Ulmeline plaan?

põrnikate ümber käiv elu

Moderaator: ingmar

Vasta
Olds
asjapulk
asjapulk
Postitusi: 1
Liitunud: R Jaan 16, 2004 12:19 pm
Asukoht: Tartu

Ulmeline plaan?

Postitus Postitas Olds »

Eksisin siis siia bug`i klubi leheküljele. Tore koht :wink:
Küsimus järgnev: olen ise tegelenud ainult USA vanemate liikuritega. Kahjuks võeti "nina alt" ära üks 36aasta Ford :cry: Nüüd pakkus aga keegi inimene mulle cuplat... eks ma linnaliikluses olen ikka neid näinud kuid lähedalt pole olnud kunagi au seda isendit vaadata. Seega mõlgub mul mõttes hotrod projekt. See aga eeldab seda, et mootor PEAB olema V8! Kuid jah...arvestades põrnika mõõtmeid ja seda, et tal ju mootor taga asub tekib suuri raskusi selle Chevi smallblock`i sinna istutamine koos käigukastiga.(tagumised istmed salongis poleks tulevikus kohustuslikud) On kellegil ehk kogemusi või teadmisi, kas sellelaadset on ennemalt tehtud ja kui on siis millised on nüansid. Kui lai on telgedevahe ja kui laiad on sillad? Milline suuruselt on eesasuv pagasnik jne?
Ettetänades, Olds
Nothing beats cubic inches
Kasutaja avatar
Indrek
Aktivist
Aktivist
Postitusi: 431
Liitunud: E Jaan 05, 2004 9:18 am
Asukoht: Kalamaja

Postitus Postitas Indrek »

Olen kunagi ammu näinud V8-mootoriga põrnikat (Soomes). Ei tea, millise mootoriga tegu oli aga V8 kindlasti. Põrnikast suurt midagi järgi seal polnud, peale väliskujukuju. No ja esiistmete taha peaks mõni esiveolise V8 koos kastiga lahedasti ära mahtuma.....
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Kasutaja avatar
Mart
"know-how"
"know-how"
Postitusi: 334
Liitunud: E Dets 08, 2003 12:44 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mart »

Vähe OT, aga mulle meenus asjaga seoses üks 70-ndate gängsterifilm (nime küll ei mäleta). Selle peategelased sattusid ka mingil hetkel ühte autotöökotta, mille peremees siis pikalt seletas, kuidas ta põrnikale V8 mootorit aretab. Et ninasse mingid lisaraskused ja värgid. Ja et kõik oli okidoki, välja arvatud mootori hääl, kuna V8-t ei õnnestunud mitte kuidagi põrnika moodi podisema panna :D
Tõeline auto sõidab ilma veeta!
Külaline

Postitus Postitas Külaline »

Kui aus olla,siis polegi huvitatud V8-t põrnika moodi podisema panna. Aga jah...tahapanemisega (mootori loomulikult;) ) peab vist hakkama tagaosa n.ö. venitama...
Kasutaja avatar
nokkel
haige
haige
Postitusi: 131
Liitunud: P Jaan 04, 2004 11:00 pm
Asukoht: Pärnu/Tallinn

Postitus Postitas nokkel »

Aga kus tegijaid seal nägijaid!!! :D

Ma küll ei oska öela mis seal vahel on aga olemas ta on :shock:

http://www.thesamba.com/vw/gallery/inde ... 133669.jpg

Ja siin üks veel olemas

http://www.thesamba.com/vw/gallery/inde ... +99459.jpg

Muide oleks ju eriti asjalik jätta taha otsapeale vana mootor originaalkujul (hooldamata, ja vähe väsinud väljanägemisega) alles! Hea näidata BMW vendadele mis asi neile ära tegi :D :wink:
Milleks Ferrari, kui on olemas Põrnikas!?
Vasta