69 1500 automatic

Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...

Moderaator: ingmar

Vasta
Kasutaja avatar
nokkel
haige
haige
Postitusi: 131
Liitunud: P Jaan 04, 2004 11:00 pm
Asukoht: Pärnu/Tallinn

69 1500 automatic

Postitus Postitas nokkel »

Tere taas Pärnust.
:)

Olen siis taaselustanud oma kunagise kaunitari. Vaatasin juba kevadel, et lükkaks talle hoo sisse, kuid ei saanud siis kuidagi seda viimast vinti asjale sisse. Kuid nüüd sai siis motivaator kah paika - Põrnikas ja pulma autoks! (endal oli 2000 a mus põrnikas selleks juhuks)! inimesed otsisid mind suure vaevaga ülesse ja motivaator oligi valmis. Eks kunagi pajatan ka täpsemalt, kuid praegust siis annan märku, et PÕRNIKAS ON ELUS!

Kui lõpuks pildid väiksemaks saan panen pilti kah :roll:


Elustamise juures oli suurt abi Ingmarilt, Vaidolt Lõunavabariikidest ja päälinnapoistelt Hanneselt ja Anneselt. Tänud!
Manused
Siia siis suurt prügi maha panna ei tohtinud. Seega ...
Siia siis suurt prügi maha panna ei tohtinud. Seega ...
Suuremõõdulise prügi mahapanek keelatud.jpg (53.43 KiB) Vaadatud 16000 korda
... tuleb "prügi" ellu äratada!
... tuleb "prügi" ellu äratada!
Puhas.jpg (66.57 KiB) Vaadatud 16000 korda
Viimati muutis nokkel, E Aug 10, 2009 10:09 am, muudetud 4 korda kokku.
Milleks Ferrari, kui on olemas Põrnikas!?
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas ingmar »

sm nokkel, KOHE pildid väiksemaks. muidu võtan maha. 1.14mega per pilt... on liig :(
Kasutaja avatar
nokkel
haige
haige
Postitusi: 131
Liitunud: P Jaan 04, 2004 11:00 pm
Asukoht: Pärnu/Tallinn

Postitus Postitas nokkel »

tänan tähelepanu eest! ma vaatasin jah, et läks natuke liiast. Eks pressin nad õunamahla pressi all kokku ja siis viskan üles!
Milleks Ferrari, kui on olemas Põrnikas!?
Kasutaja avatar
nokkel
haige
haige
Postitusi: 131
Liitunud: P Jaan 04, 2004 11:00 pm
Asukoht: Pärnu/Tallinn

Postitus Postitas nokkel »

Ingmar, anna nõu (potti ja panni ei soovi:P), kuidas need pildid saaks väiksemaks! mahult saan küll aga katavad terve ekraani ära, kui üles upitan? :cry: :oops:
Milleks Ferrari, kui on olemas Põrnikas!?
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 749
Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Postitus Postitas Teet »

otsi netist nt programmike irfanview. Pisike ja tasuta, aga funktsionaalne.
installid ää, avad pildi ning menüüst "Image" võtad "resize".
head numbrid on nt 480 x 380 (või 720 x 540). Siis salvestad ja seda tehes pead meeles, et lihtsalt salvestamine muudab originaalfaili suurust ;)

itimehed võivad mudugi täiendada - ehk olen ma ise liiga vanamoodne, kuna ausaltöeldes võiks see suuruse muutmine mitmete piltide puhul mugavam olla küll :)

tõttöelda kirun mina aeg-ajalt natu beetle.ee foorumit: kuna maakodus piilun mobiilse interneti vahendusel (enamasti veel kõneaparaadist) foorumeid, siis tean, et beetle.ee foorum eristub teistest otse teemasse pistetud piltide rohkuse pärast - mis on traadi otsas (või 3G levialas) igati hää, aga mis väga kehva leviga maapiirkonnas tähendab, et foorumit ei saa lugeda, vaid tuleb oodata, kuni teda saab vaadata (millel kõneaparaadist piilumise puhul niiehknaa suurt pointi pole: ekraanil võib ju küll piksled olla, aga luubiga teda ju ei vaata)...

