veermiku detailide + raami värvimine

õpetused, nipid, kogemused, küsimused, vastused, probleemid, lahendused

kõik, mis pole konkreetselt mudeli kohta käivad teemad

Moderaator: ingmar

Vasta
evar
teadlik element
teadlik element
Postitusi: 17
Liitunud: K Nov 07, 2007 11:35 pm

veermiku detailide + raami värvimine

Postitus Postitas evar »

Mis värviga värvida raami (nii alt kui seest), mida on eelnevalt töödeldud roostemuunduriga?

Eesmärk ei ole mitte raami haljaks lasta vaid veidi lihtsamalt läbi ajades roostemuunduriga üle käia ning seejärel rahumeeli üle võõbata. Suuremad roostekolded saavad muidugi ikka mehhaaniliselt töödeldud, kuid väga keeruliseks ka asja ei taha ajada.

Ehk siis - millised kogemused kellelgi on?
jossu
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 193
Liitunud: T Aug 22, 2006 5:07 pm
Asukoht: Tartu/Kuressaare

Postitus Postitas jossu »

krunt kindalt peale, siis miskit veoauto värv oleks täiesti piisav, kuigi ise lasin krundi peale põhjamastiksi, mis leevendab ka müra...
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas ingmar »

rekkavärvi kiituseks võin sõna võtta. sai teine "folkwagen" nimelisele masinale alla põhja kaitseks lastud. siis selgus, et midagi oli veel keevitada vaja. no kurat - relakas teda väga ei võtnud, ajas ullult vastikut haisu, kui nati midagi puhtaks sain ja keevitasin, siis kuumaga ta "üles ei keenud" ja maha ei tulnud. ehk et ainult rist ja viletsus. ehk teisisõnu - äkki on siis selle võrra parem kaitsja
evar
teadlik element
teadlik element
Postitusi: 17
Liitunud: K Nov 07, 2007 11:35 pm

Postitus Postitas evar »

Selge, sean sammud Kemiflora poole, et kas neil rekkavärvi kah on.

Üks võibolla rumal küsimus veel. Mis vahe on mastiksil ja kivikaitsmel? Kas 1 asi, 2 nime või on neil midagi sisuliselt ka erinevat. Ise pakuksin, et kivikaitse on rohkem selline aerosolpurgist pihustatav peeneb kraam, mastiks aga vähe tummisem.

Ja kruntimisest. Happekrunt on rooste ärahoidmiseks/muundamiseks. Kas aga täitekrundil ja tavalisel krundil on midagi vahet või on jällegi 1 asi, 2 nime?
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Mis te hullud raiskate, mina värvisin oma EX kallima rekka värviga ja teie mögistate seda põhja alla :D http://www.porsche-foorum.ee/album/albu ... 6f5960.jpg
Tegelikult on hea värv küll :)
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas ingmar »

ega siis rikkus pole häbeneda... :)
evar
teadlik element
teadlik element
Postitusi: 17
Liitunud: K Nov 07, 2007 11:35 pm

Postitus Postitas evar »

kui asi oleks rikkuses, siis siis vehiks auto ümber 10 seppa, kes selle 2 kuuga valmis teeksid, ilma et ise lillegi liigutaks. ise tehes aga õpib ehk kah midagi. polegi plaanis autole 6 erinevat krunti ja 8 erinevat värvi selga tõmmata, üritaks pigem terminoloogiast aru saada ja kätt harjutada.
evar
teadlik element
teadlik element
Postitusi: 17
Liitunud: K Nov 07, 2007 11:35 pm

Postitus Postitas evar »

kas -67 tagatiivad sobivad 74a kere külge?
Kasutaja avatar
Dizze
teeb vahet tõukurvarda düüsil ja jagajal
teeb vahet tõukurvarda düüsil ja jagajal
Postitusi: 64
Liitunud: E Dets 11, 2006 12:13 am

Postitus Postitas Dizze »

Sobivad küll.
1303 keremudelil on teistsugused tagutuled.
Kindlasti võid unustada tagumise stange paigalduse, sest vanatüübi tiibadel võivad olla väiksemad stange kinnitus avad.
Ao
evar
teadlik element
teadlik element
Postitusi: 17
Liitunud: K Nov 07, 2007 11:35 pm

Postitus Postitas evar »

Tänan.
Tiibadevahetuse eesmärgiks on asendada mitte nii esteetilised "elevandijala" tagatuled väiksemate, kuni 67 (vist) aasta kolmeosaliste tagatulede vastu. Ühtlasi vähendaks ka keretööde mahtu.

Järgmine küsimus - rooliamort ajab õli läbi. Otsasimmer on vanadusse surnud, amordi tööpind ise on kena. Kas seda simmerit on võimalik vahetada? Kas kuskil keegi tegeleb sellega või peab teise amordi otsima.
Style
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 1171
Liitunud: R Mär 26, 2004 6:54 pm
Asukoht: TLN
Kontakt:

Postitus Postitas Style »

evar kirjutas: Järgmine küsimus - rooliamort ajab õli läbi. Otsasimmer on vanadusse surnud, amordi tööpind ise on kena. Kas seda simmerit on võimalik vahetada? Kas kuskil keegi tegeleb sellega või peab teise amordi otsima.
Mul üks selline vedelemas: http://vw-buss.org/pood/PS11/product.php?id_product=153

Pilt
evar
teadlik element
teadlik element
Postitusi: 17
Liitunud: K Nov 07, 2007 11:35 pm

Postitus Postitas evar »

amordiprobleem leiab lahenduse, kuid kohe ka järgmine küsimus.

Kui esisilda kitsamaks lõigata, siis kui keeruline on torsiooni lehtedesse uusi auke puurida? On need väga kõvast materjalist?
Matuke
asjapulk
asjapulk
Postitusi: 2
Liitunud: N Sept 09, 2010 11:14 pm

Re: veermiku detailide + raami värvimine

Postitus Postitas Matuke »

Tärpentiin ja hea puur :wink:
Kasutaja avatar
bill
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 606
Liitunud: N Veebr 05, 2004 6:46 pm
Asukoht: TÜRI
Kontakt:

Re: veermiku detailide + raami värvimine

Postitus Postitas bill »

Matuke ,kas mitte liiga palju õlut õhtusel aal !? :D
Vasta