´69 Typ 3 Variant
Postitatud: N Aug 20, 2009 6:58 pm
Niisiis.
Ühel vihmasel õhtupoolikult sai Hannese õuelt toodud minu õuele punane Typ3. Dokumentidele ei ole veel järgi jõudnudki... See auto meeldis mulle esimesest hetkest sellepärast, et mul on mingi kummaline side punaste Volkswagenitega. Lapsepõlvest või nii.. Ja universaalkere on ka mulle südamelähedane. Noh ja siis veel õhkjahutus ja bokser.
Esimesel õhtul võtsin mõned sisudetailid ja pesin nad puhtaks. Väga hästi säilinud. Siis sai aeg otsa ja auto ootas tükk aega.
20. august võtsin ma aega ja tegin suurpuhastuse. Kõik asjad autost välja, tiivad küljest ja seisukorda hindama.
Pärast 15 kilo huumuse, suure prügikotitäie tammelehtede ja viljakõrte, kolme herilase-ja nelja hiirepesa eemaldamist- tuli vastu roostene põhjaplekk. Esitiibade eemaldamine tekitas uudishimu vaadata, mis seisukorras on kerenurgad. Ohoo. Neid oli lapitud. Õhuke trükiplaadi plekk kruvidega kinnitatult, kaetud tõrva ja klaasriide seguga. Klaasfiibrit ja riiet oli kasutatud esipaneeli tuunimiseks. Tõrva, klaasriiet ja vaiku oli kasutatud ka ühe tagumise kerenurga lappimiseks. Ja karpe oli tuunitud pleki ja keevitusega. Keevitust oli kasutatud veel paaris kohas. Ikka nii et augule sobiv plekitükk peale ja siis punktidega kinni. Relakaketast ei olnud kulutatud roostes koha väljajuurimiseks.
Väike list on ka asjadest mida oleks vaja otsima hakata-aknatihendid, keretihendid, esiklaas, uued tuled. Sisu on muidu väga kompu-üks uksepolster on ainult kadunud:(
Lühidalt- Aega, raha ja head(asjalikku) keevitajat on vaja, küll Tyybist jälle asja saab.
P.S. Hollandis nägin kahte täiesti restooritud isendit ja võttis ila lahti küll. Ühel oli veel überlux vanakooli haagissuvila ka taga.
Ühel vihmasel õhtupoolikult sai Hannese õuelt toodud minu õuele punane Typ3. Dokumentidele ei ole veel järgi jõudnudki... See auto meeldis mulle esimesest hetkest sellepärast, et mul on mingi kummaline side punaste Volkswagenitega. Lapsepõlvest või nii.. Ja universaalkere on ka mulle südamelähedane. Noh ja siis veel õhkjahutus ja bokser.
Esimesel õhtul võtsin mõned sisudetailid ja pesin nad puhtaks. Väga hästi säilinud. Siis sai aeg otsa ja auto ootas tükk aega.
20. august võtsin ma aega ja tegin suurpuhastuse. Kõik asjad autost välja, tiivad küljest ja seisukorda hindama.
Pärast 15 kilo huumuse, suure prügikotitäie tammelehtede ja viljakõrte, kolme herilase-ja nelja hiirepesa eemaldamist- tuli vastu roostene põhjaplekk. Esitiibade eemaldamine tekitas uudishimu vaadata, mis seisukorras on kerenurgad. Ohoo. Neid oli lapitud. Õhuke trükiplaadi plekk kruvidega kinnitatult, kaetud tõrva ja klaasriide seguga. Klaasfiibrit ja riiet oli kasutatud esipaneeli tuunimiseks. Tõrva, klaasriiet ja vaiku oli kasutatud ka ühe tagumise kerenurga lappimiseks. Ja karpe oli tuunitud pleki ja keevitusega. Keevitust oli kasutatud veel paaris kohas. Ikka nii et augule sobiv plekitükk peale ja siis punktidega kinni. Relakaketast ei olnud kulutatud roostes koha väljajuurimiseks.
Väike list on ka asjadest mida oleks vaja otsima hakata-aknatihendid, keretihendid, esiklaas, uued tuled. Sisu on muidu väga kompu-üks uksepolster on ainult kadunud:(
Lühidalt- Aega, raha ja head(asjalikku) keevitajat on vaja, küll Tyybist jälle asja saab.
P.S. Hollandis nägin kahte täiesti restooritud isendit ja võttis ila lahti küll. Ühel oli veel überlux vanakooli haagissuvila ka taga.