roolile tekkis tühikäik sõidu peal,
kohapeal oli varem, nüüd aga ka sõidu peal.
kui metsatuka tagant tuul tuleb või ... siis muudab masin kergelt suunda ja peab rooli vastu keerama.
kui palju karbist peale keerata tohib?
samas vaatasin et hoovastikul on ka leevendusamort kõhu all.
selle tagumine ots on õlist niiske.
kui rooli keerata, siis mingi maa käib kergemalt ja kuskilt jääb raskemaks.
rooli amordi vahetus 71a põrnikal
Moderaator: ingmar
- kaupz
- raja tänava klient
- Postitusi: 858
- Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
- Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald
Teet kirjutas:rooliloks ei tule amordist - selle point on lihtsalt rooli "rahustada".
kui amort läbi, siis seda muutuvat rooli keeramise raskust / jäikust võib ikka teha?kaupz kirjutas: kui rooli keerata, siis mingi maa käib kergemalt ja kuskilt jääb raskemaks.
või see ka karbist? et keskmine osa kulunud?
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
ehk võib tõesti seda ka amort põhjustada.
aga keskendu loksule seistes - kui on olemas, on häda nn ülekandes endas (karp ja/või eelnev-järgnev).
mu kogemus Opel kadettidega (kadettE - siiski samuti suht kerge auto): samasuguste võimendita lattide puhul on mõnel isendil amort, mõnel mitte. Sõit on olnud ok amordi olemasolust olenemata. Kuigi kaht masinat selles aspektis otseselt võrrelda ole taibanud, viitab see tehase arusaamale, et amort pole seal ilmtingimata vajalik.
aga keskendu loksule seistes - kui on olemas, on häda nn ülekandes endas (karp ja/või eelnev-järgnev).
mu kogemus Opel kadettidega (kadettE - siiski samuti suht kerge auto): samasuguste võimendita lattide puhul on mõnel isendil amort, mõnel mitte. Sõit on olnud ok amordi olemasolust olenemata. Kuigi kaht masinat selles aspektis otseselt võrrelda ole taibanud, viitab see tehase arusaamale, et amort pole seal ilmtingimata vajalik.
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"