1. leht 4-st

Tartsi Mull.

Postitatud: L Okt 10, 2009 4:33 pm
Postitas Tarts
Tere ! Mina olen siis Tarts ja otsustasin endale ka siis soetada ühe Põrri.
Kuna masin on tõeliselt sitas seisus siis tööd mul siin ikka jagub ja see isegi meeldib mulle !
Pistan siia oma Mullist siis ka mõned pildid ja igasugused kommentaarid on oodatud .
Kuna töökoja ehitus veel suht pooleli siis valmimise pilte saate ikka natuke veel oodata aga vähemalt on teema olemas kus asja arutada .

Pilt
Sai teist vähe survepesuriga kasitud.
Pilt
Ja lõpuks ka käima aetud.
Pilt

Väljast läks pill päris rõõmsaks ja roosaks aga kahjuks põrandast paistab vaid mu pügamatta muru ! :oops:

Re: Tartsi Mull.

Postitatud: L Okt 10, 2009 10:47 pm
Postitas dexter
Vahva liikur.
Nägin seda lähemalt kui see Ingmari juures seisis...tööd jagub sul sellega aga nagu aru saan siis tööd sa ei karda :D
Jõudu ja jaksu ikka

Re: Tartsi Mull.

Postitatud: L Okt 10, 2009 11:02 pm
Postitas Tarts
Tänud heade soovituste eest ! :rock:

Re: Tartsi Mull.

Postitatud: E Okt 12, 2009 8:26 am
Postitas Leedu
Ülisheff värv. Tuleks natuke konserveerida. Tehnikapool korda, madalaks ja ilusad veljed. Saaks väga ilusa Mulli!

Re: Tartsi Mull.

Postitatud: E Okt 12, 2009 8:54 pm
Postitas Tarts
Kahjuks seda värvi säilitada ei saa , kuna see ikka nii peetis.
Alt paistab tegelikult palju ilusam toon ! 8)

Re: Tartsi Mull.

Postitatud: E Okt 12, 2009 8:59 pm
Postitas ingmar
all tuntub olevat ilus tehase punane :)

Re: Tartsi Mull.

Postitatud: P Okt 18, 2009 9:35 pm
Postitas Tarts
No luban teile , et punane ta tuleb ka tulevikus ! (kuigi naine soovib samuti roosat !)

Re: Tartsi Mull.

Postitatud: N Okt 22, 2009 7:10 pm
Postitas Tarts
Sai siis Mullile mõned vajalikud vidinad sebitud ! :rock:

Pilt
Pilt
Pilt

Re: Tartsi Mull.

Postitatud: N Okt 22, 2009 10:41 pm
Postitas dexter
turbokaid tuleb nagu seeni pärast vihma :rock:
Tarts sa tee masin ruttu valmis, siis know-how olemas :P

Aga sul see moto 2.0?? kuidas kavatsed selle põrnika mootori ruumi ära mahutada? tean omast kogemusest et ilma suurema ümbertegemiseta see ei sobi sinna. Kuidas jahutuse kavatsed teha? Kas mootor jääb originaal pritse peale, või paned mingi standalone juhtima? Mis turboga tegemist on ja palju kavatsed rõhku pähe lasta? Mis HP üldse taga ajad? Kere ja pidureid kaa viid vastavusse mootori võimsuse kasvuga?
Palju küsimusi aga vast viitsid vastata...mind huvitab kõvasti, kuna endal samalaadne projekt käsil :)

Re: Tartsi Mull.

Postitatud: N Okt 22, 2009 10:55 pm
Postitas bill
...kui jahutusega probleeme ,siis abi leiab siit, http://www.beetle.ee/foorum/viewtopic.php?f=8&t=623

Re: Tartsi Mull.

