3. leht 5-st

Re: 1971 T2

Postitatud: P Apr 26, 2015 9:53 pm
Postitas ingmar
me gusta!

Re: 1971 T2

Postitatud: E Apr 27, 2015 9:22 pm
Postitas canarbic
Cool :)

Nagu näen siis hakkab ratas vastu juhi prset käimä? No pane sinna ikka mingi plekk vahele ka, samas äkki piisab lihtsalt istmest :)

Tagaosas siis häkkid õõtsadega midagi? Sinu madalduse juures kannataks isegi tagant nuut madalamaks tõsta hamba jagu. Mina tõstsin ühe nuudi võrra tagant madalamaks ja tagatiiva ääre kõrgus maast hetkel 53 cm. Läbilöögi puks toetub otse öötsal oleva taldriku vastu. Selleks et torsioonid hakkas tööle peaks puksist ühe ringi jagu maha lõikama. Lihtsalt infoks, tallan ka just sama rada aga mitte nii radikaalselt.

Me like!

Re: 1971 T2

Postitatud: T Apr 28, 2015 2:58 pm
Postitas jeff01
Väga edev.
Jätka samas vaimus :)

Re: 1971 T2

Postitatud: T Apr 28, 2015 10:34 pm
Postitas Mart
Lihtsalt infoks, et tagatorsioone saab ka peenemalt timmida kui ühe terve hamba jagu üles või alla.

Re: 1971 T2

Postitatud: K Apr 29, 2015 4:02 pm
Postitas canarbic
Mart kirjutas:Lihtsalt infoks, et tagatorsioone saab ka peenemalt timmida kui ühe terve hamba jagu üles või alla.

Nimelt??

Re: 1971 T2

Postitatud: K Apr 29, 2015 5:46 pm
Postitas onurenka
Mul on plaan need reguleeritavad panna.

Re: 1971 T2

Postitatud: K Apr 29, 2015 6:41 pm
Postitas kaupz
canarbic kirjutas:Cool :)
Nagu näen siis hakkab ratas vastu juhi prset käimä? No pane sinna ikka mingi plekk vahele ka, samas äkki piisab lihtsalt istmest :)
Me like!
radikaalsemad stantsijad tõstavad istet 10cm:
Pilt
neil hulga albumeid ja fotosid:
https://www.facebook.com/pages/Cbcustom ... tos_albums" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: 1971 T2

Postitatud: K Apr 29, 2015 11:35 pm
Postitas canarbic
Need reguleeritavad kindlasti parim lahendus. Mis selliste hind on? Ei viitsi ise googeldada :)

Re: 1971 T2

Postitatud: N Apr 30, 2015 2:50 pm
Postitas Mart
Ei mõelnud neid poldiga reguleeritavaid hoobasid. Peenema reguleerimise võimalus on tagatorsioonidel juba tegelikult sisse projekteeritud. Trikk on selles, et torsiooni sisemise ja välimise otsa hammaste arv on natuke erinev. See tähendab, et torsiooni kere ja õõtshoova suhtes pöörates on hoova jaoks võimalik leida ka hulk kahe hamba vahelisi asendeid. Olen paaril väsinud vedrudega bussil sedasi taguotsa natuke kõrgemale tõstnud, soovi korral saab samamoodi ka allapoole lasta.

canarbic kirjutas:Need reguleeritavad kindlasti parim lahendus. Mis selliste hind on? Ei viitsi ise googeldada :)

Re: 1971 T2

Postitatud: N Apr 30, 2015 4:33 pm
Postitas onurenka
need on vist mingi 350-450 eurtsi vahel.

Re: 1971 T2

Postitatud: P Mai 10, 2015 9:55 am
Postitas onurenka
nüüdseks on terve buss helitõkkega tehtud.

Re: 1971 T2

Postitatud: P Mai 31, 2015 6:13 pm
Postitas pikksilm
onurenka kirjutas:Pikksilm,
Kõik amordi küsimused on mul veel lahendamisel. Kõik need probleemid on juba näha aga ei ole veel pea murdma hakanud. Kui välja mõtlen siis panen pilte ja annan teada, kui sa enne jõuad, siis ole hea anna mulle ka teada.
Probleemile lahendus on lihtne, sild tuleb 4" asemel 3" kitsamaks teha :wink:
Amordi kinnituskohti ümber tegema ei pea ja amordile jääb otsaplaadiga ka natuke alla 10mm vahe.
Mis mõõdus rehve kasutad ?
Saaksid mõõta madalaimas astmes alumise torsioonitoru kõrguse maast ? (Lihtsalt nägin su bussist instagrami pilti uhke pealkirjaga "Eesti madalaim hipikas" :rock: )

Re: 1971 T2

Postitatud: T Juun 02, 2015 12:26 am
Postitas onurenka
pikksilm kirjutas:
onurenka kirjutas:Pikksilm,
Kõik amordi küsimused on mul veel lahendamisel. Kõik need probleemid on juba näha aga ei ole veel pea murdma hakanud. Kui välja mõtlen siis panen pilte ja annan teada, kui sa enne jõuad, siis ole hea anna mulle ka teada.
Probleemile lahendus on lihtne, sild tuleb 4" asemel 3" kitsamaks teha :wink:
Amordi kinnituskohti ümber tegema ei pea ja amordile jääb otsaplaadiga ka natuke alla 10mm vahe.
Mis mõõdus rehve kasutad ?
Saaksid mõõta madalaimas astmes alumise torsioonitoru kõrguse maast ? (Lihtsalt nägin su bussist instagrami pilti uhke pealkirjaga "Eesti madalaim hipikas" :rock: )
Vaata eelmisel leheküljel mul pilt madalaimas astmes madaldusest kui ka amordi kinnituse lahendusest :)
all 15 tolli 195/50 vist, kui nüüd õieti mäletan.

Re: 1971 T2

Postitatud: K Juun 10, 2015 9:06 am
Postitas pikksilm
onurenka kirjutas:Vaata eelmisel leheküljel mul pilt madalaimas astmes madaldusest kui ka amordi kinnituse lahendusest :)
all 15 tolli 195/50 vist, kui nüüd õieti mäletan.
Kruvisin eile lõpuks tagasilla keskmistest hammastest kolm hammast allapoole (Välimised hambad on kinni lihtsalt), taguosa jäi isegi 40mm kõrgemale esiosast ning rattad pidi juba koos käändmikega külge panema, aga vot nina nii madalale ei saanud kui sul :lol:
Roolikarp sai nii täpselt silmajärgi pandud, et karbist väljuv hoob käib vastu alumise torsioonipaki poldipead.
Esisilla otsaplaadi nurk jäi 80mm kõrgusele, seda siis tavaliste käändmikutega ning ümberarvutades sinuomadest 5% madalamate rehvidega veel.
Esiamortide alumise kinnituse tikkpolti pidi vaid 5mm lühemaks lõikama, läks vastu otsaplaati muidu, isegi amordile jäi 40mm käiku veel.

Re: 1971 T2

Postitatud: N Juun 11, 2015 6:33 am
Postitas onurenka
Pikksilm, kuidas sul taga veovõll jäi, ei käi vastu raami?
Ma tellisin taha reguleeritavad plaadid aga saadeti valed, nüüd ootan uusi.