1. leht 1-st

ülekanded, lõppkiirus, pöörded jne

Postitatud: P Mai 17, 2009 6:15 pm
Postitas jeff01
Oskab keegi öelda mis on tüüpiline põrnika diffri ülekanne (69a) ja käikude ülekanded?

Tore oleks teada ka teie põrnikate lõppkiirust ja mis rehvimõõdu ja pööretega see saavutati ja kui palju teie põrnikad üldse pöördesse käivad.

Ettetänades

Postitatud: P Mai 17, 2009 8:11 pm
Postitas Aiq
Minu põrra, 73 aasta ja mootor 1300 läheb spidoka järgi 145, gps'iga mõõdetes 135. Rehvid 15". Kuna tahhokat pole, siis pöördeid ei oska pakkuda, aga suht koledat häält teeb.

Postitatud: L Mai 23, 2009 4:58 pm
Postitas jeff01
teab keegi veel miskit rääkida?

Postitatud: L Mai 23, 2009 7:51 pm
Postitas Mart
toksi googlisse näiteks "vw beetle gear ratios" ja enamus küsimusi peaks vastuse saama.
Originaalmootori taluvuspiir on 5000 rpm, üle selle võib väntvõll pooleks minna. Bussimootorites kasutatud pöörete piiraja rakendub umbes 4500 juures, mis ilmselt ongi tavakasutuse puhul mõistlik ülempiir.

Postitatud: P Mai 24, 2009 10:11 am
Postitas jeff01
jh eks siis pean tõesti googeldama. Vända taluvuse kohta olen palju lugenud ja tean et nii usas kui soomes ka stock väntadele vastukaalusid keevitatakse ja 8000-10000 rpm lastakse aga meite maal ei taha sellest keegi midagi kuulda.

Postitatud: P Mai 24, 2009 10:29 am
Postitas jeff01
1600sed enamuses 4.125:1 diffritega, chiad 3.875:1
enamustel poolittava korpusega kastidel 1:3.6 2:2.07 3:1.25 4:0.8 ja differ 4.43 või 4,37

Hilisemad poolitatavad (kuni 1960) 1:3.6 2:1.88 3:1,22 4:0,82 differ 4.43

uuem sünkroniseeritud kastide ülekanne (1200 ja 1300) 1: 3.8 2:2.06 3.132 (1,25 kerenumbrist 116021298) 4:0,89 (0,93 kerenumbrist 113000001) differ 4.375

august 1966 mil valmis 1500ne muudeti ülekannet taas. 1:1,8 2:2,06 3:1,26 4:0,89 ja differ 4,125

1972 1:3.78 2:2,06 3:1,25 4:0,89 (0,93 kerenumbrist 113000001) differ 4,375(1300sel) 4,125(1600sel) 3,875 (mõni 1600ne ja chiad)

Re: ülekanded, lõppkiirus, pöörded jne

Postitatud: E Okt 19, 2009 12:57 pm
Postitas Indrek
Et siis Ghiad olid kiiremaks sõiduks mõeldud?

Aga üldiselt ikkagi tahaks teada, mis asjad need super diff-id on ja kuidas neid süüakse?
Piiratud libisemisega nad ju ei ole?
Kas põrnikale üldse pakutakse midagi sellist, et ta muutuks 2 ratta veoliseks?

Osad bussid on vist piiratud libisemisega difritega? Kas nende difreid põrnika kasti sisse ei annaks aretada?

Re: ülekanded, lõppkiirus, pöörded jne

Postitatud: R Okt 23, 2009 3:24 pm
Postitas Dizze
Kuskilt kuulsin, et ka põrnikale oli LSD differ saada.
Näiteks see mees kes eestis põrnikaga rallit sõitis, tal oli.

Re: ülekanded, lõppkiirus, pöörded jne

Postitatud: R Okt 23, 2009 3:56 pm
Postitas ingmar
tarmo rosenberg siis?

Re: ülekanded, lõppkiirus, pöörded jne

Postitatud: P Okt 25, 2009 7:25 pm
Postitas Indrek
Indrek kirjutas:Kas põrnikale üldse pakutakse midagi sellist, et ta muutuks 2 ratta veoliseks?
Pakutakse küll aga suht kallid on.
Üks demosõit : link

Edit: kuidas sellest tabelist aru saada? Enamus kastides on LSD juba sees?
Edit2: sihuke teema meie kaaskannatajate foorumist teeb nii mõnegi asja selgemaks. Teaks ma vaid, millised tähed on minu valduses olevatel käigukastidel....