1. leht 1-st

veermiku detailide + raami värvimine

Postitatud: K Juun 03, 2009 2:54 pm
Postitas evar
Mis värviga värvida raami (nii alt kui seest), mida on eelnevalt töödeldud roostemuunduriga?

Eesmärk ei ole mitte raami haljaks lasta vaid veidi lihtsamalt läbi ajades roostemuunduriga üle käia ning seejärel rahumeeli üle võõbata. Suuremad roostekolded saavad muidugi ikka mehhaaniliselt töödeldud, kuid väga keeruliseks ka asja ei taha ajada.

Ehk siis - millised kogemused kellelgi on?

Postitatud: K Juun 03, 2009 10:24 pm
Postitas jossu
krunt kindalt peale, siis miskit veoauto värv oleks täiesti piisav, kuigi ise lasin krundi peale põhjamastiksi, mis leevendab ka müra...

Postitatud: K Juun 03, 2009 10:31 pm
Postitas ingmar
rekkavärvi kiituseks võin sõna võtta. sai teine "folkwagen" nimelisele masinale alla põhja kaitseks lastud. siis selgus, et midagi oli veel keevitada vaja. no kurat - relakas teda väga ei võtnud, ajas ullult vastikut haisu, kui nati midagi puhtaks sain ja keevitasin, siis kuumaga ta "üles ei keenud" ja maha ei tulnud. ehk et ainult rist ja viletsus. ehk teisisõnu - äkki on siis selle võrra parem kaitsja

Postitatud: E Juun 08, 2009 2:37 pm
Postitas evar
Selge, sean sammud Kemiflora poole, et kas neil rekkavärvi kah on.

Üks võibolla rumal küsimus veel. Mis vahe on mastiksil ja kivikaitsmel? Kas 1 asi, 2 nime või on neil midagi sisuliselt ka erinevat. Ise pakuksin, et kivikaitse on rohkem selline aerosolpurgist pihustatav peeneb kraam, mastiks aga vähe tummisem.

Ja kruntimisest. Happekrunt on rooste ärahoidmiseks/muundamiseks. Kas aga täitekrundil ja tavalisel krundil on midagi vahet või on jällegi 1 asi, 2 nime?

Postitatud: E Juun 08, 2009 8:52 pm
Postitas jeff01
Mis te hullud raiskate, mina värvisin oma EX kallima rekka värviga ja teie mögistate seda põhja alla :D http://www.porsche-foorum.ee/album/albu ... 6f5960.jpg
Tegelikult on hea värv küll :)

Postitatud: E Juun 08, 2009 9:00 pm
Postitas ingmar
ega siis rikkus pole häbeneda... :)

Postitatud: E Juun 08, 2009 10:21 pm
Postitas evar
kui asi oleks rikkuses, siis siis vehiks auto ümber 10 seppa, kes selle 2 kuuga valmis teeksid, ilma et ise lillegi liigutaks. ise tehes aga õpib ehk kah midagi. polegi plaanis autole 6 erinevat krunti ja 8 erinevat värvi selga tõmmata, üritaks pigem terminoloogiast aru saada ja kätt harjutada.

Postitatud: P Juun 14, 2009 1:39 pm
Postitas evar
kas -67 tagatiivad sobivad 74a kere külge?

Postitatud: P Juun 14, 2009 4:50 pm
Postitas Dizze
Sobivad küll.
1303 keremudelil on teistsugused tagutuled.
Kindlasti võid unustada tagumise stange paigalduse, sest vanatüübi tiibadel võivad olla väiksemad stange kinnitus avad.

Postitatud: P Juun 14, 2009 5:50 pm
Postitas evar
Tänan.
Tiibadevahetuse eesmärgiks on asendada mitte nii esteetilised "elevandijala" tagatuled väiksemate, kuni 67 (vist) aasta kolmeosaliste tagatulede vastu. Ühtlasi vähendaks ka keretööde mahtu.

Järgmine küsimus - rooliamort ajab õli läbi. Otsasimmer on vanadusse surnud, amordi tööpind ise on kena. Kas seda simmerit on võimalik vahetada? Kas kuskil keegi tegeleb sellega või peab teise amordi otsima.

Postitatud: P Juun 14, 2009 9:53 pm
Postitas Style
evar kirjutas: Järgmine küsimus - rooliamort ajab õli läbi. Otsasimmer on vanadusse surnud, amordi tööpind ise on kena. Kas seda simmerit on võimalik vahetada? Kas kuskil keegi tegeleb sellega või peab teise amordi otsima.
Mul üks selline vedelemas: http://vw-buss.org/pood/PS11/product.php?id_product=153

Pilt

Postitatud: E Juun 15, 2009 9:18 pm
Postitas evar
amordiprobleem leiab lahenduse, kuid kohe ka järgmine küsimus.

Kui esisilda kitsamaks lõigata, siis kui keeruline on torsiooni lehtedesse uusi auke puurida? On need väga kõvast materjalist?

Re: veermiku detailide + raami värvimine

Postitatud: N Sept 09, 2010 11:22 pm
Postitas Matuke
Tärpentiin ja hea puur :wink:

Re: veermiku detailide + raami värvimine

Postitatud: N Sept 09, 2010 11:47 pm
Postitas bill
Matuke ,kas mitte liiga palju õlut õhtusel aal !? :D