5k käigukast

bussid kuni aastani '79 ehk esimene ja teine keremudel

Moderaator: ingmar

Vasta
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

5k käigukast

Postitus Postitas ingmar »

nii...

kes teab rääkida, kui rakse on aretada T2'hele peale 5käiguline kast.
ja millist eelistada? telliskivi oma? LT oma?
mis raskused võivad tulla kasti kere külge saamisel?
kas hoovastik tuleks ka ära vahetada?
kui erinev on ntx LT käigukast T2 omast?

vaja know-how'd :)
Kasutaja avatar
Hannes
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 270
Liitunud: R Veebr 27, 2004 5:16 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hannes »

Telliskivi kasti hoovastik siseneb kasti küljelt,mitte otsast nagu T2-l,samuti hakkab segama tagasilla torsoon( telliskivil seda ju pole).LT teatavasti on esimootori ja tagaveoline,st.käigukast on sidur sõidusuunas ja kastist väljub kardaan, mitte poolassid.
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas ingmar »

aga mille 5k asja sinna alla siis panna?
Kasutaja avatar
mart154
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 252
Liitunud: T Okt 12, 2004 5:06 pm

Postitus Postitas mart154 »

eks vist ikka telliskivi oma.
Too sobib vähemalt mootori otsa...

Tuleb leiutada ta kuidagi kere külge kinni ja käiguhoovastik ümber teha...
Kui keegi teaks sobivat kohta, kus saaks telliskivi kõhualust piiluda, andke teada. Otepää telliskivi on vastikus lumehanges, tolle alla ei taha ronida...
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas ingmar »

see, millele mina taha, ei tule niikuinii type4 mootoriga. praegu on mõttes tegelikult golf - odav osta, odav üleval pidada, töökindel ja hell, 66kw piisab maa ja meri
Kasutaja avatar
Hannes
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 270
Liitunud: R Veebr 27, 2004 5:16 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hannes »

Valik õige!
Kasutaja avatar
mart154
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 252
Liitunud: T Okt 12, 2004 5:06 pm

Postitus Postitas mart154 »

huvitav, kas uue terroristibussi mootorit ei saaks kusagilt 8)
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas ingmar »

ise ehitad, siis saad :)
uut kindlasti ei saa, enam ju ei toodeta. ehk et v]id saada heas korras mootori või siis jah ise ehitada :p
Kasutaja avatar
mart154
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 252
Liitunud: T Okt 12, 2004 5:06 pm

Postitus Postitas mart154 »

no aga mingid olid vist ju brasiilias või kusagil toodetud, vesijahutusega...
või mängib mu mälu mulle mäkra :oops:
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas ingmar »

noh jah, brasiilia saadab veel praegugi "terroriste" liinilt maha.
ja seal on jah vesi sees... mootorites st siis :)

aga pole ma veel näinud müügikuulutusi nende kohta... veelvähem siis mootoreid. keegi üldse teab, mis mootori ja käimakott seal peal on? miskipärast kahtlen, et ikka samad vanad, nad on ehk neid uuendanud juba.
Kasutaja avatar
Hannes
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 270
Liitunud: R Veebr 27, 2004 5:16 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hannes »

T2-le võib ju ka telliskivi vesibokseri otsa tõsta.Mul 1.9 karpaga versioon isegi olmas, aga pole veel peale proovinud.
Kasutaja avatar
mart154
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 252
Liitunud: T Okt 12, 2004 5:06 pm

Postitus Postitas mart154 »

ingmar kirjutas:noh jah, brasiilia saadab veel praegugi "terroriste" liinilt maha.
ja seal on jah vesi sees... mootorites st siis :)

aga pole ma veel näinud müügikuulutusi nende kohta... veelvähem siis mootoreid. keegi üldse teab, mis mootori ja käimakott seal peal on? miskipärast kahtlen, et ikka samad vanad, nad on ehk neid uuendanud juba.
Inglismaa, kõigi võimaluste maa :P
THE TYPE 2 VAN/PEOPLE CARRIER

The world famous VW type 2 is back, offering all the charm of the original but having the advantages of modern technology. The new type 2 is powered by an air cooled 1600cc engine with a Multipoint fuel injection system and a 3 way catalytic converter, also having the benefit of front disc brakes. The new Van is durable, tough, completely versatile and offers a cargo capacity of 1 ton to transport your requirements. Now benefiting from hard wearing individual seats allowing walk through access to the cargo area.

With 2 rows of seats the People Carrier is available as a 5 seater as standard and an optional second row of seats makes the People Carrier a full 8 seater if required, all with seat belts fitted.
http://www.beetles-uk.com/camper.html#van
ja nagu ma aru sain, AIRCOOLED!!!
aivar
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 336
Liitunud: N Jaan 22, 2004 9:37 am
Asukoht: Elva
Kontakt:

Postitus Postitas aivar »

Selle aja mis te siin lobisete ja unistate võiksite garazis palju kasulikumalt ära kasutada :evil: Varsti kevad käes :twisted:
Kasutaja avatar
mart154
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 252
Liitunud: T Okt 12, 2004 5:06 pm

Postitus Postitas mart154 »

mõni meist peab esmaspäevast reedeni koolis lakke vahtima, siis saab alles bussi juurde :oops:

kuidagi peab ju nädalat kah sisustama, hea põrnikatest unistada :D
Vasta