jõudu,
Teet
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Style
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 1171
Liitunud: R Mär 26, 2004 6:54 pm
Asukoht: TLN
Kontakt:

Postitus Postitas Style »

Soovitan ka IrfanView-d: sel mu mälu järgi, oli ka eestikelne nägu. Ning see Ctrl+R (Resize) on ka juba peas :)
jossu
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 193
Liitunud: T Aug 22, 2006 5:07 pm
Asukoht: Tartu/Kuressaare

Postitus Postitas jossu »

palju kergem on pildid mõnda neti albumisse üles laadida, toot eeb pildid ise väikseks, nt nagi.ee või fotoalbum, album vms...
hiljem saad igalepoole neid pilte lisada, ning kõik on mõistliku suurusega... lisaks nii tehes säästad põrraklubi kettaruumi...
Kasutaja avatar
nokkel
haige
haige
Postitusi: 131
Liitunud: P Jaan 04, 2004 11:00 pm
Asukoht: Pärnu/Tallinn

Postitus Postitas nokkel »

tänud. Sain siis lõpuks mõningad pildid ülesse.

Natukene siis ka pulmaseiklustest!
Reedel sai siis autole kindlustus tehtud ja treileril Tallinnasse sõidutatud. Seal läbis ta "üli edukalt" ülevaatuse - mootor ju ikkagi kuidagi töötas. Edasi läksid lahti testi sõidud.
Esimene suurem jama 300 m pärast - pidurid suurest "ülevaatamisest" kinni jäänud. Egas midagi auto treilerile - töökoja juurde ja mõtteid mõlgutama. Tänud jällegi Annesele, kes oskas välja pakkuda mõtte, et õhk on süsteemis ja sellepärast klotsid tagasi ei lähe. Lasime 500ml pidurivedelikku süsteemist läbi ja pidurid töökorras.
Testisõit - kui mootor soojaks hakkab saama kaotab auto jõu ja ei suuda oma eesmärki täita - inimesi punktist A-punkti B viia!
Kuna aeg oli hiline ja pulmaauto vajas ka kaunistamiseks ettevalmistusi põrutasin auto treileril Kohilasse. Teepeal andis Vaido juhiseid kuidas klapid reguleeritud saaks, et siis peaks ju mootor tööle minema.
Kohilas keerasin siis klapid paika - Annese soovitusel tegime vaheks 0,15mm asemel "tiheda" 0,20mm. Jah osad klapid olid ikka kinni kah!
Tetisõit - külmalt sõidab ja soojalt kaob jõud.
Kell oli vahepeal hakanud keköötundi taguma, kui kõik võimalik kontrollitud ja mõtted otsa saamas, kuna selgus, et 1 ja 3 silindri küünlad ei tööta. Tänud Vaidole. kes interaktiivselt saunalavalt nõuandeid jagas - küünlajuhtmete test paljastas vea! Öösel - Kohilast küünlad? :( . Vaido võttis vahepeal tugevat Eestlase mõistust teravdavat õlle mõdu ja tuli välja mõõtega, et Kohilas ju sapakaid peaks ikka leiduma! Mõeldud - tehtud. Tuli välja, et peremehel vastav isend garaaziz! Küünlad Venelaselt maha ja germaani kultuuri esindajale peale. Oh sa imet - oligi autosse uus elu sisse puhutud ja Laupäevane pulma sõit võis Alata. kell oli selleks punktiks löönud uue päeva teist tundi.

