1. leht 1-st

Ulmeline plaan?

Postitatud: R Jaan 16, 2004 12:28 pm
Postitas Olds
Eksisin siis siia bug`i klubi leheküljele. Tore koht :wink:
Küsimus järgnev: olen ise tegelenud ainult USA vanemate liikuritega. Kahjuks võeti "nina alt" ära üks 36aasta Ford :cry: Nüüd pakkus aga keegi inimene mulle cuplat... eks ma linnaliikluses olen ikka neid näinud kuid lähedalt pole olnud kunagi au seda isendit vaadata. Seega mõlgub mul mõttes hotrod projekt. See aga eeldab seda, et mootor PEAB olema V8! Kuid jah...arvestades põrnika mõõtmeid ja seda, et tal ju mootor taga asub tekib suuri raskusi selle Chevi smallblock`i sinna istutamine koos käigukastiga.(tagumised istmed salongis poleks tulevikus kohustuslikud) On kellegil ehk kogemusi või teadmisi, kas sellelaadset on ennemalt tehtud ja kui on siis millised on nüansid. Kui lai on telgedevahe ja kui laiad on sillad? Milline suuruselt on eesasuv pagasnik jne?
Ettetänades, Olds

Postitatud: R Jaan 16, 2004 1:10 pm
Postitas Indrek
Olen kunagi ammu näinud V8-mootoriga põrnikat (Soomes). Ei tea, millise mootoriga tegu oli aga V8 kindlasti. Põrnikast suurt midagi järgi seal polnud, peale väliskujukuju. No ja esiistmete taha peaks mõni esiveolise V8 koos kastiga lahedasti ära mahtuma.....

Postitatud: R Jaan 16, 2004 2:45 pm
Postitas Mart
Vähe OT, aga mulle meenus asjaga seoses üks 70-ndate gängsterifilm (nime küll ei mäleta). Selle peategelased sattusid ka mingil hetkel ühte autotöökotta, mille peremees siis pikalt seletas, kuidas ta põrnikale V8 mootorit aretab. Et ninasse mingid lisaraskused ja värgid. Ja et kõik oli okidoki, välja arvatud mootori hääl, kuna V8-t ei õnnestunud mitte kuidagi põrnika moodi podisema panna :D

Postitatud: R Jaan 16, 2004 4:16 pm
Postitas Külaline
Kui aus olla,siis polegi huvitatud V8-t põrnika moodi podisema panna. Aga jah...tahapanemisega (mootori loomulikult;) ) peab vist hakkama tagaosa n.ö. venitama...

Postitatud: R Jaan 16, 2004 7:52 pm
Postitas nokkel
Aga kus tegijaid seal nägijaid!!! :D

Ma küll ei oska öela mis seal vahel on aga olemas ta on :shock:

http://www.thesamba.com/vw/gallery/inde ... 133669.jpg

Ja siin üks veel olemas

http://www.thesamba.com/vw/gallery/inde ... +99459.jpg

Muide oleks ju eriti asjalik jätta taha otsapeale vana mootor originaalkujul (hooldamata, ja vähe väsinud väljanägemisega) alles! Hea näidata BMW vendadele mis asi neile ära tegi :D :wink: