1. leht 1-st

rooli amordi vahetus 71a põrnikal

Postitatud: T Juun 30, 2009 5:05 pm
Postitas kaupz
roolile tekkis tühikäik sõidu peal,
kohapeal oli varem, nüüd aga ka sõidu peal.
kui metsatuka tagant tuul tuleb või ... siis muudab masin kergelt suunda ja peab rooli vastu keerama.

kui palju karbist peale keerata tohib?

samas vaatasin et hoovastikul on ka leevendusamort kõhu all.
selle tagumine ots on õlist niiske.

kui rooli keerata, siis mingi maa käib kergemalt ja kuskilt jääb raskemaks.

Postitatud: T Juun 30, 2009 5:39 pm
Postitas Teet
rooliloks ei tule amordist - selle point on lihtsalt rooli "rahustada".

Postitatud: K Juul 01, 2009 9:59 am
Postitas kaupz
Teet kirjutas:rooliloks ei tule amordist - selle point on lihtsalt rooli "rahustada".
kaupz kirjutas: kui rooli keerata, siis mingi maa käib kergemalt ja kuskilt jääb raskemaks.
kui amort läbi, siis seda muutuvat rooli keeramise raskust / jäikust võib ikka teha?
või see ka karbist? et keskmine osa kulunud?

Postitatud: K Juul 01, 2009 10:24 pm
Postitas Teet
ehk võib tõesti seda ka amort põhjustada.

aga keskendu loksule seistes - kui on olemas, on häda nn ülekandes endas (karp ja/või eelnev-järgnev).

mu kogemus Opel kadettidega (kadettE - siiski samuti suht kerge auto): samasuguste võimendita lattide puhul on mõnel isendil amort, mõnel mitte. Sõit on olnud ok amordi olemasolust olenemata. Kuigi kaht masinat selles aspektis otseselt võrrelda ole taibanud, viitab see tehase arusaamale, et amort pole seal ilmtingimata vajalik.