T2e "pükste" lappimine

bussid kuni aastani '79 ehk esimene ja teine keremudel

Moderaator: ingmar

Vasta
Kasutaja avatar
tiblu
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 199
Liitunud: L Aug 11, 2007 10:11 pm
Asukoht: Harjumaa

T2e "pükste" lappimine

Postitus Postitas tiblu »

Jälle üks vinge vidin küttesüsteemis millele nime ei tea. Kutsun siis "püksteks".
Eelmine omanik on küll raami keevitanud, aga "püksid" jättis vahele. Mõtlesin, et saan keevitatud lihtsalt põhja alt, aga kui käega pealt katsuda on seis sama.
Küsimus on: kuidas kõige lihtsamini kätte saab? Hetkel on nagu sillatala ees ja käigukast ees... tundub nagu maru suur töö.. Kellelgi mõni Volkarimehe trikk varrukast võtta? :roll:
Manused
Püksid on rebadel
Püksid on rebadel
IMG_0048.jpg (177.25 KiB) Vaadatud 13286 korda
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas ingmar »

kasti mahavõtt pole suurem töö. aga sellest, kahjuks, ei piisa. minu arust neid ei saagi muidu lappida, kui kas alt silda eest ei lõika või pead "pükste" kohale keresse augu lõikama. ära nad niisama ei tule, minu arust on nad kinni pandud tehases
jossu
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 193
Liitunud: T Aug 22, 2006 5:07 pm
Asukoht: Tartu/Kuressaare

Postitus Postitas jossu »

sellel jah mingi nõme süsteem, pidin minagi selle kättesaamiseks tala lõikama...
Kasutaja avatar
tiblu
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 199
Liitunud: L Aug 11, 2007 10:11 pm
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas tiblu »

Et kui ma pükste alt lõikan tala ja mootori poolse otsa keevised lahti, siis peaks tulema välja niisama? Mõlema haru ümber on igast torustikku ja kinnitusvidinaid, nii et äkki ikka ei tule....
jossu
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 193
Liitunud: T Aug 22, 2006 5:07 pm
Asukoht: Tartu/Kuressaare

Postitus Postitas jossu »

kui ma õieti mäletan siis ma vist lõhkusin selle täiesti ära, juppidena lõikasin välja, kuna isegi põrhja poolt(pealmine pool) oli toru äiesti sõelapõhi siis polnud enam midagi teha. Mõtlen miskit kolmiku aleternatiivi sinna välja, ehk mingi soojustatud toru vms...
Kasutaja avatar
tiblu
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 199
Liitunud: L Aug 11, 2007 10:11 pm
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas tiblu »

Minu point oli see ära taastada ehk siis all olevana lappida või võtta tervena välja ja pärast tagasi panna.
Samas, hea point, kui võtta tema ehitust, võiks olla vabalt mitte jäik ühendus "säärteks" ehk siis lõõtsa otsa pool kere küljes on ainult lühike lõik toru, mis on ühenduslüliks lõõtsa ja sääre vahel. Nina poolses otsas on kolmik nende kokku ajamiseks. Ainuke asi veel, et mitte jäik ühendus peab kuidagi paigal püsima - klassikaline vitsadega lakke? Põhja all ju ilmatu pikk lõõts vitstega "laes".
Keeruline jutt, võin õhtul idee maha joonistada. Kiitke või laitke.

Küsimus jääb, miks vinged Saksa insenerid selle nii tegid nagu ta on...
jossu
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 193
Liitunud: T Aug 22, 2006 5:07 pm
Asukoht: Tartu/Kuressaare

Postitus Postitas jossu »

tiblu kirjutas: ....Küsimus jääb, miks vinged Saksa insenerid selle nii tegid nagu ta on...
Ilmselt oli ka neil kehvi päevi...
Kasutaja avatar
tiblu
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 199
Liitunud: L Aug 11, 2007 10:11 pm
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas tiblu »

Selline küsimus veel, mis temperatuuriga õhk sealt pükstest läbi sõidab?
jossu
raja tänava klient
raja tänava klient
Postitusi: 193
Liitunud: T Aug 22, 2006 5:07 pm
Asukoht: Tartu/Kuressaare

Postitus Postitas jossu »

õli töötemperatuur
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas ingmar »

kus sul seal "pükstes" õli temperatuur on? seal käib läbi õhk, niipaljuke, kui see väljalaske ümber soojeneb
Vasta