VW "AirRide" Beetle, 1999 - VIDEO!
Postitatud: T Sept 01, 2009 9:53 am
Erinevate nüansside kokkulangemisel sai soetatud endale selline auto (ehitasime ta algselt naissoost kliendile).
1999a väljalase ning edasi viib 2.0 85kw jõuallikas. Algselt oli plaanis paigaldada 1,8T sinna peale kuid hetkel ei näe vajadust.
Muidu Beetle nagu Beetle ikka aga tehtud on järgnevat (pea meeles, et auto sai ehitatud näitusemasinaks, seega kõik lahendused ei pruugi vastata igapäevamasina standarditele):
Caractere originaal bodykit (stangelisad, küljekarbid, suur tiib, aknasirm, kulmud)
Ette luuptuled ning taha LED tuled, tumedad suunad pamprisse
Terve auto on üle värvitud kasutades keskmisest agressiivsemat tera
Mootoril aitab paremini hingata sisselaske poolepealt K&N 57i komplekt ning väljalase oli vist Simons.
Kõige ehk põnevam muudatus on toimunud auto veermikus. Nimelt on autole paigaldatud HPS AirRide õhkvedrustus. Ning mitte lihtsalt tavaline mudelipõhine komplekt- kuna tegemist showmasinaga, siis oli vaja saada iga nurk eraldi kontrollitavaks. Selle saavutasime siis lisa magnetklappidega, mida terve autopeale on nüüd 12. Iga "õhkvedru" evib kahte klappi- ühest õhk sisse, teisest välja. Lisaks on kaks klappi per sild- tervele sillale õhk sisse, tervest sillast õhk välja. Kuna käsitsi kogu seda jama juhtida oleks üprsiki tüütu (keegi ei viitsiks ju näiteks terve näituse perioodi autos istuda ning nuppe pressida), sai otsitud ka sellele murele lahendust. Küll jooksis peast läbi kaugjuhtimispuldi lahendus, küll mingi Playstationi stiilis juhtpuldi mõte. Samas ükski neist poleks lahendanud probleemi. Lõpuks komistasime aga sellise „pisikese“ firma otsa, nagu Siemens. Nemad toodavad igasuguseid tööstuslikke kontrollereid ning mõistlike hindadega. Võtsimegi Logo! seeria kontrolleri, mis on siis arvutiga programmeeritav ning lisasime süsteemile. Tulemuseks saime täiesti iseseisvalt toimetava auto, mille võib piisava pneumaatilise toega jätta tõstma-langetama kasvõi igavesti ? Siit jõuamegi süsteemi järgmise „probleemini“- nimelt on Beetle väike auto ning suuri õhukogumise paake ning õhku tootvat kompressorit sinna ju ei mahu. Seega ongi pagasiruumis igapäeva vajadused ära ajav 12V kompressor ning kaks u. 3L paaki. Et aga näitustel hoogu jaguks, sai põhja alla veetud lisa õhutrass, et üritustel saaks sinna ühendada suurema kompressori. Selliselt sai kontrollerile progetud selline programm, kus iga 4 sekundi tagant süsteem tõstab ühe külje, siis teise külje ning langetab ühe külje ja siis teise külje. Vajadusel saab seda kõike muuta.
Loomulikult on salongis ka kaks nuppu esisilla ning tagasilla jaoks- seda siis peamiselt seetõttu, et sõidukõrgus ikka paika saada. Ja et linnas valgusfooride taga nalja teha
Kogu see krempel veereb siis 18" OZ 35th Anniversary velgede ning Nokia korralike rehvide peal. Muidu mulle see velg pole kunagi meeldinud aga vot sellel masinal ta töötab.
Kui muust autost rääkida, siis auto sees on ka toimunud suured muudatused. Istmed on saanud uue välimuse ning ka uksepolstrid, pagasiruum. Et DLS Reference seeria komponendid ikka ära mahuks, sai ehitatud kickpanelid ustesse ning piilaritesse kõrgsageduskõlarid. Pagasiruumi läks Rockfordi Punch seeria bassikõlar niiöelda tagurpidi (inverted) kasti (ainult 25L!). Kuna auto on väike, siis toimetab täiesti kenasti. Seda kõike võimendavad DLS´i Reference seeria võimendid. Signati 1F kondekas aitab tugevamaid bassilöögi voolusöömisi siluda. Juhib kogu süsteemi Clarioni 7“ TouchScreen LCD DVD mängija.
Lisaks on autosse paigaldatud multiLED põhjavalgustus ning stroboeffekt pirnid tuledesse. Seda kõike siis ikka selleks, et üritustel silma paista- tänavale ei soovita sest politsei ei arva sellest tilulilust kuigi palju
Kui tundus, et auto on juba valmis ja päris hea siis olles tuuninguga tegelenud pea 9 aastat professionaalsel tasemel, tekib uusi vajadusi. Igatahes on auto sisu hetkel suht pulkadeks ning tulevad järgmised muudatused:
Laepolster, piilarid ja muud plastikud mustaks
A-piilarite tweetrite osa ümberehitus
Pagasiluugi ümberehitus, sinna tuleb 10“ LCD monitor showde jaoks
Uksepolstritele matt carbonnahk
Armatuuri ümberehitus, matt carbon võtmesõnaks
Katusele matt carbon
Kõik need tööd on juba poolepeal sest auto peab olema 25-27 september Soomes 100+ näitusel.