Postitatud: N Okt 22, 2009 11:32 pm
Postitas Tarts
Tere tere teilegi kaaskannatajad !
Seda võin teile lubada et see masin just väga kiiresti valmis ei saa aga eks ma jõudumööda tööjuures seda nokitsen.
Mootoriks tuleb siis jah õhkjahutusega 2,0 pritsungiga mootor mis resideerub alles ühe "telliskivi " peal.
Loodan et mootorimahutamisega probleeme ei teki kuna silindrid hakkavad pooleldi paiknema koobastes kuna laiade vaheflantsidega 18" rattad lihtsalt teevad sinna koobastesse piisavalt ruumi . :node:
Jahutus on muidugi täiesti eraldi teema kuna õhkjahutusega turbomootor on tõeliselt "kuum" tykk. Kuna turbo vajab juba piisavat õlijahutust siis tuleb kindlasti peale ka õliradikas ning nähtavasti ka mingid ventidega jahutuskanalid.
Fööniks valisin siis 2,2 liitrise CDI diisel mersu turbo ja ega ma vist sinna pähe ikka palju yle 1 bar-i õhku laskma ei hakka kuna see pill tuleb siiski tänavasõiduks mu 42 kg kaaluvale naisele !

Ah pikk jutt-sitt jutt. Kui ehitamiseks läheb eks siis proovin täpsemini vastata teie kysimustele !
Aga Dexter sinu pilli pealt on mul palju rohkem õppida kui sinul minult !! (vägev töö sul )

Re: Tartsi Mull.

Postitatud: R Okt 23, 2009 9:35 am
Postitas dexter
silindrid mahuva sul suht kenasti mootori ruumi ära, probleemei tuleb sul mootori pikkusega, kuna bussi mootoril on jahutus mootori otsas, põrnikal aga peal. Usun et kõige lihtsam varjant oleks see mis bill pakkus, ainult ma ei tea kui hästi sobib see geneka jalg type 4 mootorile :roll:
Kindlasti soovitan sul kohe alguses välja mõelda ka mootori kinnitusi juurde, sellest 4 poldist mis ta originaalis on jääb turbomootori puhul väheks, vähemalt mina küll ei usaldaks neid nelja polti, arvestades et mootor läheb originaalist ca 20 kg raksemaks.
Minu auto pealt ära veel igaks juhuks õpi :D pole ju veel toimima asja saanud, kes teab kas hakkab üldse, vb mõni saatuslik viga tehtud ümberehituse käigus...

Jõudu ja jakus, kui mingeid küsimusi siis küsi julgelt ;)

Re: Tartsi Mull.

Postitatud: R Okt 23, 2009 9:46 am
Postitas ingmar
see 4 polti kasti küljes on ette nähtud üldse type1 moto tarvis, type4 moto on juba tunduvalt kaalukam ja selle puhul peabki juba olema tagaumine mootoritala

genekajalg on spetsiaalne ja see kinnitatakse karterituulutuse koja kohale. see siin on küll DTM kit, mitte see nagu Bill müütab, aga idee on sama. seal on näha ka seda jalga. sinna porche vent peale ja jahutust kuipalju
Pilt

Re: Tartsi Mull.

Postitatud: R Okt 23, 2009 10:38 am
Postitas Tarts
See mootor on nii pikem kui ka laiem ja koobast tuleb juba selle poolest lõikuda et pritse latid ära mahuks.
Agfa loomulikult tuleb moto alla kandev tala(see see kõige lihtsam mure selle juures)

Re: Tartsi Mull.

Postitatud: R Okt 23, 2009 10:50 am
Postitas dexter
Tarts kirjutas:See mootor on nii pikem kui ka laiem ja koobast tuleb juba selle poolest lõikuda et pritse latid ära mahuks.
Agfa loomulikult tuleb moto alla kandev tala(see see kõige lihtsam mure selle juures)

Sa kasutad originaal kütse latte? Selles mõttes et minul mahtus ühelt poolt ära, ilma et oleksin pidanud koobast lõikuma, teiselt poolt pidin aga koopasse augu lõikkama(kuna mootor ju nihkes ja kaks silindrit taga pool). Samas kui sa teed nö ise kütuse latid ja sisselaske kollektori, siis on võimalik ka nii teha et midagi lõikama ei peaks..

Mina tegin mootorile juurde taha lisatala ja lisasin veel ka käigukasti tugedele tugevdused ja lisa kinnitused juurde...nö just in case...