Igatahes on ta taas tänavatel tagasi ja mõõdab taas kilomeetreid. Nüüd ei jää muud üle, kui sügisel auto seda "tarkuse mõdu" täis laduda ja sügis üritusele kohale põriseda! :D
Milleks Ferrari, kui on olemas Põrnikas!?
Kasutaja avatar
kaupz
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 858
Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald

Postitus Postitas kaupz »

jossu kirjutas:palju kergem on pildid mõnda neti albumisse üles laadida, toot eeb pildid ise väikseks, nt nagi.ee või fotoalbum, album vms...
hiljem saad igalepoole neid pilte lisada, ning kõik on mõistliku suurusega... lisaks nii tehes säästad põrraklubi kettaruumi...
windõusi enda Paint programm teeb ka,
ctrl+w ja sisestad laius ning kõrgus protsendid, kui palju väiksemaks teha tahad, näiteks paned 70.
ja sis ctrl+s salvestab ära sama nimega, originaali alles ei jää.

või kui teed pildi lahti ja vajutad lihtsalt ctrl+s, siis juba Paint enda setingutega jääb sama reso juures fail kordades väiksem.
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 749
Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Postitus Postitas Teet »

pulmi võiks rohkem olla - ehk "leitaks" siis hirmsa tolmukorra alt ka mujal selliseid vinks-vonks välimusega põrre ;)
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Kasutaja avatar
nokkel
haige
haige
Postitusi: 131
Liitunud: P Jaan 04, 2004 11:00 pm
Asukoht: Pärnu/Tallinn

Re: 69 1500 automatic

Postitus Postitas nokkel »

Taaskord on minu masin koopast välja aetud ja ühe pulmasõidu osaliseks saanud. Tundub, et kui keegi olulist sündmust esile ei kutsu ei liigu midagi. Jutt kuidas kõik teoks sai on pikk ja seega sellest mõni teinekord, kuid olulisim on mis ära tehtud sai.

Uus pidurisüsteemi hüdraulika (peasilinder tagumised silindrid, klotsid, esimesed sadulad ja klotsid). Kuna esipidurid kippusid ikka peale jääma vahetasin Vaido soovitusel ka esimesed piduri voolikud - sobivad passati omad pikkus 34 cm.
Tulemuseks igati tip top pidurid, mis ülevaatuse mehed oma stendi töökorras olekus kahtlema pani - 1% esipidurite erinevust.

Jama ikkagi veel kütuse peale andega. Kogu pulmasõidu istusin autol sabas, et juhul kui ära kooleb saab kähku mutrivõtme külge panna, kuid põrnikas on aus auto teeb vajalikul hetkel oma töö ära.
Põrr golfil.jpg
Annese ja Vaidoga konsulteerides sai selgeks, et pealevoolu toru võib umbes olla. Laupäeval korraldasin sii ürituse, kus paak sai mahavõetud kogu süsteemi voolikud lahti kakutud nin süsteem suruõhuga läbi puhutud. Paagist tul seda soga ikka päris kõvasti. Tulemuseks oli üsna ribas minek ja mootor töötab täpselt nii kuidas peab.
Milleks Ferrari, kui on olemas Põrnikas!?
Kasutaja avatar
nokkel
haige
haige
Postitusi: 131
Liitunud: P Jaan 04, 2004 11:00 pm
Asukoht: Pärnu/Tallinn

Re: 69 1500 automatic

Postitus Postitas nokkel »

Täna siis linnavahel tiirutatud ja tundub, et peale ande torustiku puhastamine on andnud soovitud tulemuse - auto sõidab ja teeb seda täie naudinguga! :rock:

Õhtul vaatasin korra tagaluugi alla ja ennäe imet, mis ma filtrist kõik leidsin
Filter.jpg
Tundub, et see valge tükike, mis nüüd on lõpuks filtrisse jõudnu oligi kõikide probleemide põhjustaja.

Lähiajal võtan kätte ja vahetan kütuse toru alates paagist kuni pumbani ära. Annese soovitusel panen plastikust, et oleks kindel ja vastupidav asi!

Nüüd jääb siis veel paarnädalat aega 2 aastat tagasi e-bayst 20euro eest soetatud automaatkast korrastada ja kiire vahetus organiseerida. Siis saab praegu peal oleva pulkadeks võtte ja kõik, mis liigub ja vähegi kulumis märke ilmutab välja vahetada.
Milleks Ferrari, kui on olemas Põrnikas!?
Vasta