klappide regullimine hüdrotõukuritega mootoril?! või mis
Postitatud: R Aug 28, 2009 10:50 am
Terv,
sissejuhetuseks siis , et mootor on ~1981 kandilise pealt CU koodiga, 2 34-PDSIT solex karpat, ja eeldatavasti on siis hüdrotõukurid.
öeldakse, et seal ei ole vaja klapivahesid regullida, aga sümptomid:
kui olen nii enam-vähem iga päev või üle päeva sõitnud, siis hommikul käivitades on ütleme esimene minut käimist selline natuke ebaühtlane
aga kui on oma nädal või paar seisnud, siis käivitamisel on kõrvalistujapoolsest mootoripoolest omajagu tugevat klõpsumist (nagu toksiks mingi metallvardaga vastu teist ja nii 2-3 korda sekundis) kosta ja see kestab nii umbes kui oma 10 minutit on sõidetud, siis jääb tasapisi vaiksemaks ja lõpuks töötab mootor ilusti.
Siis veel teine asi, kui on ikka korralikult sõidetud ja mootor ilusti täiesti kuum ja teha väike peatus, kuskil bensukas nii paar minutit, et mootor ei jõua jahtuda, siis on käivitus üsna vaevaline, starter ei jõua nagu mootorit ringi keerata. Et mingi kolme-nelja katse pealt, hoian hinge kinni, et aku ikka vastu peaks nendele rasketele pööramistele, saab käima lõpuks.
Et kõik on ilus kui iga päev sõita ja mitte väga kuumaks ajada, aga kui jätta pikk paus, või kui proovida kuuma mootorit käivitada, siis ei ole nagu kõik päris korras?!
sissejuhetuseks siis , et mootor on ~1981 kandilise pealt CU koodiga, 2 34-PDSIT solex karpat, ja eeldatavasti on siis hüdrotõukurid.
öeldakse, et seal ei ole vaja klapivahesid regullida, aga sümptomid:
kui olen nii enam-vähem iga päev või üle päeva sõitnud, siis hommikul käivitades on ütleme esimene minut käimist selline natuke ebaühtlane
aga kui on oma nädal või paar seisnud, siis käivitamisel on kõrvalistujapoolsest mootoripoolest omajagu tugevat klõpsumist (nagu toksiks mingi metallvardaga vastu teist ja nii 2-3 korda sekundis) kosta ja see kestab nii umbes kui oma 10 minutit on sõidetud, siis jääb tasapisi vaiksemaks ja lõpuks töötab mootor ilusti.
Siis veel teine asi, kui on ikka korralikult sõidetud ja mootor ilusti täiesti kuum ja teha väike peatus, kuskil bensukas nii paar minutit, et mootor ei jõua jahtuda, siis on käivitus üsna vaevaline, starter ei jõua nagu mootorit ringi keerata. Et mingi kolme-nelja katse pealt, hoian hinge kinni, et aku ikka vastu peaks nendele rasketele pööramistele, saab käima lõpuks.
Et kõik on ilus kui iga päev sõita ja mitte väga kuumaks ajada, aga kui jätta pikk paus, või kui proovida kuuma mootorit käivitada, siis ei ole nagu kõik päris korras?!