1971 T2
Moderaator: ingmar
Re: 1971 T2
Cool
Nagu näen siis hakkab ratas vastu juhi prset käimä? No pane sinna ikka mingi plekk vahele ka, samas äkki piisab lihtsalt istmest
Tagaosas siis häkkid õõtsadega midagi? Sinu madalduse juures kannataks isegi tagant nuut madalamaks tõsta hamba jagu. Mina tõstsin ühe nuudi võrra tagant madalamaks ja tagatiiva ääre kõrgus maast hetkel 53 cm. Läbilöögi puks toetub otse öötsal oleva taldriku vastu. Selleks et torsioonid hakkas tööle peaks puksist ühe ringi jagu maha lõikama. Lihtsalt infoks, tallan ka just sama rada aga mitte nii radikaalselt.
Me like!
Nagu näen siis hakkab ratas vastu juhi prset käimä? No pane sinna ikka mingi plekk vahele ka, samas äkki piisab lihtsalt istmest
Tagaosas siis häkkid õõtsadega midagi? Sinu madalduse juures kannataks isegi tagant nuut madalamaks tõsta hamba jagu. Mina tõstsin ühe nuudi võrra tagant madalamaks ja tagatiiva ääre kõrgus maast hetkel 53 cm. Läbilöögi puks toetub otse öötsal oleva taldriku vastu. Selleks et torsioonid hakkas tööle peaks puksist ühe ringi jagu maha lõikama. Lihtsalt infoks, tallan ka just sama rada aga mitte nii radikaalselt.
Me like!
Viimati muutis canarbic, T Apr 28, 2015 10:08 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: 1971 T2
Väga edev.
Jätka samas vaimus
Jätka samas vaimus
Re: 1971 T2
Lihtsalt infoks, et tagatorsioone saab ka peenemalt timmida kui ühe terve hamba jagu üles või alla.
Tõeline auto sõidab ilma veeta!
Re: 1971 T2
Mart kirjutas:Lihtsalt infoks, et tagatorsioone saab ka peenemalt timmida kui ühe terve hamba jagu üles või alla.
Nimelt??
Re: 1971 T2
Mul on plaan need reguleeritavad panna.
- Manused
-
- late_bay.jpg (65.5 KiB) Vaadatud 27238 korda
- kaupz
- raja tänava klient
- Postitusi: 858
- Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
- Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald
Re: 1971 T2
radikaalsemad stantsijad tõstavad istet 10cm:canarbic kirjutas:Cool
Nagu näen siis hakkab ratas vastu juhi prset käimä? No pane sinna ikka mingi plekk vahele ka, samas äkki piisab lihtsalt istmest
Me like!
neil hulga albumeid ja fotosid:
https://www.facebook.com/pages/Cbcustom ... tos_albums" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Re: 1971 T2
Need reguleeritavad kindlasti parim lahendus. Mis selliste hind on? Ei viitsi ise googeldada
Re: 1971 T2
Ei mõelnud neid poldiga reguleeritavaid hoobasid. Peenema reguleerimise võimalus on tagatorsioonidel juba tegelikult sisse projekteeritud. Trikk on selles, et torsiooni sisemise ja välimise otsa hammaste arv on natuke erinev. See tähendab, et torsiooni kere ja õõtshoova suhtes pöörates on hoova jaoks võimalik leida ka hulk kahe hamba vahelisi asendeid. Olen paaril väsinud vedrudega bussil sedasi taguotsa natuke kõrgemale tõstnud, soovi korral saab samamoodi ka allapoole lasta.
canarbic kirjutas:Need reguleeritavad kindlasti parim lahendus. Mis selliste hind on? Ei viitsi ise googeldada
Tõeline auto sõidab ilma veeta!
Re: 1971 T2
need on vist mingi 350-450 eurtsi vahel.
Re: 1971 T2
Probleemile lahendus on lihtne, sild tuleb 4" asemel 3" kitsamaks tehaonurenka kirjutas:Pikksilm,
Kõik amordi küsimused on mul veel lahendamisel. Kõik need probleemid on juba näha aga ei ole veel pea murdma hakanud. Kui välja mõtlen siis panen pilte ja annan teada, kui sa enne jõuad, siis ole hea anna mulle ka teada.
Amordi kinnituskohti ümber tegema ei pea ja amordile jääb otsaplaadiga ka natuke alla 10mm vahe.
Mis mõõdus rehve kasutad ?
Saaksid mõõta madalaimas astmes alumise torsioonitoru kõrguse maast ? (Lihtsalt nägin su bussist instagrami pilti uhke pealkirjaga "Eesti madalaim hipikas" )
Re: 1971 T2
Vaata eelmisel leheküljel mul pilt madalaimas astmes madaldusest kui ka amordi kinnituse lahendusestpikksilm kirjutas:Probleemile lahendus on lihtne, sild tuleb 4" asemel 3" kitsamaks tehaonurenka kirjutas:Pikksilm,
Kõik amordi küsimused on mul veel lahendamisel. Kõik need probleemid on juba näha aga ei ole veel pea murdma hakanud. Kui välja mõtlen siis panen pilte ja annan teada, kui sa enne jõuad, siis ole hea anna mulle ka teada.
Amordi kinnituskohti ümber tegema ei pea ja amordile jääb otsaplaadiga ka natuke alla 10mm vahe.
Mis mõõdus rehve kasutad ?
Saaksid mõõta madalaimas astmes alumise torsioonitoru kõrguse maast ? (Lihtsalt nägin su bussist instagrami pilti uhke pealkirjaga "Eesti madalaim hipikas" )
all 15 tolli 195/50 vist, kui nüüd õieti mäletan.
Re: 1971 T2
Kruvisin eile lõpuks tagasilla keskmistest hammastest kolm hammast allapoole (Välimised hambad on kinni lihtsalt), taguosa jäi isegi 40mm kõrgemale esiosast ning rattad pidi juba koos käändmikega külge panema, aga vot nina nii madalale ei saanud kui sulonurenka kirjutas:Vaata eelmisel leheküljel mul pilt madalaimas astmes madaldusest kui ka amordi kinnituse lahendusest
all 15 tolli 195/50 vist, kui nüüd õieti mäletan.
Roolikarp sai nii täpselt silmajärgi pandud, et karbist väljuv hoob käib vastu alumise torsioonipaki poldipead.
Esisilla otsaplaadi nurk jäi 80mm kõrgusele, seda siis tavaliste käändmikutega ning ümberarvutades sinuomadest 5% madalamate rehvidega veel.
Esiamortide alumise kinnituse tikkpolti pidi vaid 5mm lühemaks lõikama, läks vastu otsaplaati muidu, isegi amordile jäi 40mm käiku veel.
Re: 1971 T2
Pikksilm, kuidas sul taga veovõll jäi, ei käi vastu raami?
Ma tellisin taha reguleeritavad plaadid aga saadeti valed, nüüd ootan uusi.
Ma tellisin taha reguleeritavad plaadid aga saadeti valed, nüüd ootan uusi.