nii, et kahtlustan kõige enam siiski peapumpa ennast. Mu põrnikal on kogu pidurimöll.....koos voolikutega..... vahetatud ajal mil teda värviti. Pole voolikutes ühtegi mõra ja pole otsad kah mitte roostes.
Küsimus on pigem selles, kas põrnika õhutamisel on miski konks (Mida ma enam ei usu) või on siiski peapumbal miskit viga. Ehk on pump siiski valesti kokku pandud selle "remondi" käigus mida enne mind tehti.
Eks proovin edasi googeldada
Re: Piduritest.....
See pole küll põrnika silinder aga veenab mind selles, et see vasakult kolmas mansett peabki siiski nii pidi olema.....Minul oli ta samapidi ja hetkeks mõtlesin et see on ekslikult nii pandud.
Re: Piduritest.....
vaatasin üle ja kahjuks olen oma pumba ikka vist minema visanud...ei leidnus seda kusagilt
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: Piduritest.....
Jama on see, et minu teada ei paku praegu keegi Põrnikale peapumba rem.komplekte. S.t. raske leida ka selle lahti/kokkupaneku juhist. Kiire pilk oma rem.raamatutesse ka ei andnud tulemust: võta maha ja pane tagasi - kogu jutt, skeemist rääkimata.
Aga mulle tundub ka, et see mansett peab sedasi olema.
Aga mulle tundub ka, et see mansett peab sedasi olema.