1. leht 5-st

1971 T2

Postitatud: T Apr 20, 2010 12:22 am
Postitas onurenka
Ma arvan et nüüd aeg siin ka vist midagi näidata :)
Vaikselt siin üks buss valmimas.
Heitke pilk peale ja kui küsimusi siis vastan lahkesti.

http://projectbabyblue.blogspot.com/

Re: 1971 T2

Postitatud: T Apr 20, 2010 10:19 am
Postitas tiblu
Sellest tõotab tulla väga korralikult taastatud eksemplar.
Kas tohib küsida, kus liiaprits sai tehtud?

Jõudu ja hoogu juurde!

Re: 1971 T2

Postitatud: T Apr 20, 2010 2:35 pm
Postitas saar
Ot et mõhh: tagatulede augud oled kinni keevitanud.

Kustomiseeritud tuled paned?

Re: 1971 T2

Postitatud: T Apr 20, 2010 2:41 pm
Postitas ingmar
minu info kohaselt tulevad jah. samas... ega remondiplekid tulevadki neid pahatihti ilma aukudeta (t2a ja vanematel vähemalt)

Re: 1971 T2

Postitatud: T Apr 20, 2010 3:03 pm
Postitas Style
S..tume teema täiesti ära :) T2a taganurga plekk on nii madal, et ei ulatagi tuleauguni. Nii et siin siiski omalooming

Re: 1971 T2

Postitatud: T Apr 20, 2010 3:31 pm
Postitas ingmar
style, neid nurki on eri kõrgustega. st "kõrge" ja "madal". see plekk seal pole omalooming. nurgad, mis ma Folkwageni tegemisel ostsin (kurat teab kust), ulatusid ka ilusti tuleaugu alumisest servast üle

Pilt
siin on juba mul augud sisse lõigatud

Re: 1971 T2

Postitatud: T Apr 20, 2010 3:32 pm
Postitas ingmar
äh, alles nüüd vaatasin. style, kesse viitsiks kleepida "hinnasilti" isetehtud plekile? :)

Pilt

Re: 1971 T2

Postitatud: T Apr 20, 2010 10:36 pm
Postitas Style
ingmar kirjutas: nurgad, mis ma Folkwageni tegemisel ostsin (kurat teab kust),
Kust sa ikka osta need võisid! :mrgreen:

Jään siiski oma arvamuse juurde: see plekk ulatub täpselt tule alaservani. "Kõrget" plekki meie maal pole liikumas nähtud.

Re: 1971 T2

Postitatud: T Apr 20, 2010 10:38 pm
Postitas onurenka
Tuledega jah, et uutel custom tuledel on ainult väikeseid juhtme ja kruviauke vaja.
Need taganurgad olid jah ilma aukudeta, ju siis oli arvestatud et ise lõikad(saab alumise serva kõrgust regullida, äkki)

Re: 1971 T2

Postitatud: T Apr 20, 2010 11:05 pm
Postitas ingmar
Style kirjutas:"Kõrget" plekki meie maal pole liikumas nähtud.
kui sa viitasid, et sain sinu käest plekid, siis sa müütasidki mulle kõrged. igal juhul keevitasin ise kõrged plekid külge ja ka need renee bussi omad on kõrged. nad ei kata tuld palju, mõned cm, aga ikkagi katab

Re: 1971 T2

Postitatud: K Apr 21, 2010 8:34 am
Postitas jeff01
Misiganes plekid need olid, tehakse plekid alati ülemõõdus ja lõigatakse välja vaid mäda kohta ja ei midagi üleliigset. Ise suht vihkan olukorda kus on tiivaserva vahetuseks (Mõnel kaasaegsemal autol) kasutatud suurt kaare tükki (umbes 10 cm roostest kaugemal kah veel uus plekk) ja siis on tulnud neid plekke taas vahetada kuna keevituskohad pole seestpoolt korralikult rooste eest kaitstud ja pole enam kuhu keevitada sest uued kaared jäävad järgmisel korral väikseks ja korralikult tegemisest ei tule siis enam midagi välja ja jäädaksegi neid kaari vahetama.

Edu bussiga....pane suurim rõhk keevituskohtade puhastamisele ja hermetiseerimisele kahelt poolt (pahtel ja kruntvärv ei hermetiseeri)

Re: 1971 T2

Postitatud: K Apr 21, 2010 5:28 pm
Postitas onurenka
Nende keevitustega tegeleb professionaal. :)

Re: 1971 T2

Postitatud: K Okt 24, 2012 2:05 pm
Postitas onurenka
Projektile vist sai jälle eluvaim sisse puhutud, peale paariaastast pausi. 2 nädalat tagasi lõikasime esisilla kitsamaks. See nädalavahetus kukkus garaazilagi alla, suure vihmalekke tõttu :x Õnneks bussiga korras kõik. Kuna pole seda blogi uuendanud pikka aega, siis on ka kõik paroolid meelest läinud. Tähendab, et jätkan Siin projekti käekäigu tutvustamisega.

Re: 1971 T2

Postitatud: T Okt 30, 2012 2:58 am
Postitas onurenka
Esisilla kitsendamine 10cm võrra.

Re: 1971 T2

Postitatud: N Nov 29, 2012 1:06 am
Postitas onurenka
Sillad all, pidurid all, torud veetud, pedaalid küljes.