tänud. Sain siis lõpuks mõningad pildid ülesse.
Natukene siis ka pulmaseiklustest!
Reedel sai siis autole kindlustus tehtud ja treileril Tallinnasse sõidutatud. Seal läbis ta "üli edukalt" ülevaatuse - mootor ju ikkagi kuidagi töötas. Edasi läksid lahti testi sõidud.
Esimene suurem jama 300 m pärast - pidurid suurest "ülevaatamisest" kinni jäänud. Egas midagi auto treilerile - töökoja juurde ja mõtteid mõlgutama. Tänud jällegi Annesele, kes oskas välja pakkuda mõtte, et õhk on süsteemis ja sellepärast klotsid tagasi ei lähe. Lasime 500ml pidurivedelikku süsteemist läbi ja pidurid töökorras.
Testisõit - kui mootor soojaks hakkab saama kaotab auto jõu ja ei suuda oma eesmärki täita - inimesi punktist A-punkti B viia!
Kuna aeg oli hiline ja pulmaauto vajas ka kaunistamiseks ettevalmistusi põrutasin auto treileril Kohilasse. Teepeal andis Vaido juhiseid kuidas klapid reguleeritud saaks, et siis peaks ju mootor tööle minema.
Kohilas keerasin siis klapid paika - Annese soovitusel tegime vaheks 0,15mm asemel "tiheda" 0,20mm. Jah osad klapid olid ikka kinni kah!
Tetisõit - külmalt sõidab ja soojalt kaob jõud.
Kell oli vahepeal hakanud keköötundi taguma, kui kõik võimalik kontrollitud ja mõtted otsa saamas, kuna selgus, et 1 ja 3 silindri küünlad ei tööta. Tänud Vaidole. kes interaktiivselt saunalavalt nõuandeid jagas - küünlajuhtmete test paljastas vea! Öösel - Kohilast küünlad?

. Vaido võttis vahepeal tugevat Eestlase mõistust teravdavat õlle mõdu ja tuli välja mõõtega, et Kohilas ju sapakaid peaks ikka leiduma! Mõeldud - tehtud. Tuli välja, et peremehel vastav isend garaaziz! Küünlad Venelaselt maha ja germaani kultuuri esindajale peale. Oh sa imet - oligi autosse uus elu sisse puhutud ja Laupäevane pulma sõit võis Alata. kell oli selleks punktiks löönud uue päeva teist tundi.
Igatahes on ta taas tänavatel tagasi ja mõõdab taas kilomeetreid. Nüüd ei jää muud üle, kui sügisel auto seda "tarkuse mõdu" täis laduda ja sügis üritusele kohale põriseda!