Üks esialgne pilt ka masinast, teoorias homme saab näidata ühte tasemel video ning uusi pilte.
1999a väljalase ning edasi viib 2.0 85kw jõuallikas. Algselt oli plaanis paigaldada 1,8T sinna peale kuid hetkel ei näe vajadust.
Muidu Beetle nagu Beetle ikka aga tehtud on järgnevat (pea meeles, et auto sai ehitatud näitusemasinaks, seega kõik lahendused ei pruugi vastata igapäevamasina standarditele):
Caractere originaal bodykit (stangelisad, küljekarbid, suur tiib, aknasirm, kulmud)
Ette luuptuled ning taha LED tuled, tumedad suunad pamprisse
Terve auto on üle värvitud kasutades keskmisest agressiivsemat tera
Mootoril aitab paremini hingata sisselaske poolepealt K&N 57i komplekt ning väljalase oli vist Simons.
Kõige ehk põnevam muudatus on toimunud auto veermikus. Nimelt on autole paigaldatud HPS AirRide õhkvedrustus. Ning mitte lihtsalt tavaline mudelipõhine komplekt- kuna tegemist showmasinaga, siis oli vaja saada iga nurk eraldi kontrollitavaks. Selle saavutasime siis lisa magnetklappidega, mida terve autopeale on nüüd 12. Iga "õhkvedru" evib kahte klappi- ühest õhk sisse, teisest välja. Lisaks on kaks klappi per sild- tervele sillale õhk sisse, tervest sillast õhk välja. Kuna käsitsi kogu seda jama juhtida oleks üprsiki tüütu (keegi ei viitsiks ju näiteks terve näituse perioodi autos istuda ning nuppe pressida), sai otsitud ka sellele murele lahendust. Küll jooksis peast läbi kaugjuhtimispuldi lahendus, küll mingi Playstationi stiilis juhtpuldi mõte. Samas ükski neist poleks lahendanud probleemi. Lõpuks komistasime aga sellise „pisikese“ firma otsa, nagu Siemens. Nemad toodavad igasuguseid tööstuslikke kontrollereid ning mõistlike hindadega. Võtsimegi Logo! seeria kontrolleri, mis on siis arvutiga programmeeritav ning lisasime süsteemile. Tulemuseks saime täiesti iseseisvalt toimetava auto, mille võib piisava pneumaatilise toega jätta tõstma-langetama kasvõi igavesti ? Siit jõuamegi süsteemi järgmise „probleemini“- nimelt on Beetle väike auto ning suuri õhukogumise paake ning õhku tootvat kompressorit sinna ju ei mahu. Seega ongi pagasiruumis igapäeva vajadused ära ajav 12V kompressor ning kaks u. 3L paaki. Et aga näitustel hoogu jaguks, sai põhja alla veetud lisa õhutrass, et üritustel saaks sinna ühendada suurema kompressori. Selliselt sai kontrollerile progetud selline programm, kus iga 4 sekundi tagant süsteem tõstab ühe külje, siis teise külje ning langetab ühe külje ja siis teise külje. Vajadusel saab seda kõike muuta.
Loomulikult on salongis ka kaks nuppu esisilla ning tagasilla jaoks- seda siis peamiselt seetõttu, et sõidukõrgus ikka paika saada. Ja et linnas valgusfooride taga nalja teha
Kogu see krempel veereb siis 18" OZ 35th Anniversary velgede ning Nokia korralike rehvide peal. Muidu mulle see velg pole kunagi meeldinud aga vot sellel masinal ta töötab.
Kui muust autost rääkida, siis auto sees on ka toimunud suured muudatused. Istmed on saanud uue välimuse ning ka uksepolstrid, pagasiruum. Et DLS Reference seeria komponendid ikka ära mahuks, sai ehitatud kickpanelid ustesse ning piilaritesse kõrgsageduskõlarid. Pagasiruumi läks Rockfordi Punch seeria bassikõlar niiöelda tagurpidi (inverted) kasti (ainult 25L!). Kuna auto on väike, siis toimetab täiesti kenasti. Seda kõike võimendavad DLS´i Reference seeria võimendid. Signati 1F kondekas aitab tugevamaid bassilöögi voolusöömisi siluda. Juhib kogu süsteemi Clarioni 7“ TouchScreen LCD DVD mängija.
Lisaks on autosse paigaldatud multiLED põhjavalgustus ning stroboeffekt pirnid tuledesse. Seda kõike siis ikka selleks, et üritustel silma paista- tänavale ei soovita sest politsei ei arva sellest tilulilust kuigi palju
Kui tundus, et auto on juba valmis ja päris hea siis olles tuuninguga tegelenud pea 9 aastat professionaalsel tasemel, tekib uusi vajadusi. Igatahes on auto sisu hetkel suht pulkadeks ning tulevad järgmised muudatused:
Laepolster, piilarid ja muud plastikud mustaks
A-piilarite tweetrite osa ümberehitus
Pagasiluugi ümberehitus, sinna tuleb 10“ LCD monitor showde jaoks
Uksepolstritele matt carbonnahk
Armatuuri ümberehitus, matt carbon võtmesõnaks
Katusele matt carbon
Kõik need tööd on juba poolepeal sest auto peab olema 25-27 september Soomes 100+ näitusel.
Üks esialgne pilt ka masinast, teoorias homme saab näidata ühte tasemel video ning uusi pilte.